20. Fejezet

57 2 0
                                    

Be ültem a kocsimba és csak hajtottam Elaijah-hoz talán ő tud segíteni.
Tíz perc alatt oda is értem.
Be csengettek hozzájuk és pont Klaus nyitott ajtót.
Mi szél hozott ide téged Tündérem csak nem hiányoztam? -Tipikus Klaus.
Szia neked is Klaus Elaijah itthon van? -kérdeztem tőle.
Áhh szóval ő hiányzott nagyon huncut vagy. Igen bent a nappaliba fáradj beljebb. -Engedet el maga mellett.
Hihetetlen ez az ember.
Szia Samanta mit keresel itt? - Jött oda hozzám Elaijha.
Segítened kell. -Néztem mélyen a szemébe.
Gyere. -Fogta meg a kezem és mentünk a szobája felé.
Mi a baj? -Kérdezte aggódva.
Rémálmom volt, de ez valahogy más volt mint a többi olyan valósnak tűnt. Bonnie szerint az álmoknak van valóság alapjuk. - És elmeséltem neki részletesen mit álmodtam.
Ez érdekes. Igaza lehet Bonnie- nak.-Láttam rajta, hogy nagyon gondolkodik valamin.
Nem tudom, hogy elő lehet-e idézni újra ezt az álmot és talán meg látom kinek a gazdája az a vörös szempár. -Néztem a szemébe.
Van egy ismerősöm boszorkány ő talán tud ebben segíteni. Most el is tudunk menni hozzá. -Nem vesztegette az időt bólintottak és mentünk is a kocsi felé.
Kivételesen nem én vezettem mivel nem tudtam az utat. Az út csendben telt nem az a kínos csend hanem a feszült csend. Feszült egyben izgatott vagyok. Félek de egyben megnyugvás is van bennem. Hihetetlen mennyi érzelem van az emberekbe.
Hirtelen egy kezet éreztem a combomon.
Nyugodj meg nem lesz semmi baj itt vagyok veled. -Nyugtatott meg Elaijah.
Melegség árasztotta el a testemet nagyon jó barátra találtam és ennek nagyon örülök.
Megszólalt a telefonom.
Damon hív.
Rá néztem Elaijah ra.
Nem tudja hol vagy igaz? -Bólintottam egyet.
Vedd fel nyugodtan. Mondt neki majd személyesen elmagyarázod a dolgokat. -Tettem amit mondott.
Fülekhez rajtam a telefont.
Szia hol vagy? -Kérdezte feszültem.
Szia Bonnie nak mondtam hogy este megyek van egy kis dolgom. -Mondtam neki.
Milyen dolog? - Aggódik érzem.
Majd elmesélem otthon-Zártam le ezzel a kérdezgetést.
Bizok benned de féltelek siess haza szeretlek. - És már le is rakta a telefont meg se várta hogy el köszönjek tőle.
Nagyon szerethet téged ha ennyire félt. -Sóhajtott egyet Elaijah.
Fura nekem de nem kérdezek rá mi a baja majd ha lesz egy nyugodt napunk beszélnem kell vele erről.
Csak mosolyogtam rá.
10 perc múlva meg is érkeztünk.
Itt is vagyunk. -Ki szálltunk a kocsiból.
Egy sötét épület felé vettük az irányt.
Elaijah ment előre. Hirtelen egy női hang szólalt meg.
Minek köszönhetem egy Mikaelson jelenlétét? -nevette el magát az idegen nő.
Qetsiyah öröm újra látni. -De fura neve van.
Ki ez a szépség itt melletted? -Egy barna hajú nō jelent meg előttünk aki gondolom az a fura nevű lehet.
Szia Samanta vagyok. -nyújtottam a kezemet neki.
Örvendek az én nevem Qetsivah. -elfogadta kézfogásomat.
És miben segíthetek? -Mosolygott ránk.
Hagytam, hogy Elaijah beszéljen.
Samantanak furcsa valósághű álmai vannak lehet fontos információ lehet csak álom elő lehet hívni ? -Láttam nagyon elgondolkodott.
Elő lehet , de ez egy veszélyes varázslat az alany szenvedhet közben. -Mondta nekünk komoly hangon.
És te megtudod csinálni? -Kérdeztem.
Meg, de Samanta fájdalmat fogsz érezni közbe, de nem fogsz meghalni. Sajnos ez a varázslat adok kapok alapon működik ő odaadja az álmod de cserébe minden egyes képkockák szenvedéssel fog járni.
Rendben kezdjünk hozzá. -Mondtam magabiztosan.
Nem ezt nem vállalhatód Samanta. -Láttam hogy aggódik de muszáj megtennem.
Muszáj így is szenvedek. -Néztem a szemébe

____________________________________
Bocsánat ez egy rövid rész lett
Ma még megpróbálom kitenni a folytatást
Viszont a 22.fejezet Elaijah szemszögéből fog menni és sok titok fog a felszínre törni
Jó olvasást kívánok nektek!!
Ne haragudjatok hogy nem folyamatos, de írtam egy könyvet amit októberben fogok kiadni szóval azzal foglalkoztam, de próbálok minél izgalmasabb történetet írni ❤️❤️

Múlt, jelen és jövőWhere stories live. Discover now