İyi okumalar..26.Bölüm
{Seni, kendime sakladım?}
𝕸𝖊𝖋𝖙𝖚𝖓Sanki başıma başıma vuruyorlardı. Zonk diye sesler duyarken ağrıyan başım kaşlarımı çatmama neden oldu.
Bu ne ölecek gibiyim. Neden bu kadar ağrıyor başım?
Yüzümü buruştururken gözlerimi araladım. Fakat karardığı için geri yumdum. Ellerimi yumuşak yatağın üzerine koyup doğruldum. Benim yatağım ne zamandır bu kadar büyük ya?
Normalde, uyanınca kuş ve dalga sesi duyar mıydım ben?
Gözlerimi araladım.
Burası,
burası neresi lan?
Gözlerim ayrılırken hızla sağıma doğru baktım. Büyük balkonun cam kapısından sızan güneşi, rüzgardan dalgalanan beyaz perde engelliyordu. İyice doğrulup görebildiğim kadar baktım aşağı.
Deniz kenarı mı burası?
Hızla ayağa kalktım. Kalktığım gibi üzerimdeki yorgan düşerken altıma doğru baktım.
Siktir.
Pantolonum yok.
"Lan!" üzerime hemen düşen yorganı aldım ve yatağa oturup bacaklarımı kapadım. Lan neredeyim ben bu oda kimin? Dün gece ne olduda benim pantolonum yok!
Dünü hatırlamaya çalışıyorum ama aklımda olan son şey tuvalette kusuyor olduğum anlardı.
Kapının açıldığını gördüğümde hemen açık bir yerim var mı diye baktım, olmayınca kafamı kaldırdım.
"Günaydın."
"Tufan!"
Ayağa kalktım, kalktığımda tekrar tam düşüyor olan yorganı tuttum va ona doğru yürüdüm. "Burası neresi? Ben niye buradayım Tufan?"
"Dün sarhoştun ya Barış, buraya getirdim seni."
"Niye Tufan?"
"Barış o eve seni bırakıp rahat rahat uyuyacağımı mi düşündün?"
Kaşlarım daha da çatılırken gözlerimi kaçırdım. O ev dediği yerde ben yaşıyordum farkındaysa.
"Ne var benim evimde?"
"Tugay var."
Tugay mı? Tugay, sikeyim doğru. Tugay ve Berat evde. Ve şuan beni bekliyorlar. Gece boyu, merak etmediler mi?
"Altımda niye bir şey yok benim?"
Şuna bak resmen çırılçıplağım. Üzerimde sadece kazağım vardı. Sikeyim ya ben niye sarhoş oldum? N'olur düşündüğüm şey olmasın.
Yere doğru bakarken ayaklarının bana yaklaştığını görünce kafamı kaldırdım.
"Hatırlamıyor musun?"
Bir yüzüne, bir konuşan dudaklarına baktım. Ne, neyi hatırlamam gerekiyor? Ne yaptım?
"Neyi?" dedim tereddütle.
Bu kadar mal olamazsın Barış, yapmamış ol o şeyi.
Dudakları çoktan kıvrılmıştı bile. Üzerime yürüdüğünde arka arka gittim.
Bu niye benim üzerime yürüyor şuan.
"Sarhoşken daha bir hassas oluyorsun. Bunu dün daha çok farkettim. Bir de,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEFTUN |GAY|
Ficción GeneralBölümler uzundur. Bir ömür, anca bu kadar azap çekebilir ve bir ömür anca böylesine sevilir. |DÜZENLENDİ| Küfür, cinsellik, şiddet gibi olaylar içerir. Sevmeyen hoşuna gitmeyen girmesin lütfen. Konu&Dram