Έπαθα σχεδόν εγκεφαλικό όταν ο Νέστορας μου είπε:
"Έχεις ξεχάσει εδώ την ενυδατική σου."
Λίγο αργότερα στην ημέρα είπε:
"Λήδα, έχεις ξεχάσει το ξυραφάκι σου στο μπάνιο."
Και την επομένη καθώς ξυριζόταν είπε:
"Αγάπη, στο ντουλαπάκι μου έχεις αφήσει το υγρό για τους φακούς σου."
Έπρεπε να καταλάβει ότι τίποτα απ' όλα αυτά δεν είχα ξεχάσει, αλλά πως τα άφηνα εκεί γιατί ήταν χρήσιμα και ήθελα να τα βρίσκω στην ίδια θέση κάθε φορά που κοιμόμουν σπίτι του.
Το συμβάν συζητούσαμε από το πρωί με τις κολλητές μου και τον Μανώλη, ο οποίος πιο πολύ χασμουριόταν νυσταγμένος παρά έδινε βάση στο "πρόβλημα". Η ώρα ήταν 11 και εδώ και κάμποσες μέρες είχαμε κανονίσει πως η σημερινή Κυριακή είναι Κυριακή brunch και άτυπου κουτσομπολιού.
Ο καθένας μας είχε επιλέξει από μία μερίδα αλμυρών pancakes και στην μέση γλυκά για όλους με πραλίνα φουντουκιού, μαρμελάδα φράουλας, φρούτα εποχής και διάφορους ξηρούς καρπούς.
Στην καφετέρια γινόταν χαμός από κόσμο ως είθιστε τελευταία ημέρα πριν το ξεκίνημα της εβδομάδας και από τα ηχεία ακουγόταν Camila Cabello.
Αφού μιλήσαμε αναλυτικά για το δικό μου θέμα πηδήξαμε σε αυτό της παιδικής μου φίλης που ολοένα και περισσότερο απομακρυνόταν από το ενδεχόμενο κανονικής σχέσης με τον Ορφέα εξαιτίας της απόστασης.
"Ως εδώ ήταν. Δεν αντέχω άλλο."
"Δηλαδή;" ο Μανώλης επιτέλους ξύπνησε.
"Ε.. Πρώτα απ' όλα το σεξ ρε παιδιά. Όσο να 'ναι μου λείπει." μουρμούρισε ειλικρινά.
"Καλά, ναι. Αυτό είναι θέμα." συμφώνησα γνέφοντας αόριστα.
"Η σεξομανής της παρέας αποφάνθηκε, κορίτσια!" πετάχτηκε εκείνος για να κοροϊδέψει και δεν μπόρεσα από το να γελάσω.
"Η Δημ να μας πει που το ζει από απόσταση."
"Εμείς το παλεύουμε με τηλεφωνικό σεξ κλπ." απάντησε χαλαρά.
Στην παρέα μας το κεφάλαιο "σεξ" ήταν κάτι για το οποίο όλοι μας μιλούσαμε ανοιχτά και χωρίς αναστολές. Με την Υβόννη, δε, είμαστε κολλητές από το δημοτικό, έχουμε ζήσει τις πρώτες ερωτικές εμπειρίες σε μία κοινή φάση ζωής οπότε γνωρίζουμε τα πάντα η μία για την άλλη και καταλαβαίνετε ότι οι ντροπές έχουν φύγει απ' όταν μου περιέγραψε την πρώτη της φορά με κάθε ανατριχιαστική λεπτομέρεια.
YOU ARE READING
Παράλληλες γραμμές
RomanceΕκείνος είναι απόμακρος και κλειστός. Από μικρός έχει μάθει να έχει την ζωή του σε κουτάκια και να ζει με κανόνες. Εκείνη, από την άλλη μεριά, από τότε που θυμάται τον εαυτό της ζει την κάθε στιγμή στο έπακρο με στόχο να επικεντρώνεται στα θετικά. ...