Στο κέντρο του τραπεζιού έστεκε ένα μαύρο πιάτο με τηγανιτές γαρίδες και δίπλα του ένα άλλο, πολύ πιο βαθουλό, με πράσινη σαλάτα και σουσάμι.
Ο πρασινομάτης σέρβιρε πρώτα εμένα όπως πάντα και ύστερα τον εαυτό του.
"Όσα μούτρα και αν κάνεις, κρασί δεν πρόκειται να σε αφήσω να–"
"Αν θέλω θα πιω. Δεν θα σου πάρω την άδεια." αντιγύρισα χωρίς να τον αφήσω να τελειώσει.
"Αν θες να σηκωθώ να φύγω, πιες."
"Όντως τώρα;! Με απειλείς;" έκανα απολύτως σοβαρή και σήκωσε τα φρύδια του.
"Δεν σε απειλώ, Ζωγράφου. Και ποτέ δεν θα το κάνω. Μην λες μαλακίες. Σεβάσου ότι δεν θέλω να πιεις όμως. Αυτό."
"Μάλιστα..." μουρμούρισα εκνευρισμένη. "Και στην Γεωργία αυτά έλεγες;"
"Δεν συζητάω για άλλους όταν δεν είναι εδώ." απάντησε με άνεση προκαλώντας μου κι άλλο εκνευρισμό. "Έλα, τρώγε!" συνέχισε λίγο πιο ήρεμος.
Κατέβασα την προσοχή από το πρόσωπό του στο πιάτο μου παραμένοντας σοβαρή. Με το πιρούνι κούνησα μερικά φύλλα της σαλάτας και με κομμένη όρεξη δοκίμασα μια μπουκιά.
"Και δεν θα ξανασυγκρίνεις τον εαυτό σου με την πρώην μου!" απαίτησε σχεδόν.
Το ότι δεν ανέφερε καν το όνομά της ήταν σαν αλοιφή στην καρδιά μου. Τον κοίταξα χωρίς να ξέρω τι πρέπει να απαντήσω σε αυτό κι εκείνος συνέχισε να μασουλάει ακάθεκτος απ' το πιάτο του.
"Τι;" έκανε ανήξερος.
"Τίποτα." απάντησα δήθεν με πείσμα. "Θέλεις να μου πεις περί τίνος σχετίζεται αυτό που ήθελες να συζητήσουμε;" τον ρώτησα φανερά πιο ήρεμη.
Ήμουν στην τσίτα, ώρα τώρα. Κάτω από το τραπέζι το αριστερό μου πόδι δεν έλεγε να σταματήσει να κουνιέται από νευρικότητα.
"Φεύγω για Αθήνα την επόμενη εβδομάδα." ανακοίνωσε απλά.
Τι;! Έμεινα να τον κοιτάζω κρατώντας το πιρούνι μου μαζί με λίγη σαλάτα στον αέρα. Αυτό;! Αυτό ήθελε να μου πει; Αυτό ήταν;! Δεν με χωρίζει δηλαδή; Ανοιγόκλεισα αβέβαιη τα βλέφαρά μου. Το αλκοόλ κατάφερε να μου κάψει όλα τα εγκεφαλικά κύτταρα, αλλιώς δεν υπάρχει καμία λογική εξήγηση για όλες αυτές τις εσωτερικές υστερίες τον τελευταίο καιρό.
"Γιατί;" τον ρώτησα.
"Παίζω στο ΟΑΚΑ με την Εθνική."
Συνοφρύωσα, "Πότε;"
STAI LEGGENDO
Παράλληλες γραμμές
Storie d'amoreΕκείνος είναι απόμακρος και κλειστός. Από μικρός έχει μάθει να έχει την ζωή του σε κουτάκια και να ζει με κανόνες. Εκείνη, από την άλλη μεριά, από τότε που θυμάται τον εαυτό της ζει την κάθε στιγμή στο έπακρο με στόχο να επικεντρώνεται στα θετικά. ...