İyi okumalar..28.Bölüm
{Kor yangını bir buz söndürür mü?}𝕸𝖊𝖋𝖙𝖚𝖓
Elinde poşetlerle arabaya binince ona baktım. Dakikalardır dışarıda, bi' simit almak için durmuyordu herhalde. Kimdi o konuştuğu?
"Ne konuştunuz?" dediğimde beklemezken kafasını kaldırıp baktı bana şaşkınca. Ne dercesine salladım kafamı.
"Evlilik olayı işte."
Yutkunarak doğruldum. Evlilik olayı mı?
"Ne işte?"
"Evlenmeyeceğim."
Şaşkınlıkla kaşlarım çatılırken dalga mı geçiyor diye bi' süzdüm onu.
"Nasıl, harbi mi?"
Bir günde nasıl?
"Ya hallediyorum işte."
"Hallediyorum değil Tufan kesin bir cevap ver."
Biliyorum işte, kargaşa çıkarmaktan başka bir şey değişmedi dimi?
"Neyle tehdit ediyorlar Tufan?"
Sakince gözlerini kapatıp açarak bana döndü. Her ne kadar sinirleniyor ise sinirlensin, artık istediğim cevapları almak istiyorum.
"Bir şey ile tehdit edildiğim yok. Şirketin yükselmesinin tek sebebi benim şuan. Onun sayesinde olsa da şuan ondan daha da yükseldim amına koyayım, istese de batıramaz. Aksine ben onun geçmişini bile sikerim ulan kimi tehdit ediyorlarmış?"
Sinirli konuşmasını sakince dinledim. Böyle diyordu ama kadını başından atamıyordu.
Saniyeler sonra yerinde doğruldu ve çenemden tutup kendine çevirdi, dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Biliyorum bak her seferinde olan sana oluyor. Düzeltmeye çalışıyorum."
Gözlerinde şahit ararcasına baktım. Sadece onu son kez beklemek istiyorum.
Tekrar dudaklarıma geldiğinde hafiften karşılık verdim. Dudaklarından çekilip alnıma ve şakağıma öpücük kondurdu, çekildi.
"Tek göz yaşına ölürüm senin."
Dudaklarımı birbirine bastırarak önüme döndüm. Dayanamıyordum işte bu davranışlarına. Elindeki poşeti önüme çektim.
"Neden kendine almadın."
"Ben seni yiyeceğim."
Gözlerine doğru baktım. Yutkunarak kafamı çevirip düşüncelerimi arkaya bir sirkeledim. Bende, dünden razıyım dimi?
"Of, ne boşsun."
"Doldur."
Kaşlarım çatılırken güldüm.
"Iy."
Mal herif.
~TUGAY=hadi çıkmıyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUN |GAY|
General FictionBölümler uzundur. Bir ömür, anca bu kadar azap çekebilir ve bir ömür anca böylesine sevilir. |DÜZENLENDİ| Küfür, cinsellik, şiddet gibi olaylar içerir. Sevmeyen hoşuna gitmeyen girmesin lütfen. Konu&Dram