2.fejezet

619 22 0
                                    

Útközben a gondolataimba merülve vezettem. Sose hittem volna, hogy a szüleim ezt teszik velem. El taszitottak maguktól a saját lányukat. Mindegy az már  múlt most már csak a jelen és a jövő számít. Remélem Ric bácsi be fogad magához, igaz kevesett találkoztunk, de nagyon szeretem, ő az egyetlen fontos családtag számomra. Most jut eszembe az egyetlen egy barátom is ott maradt a "múltba". Remélem még látni fogom Elijah-t nagyon meg kedveltem pedig nem sok mindent tudok róla. Jó igaz, hogy a legféltettebb titkát azt tudom *vámpír* haha. Na meg érkeztem Mystic Falls-ba. Le paroltam egy bár elött gondoltam meg iszok egy kávét mielött el indulnék Ric bácsihoz.

 Le paroltam egy bár elött gondoltam meg iszok egy kávét mielött el indulnék Ric bácsihoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Csendes helynek tünik, de lehet csak reggel ilyen. Oda sétáltam a pulthoz.

Szia Mit adhatok?- mosolygott rám a pultos srác. Szőkés barna haja és kék szeme volt.

Szia egy kávét szeretnék kérni.- mosolyogttam vissza.

töltötte ki a kávémat én adig le ültem a pulthoz, gondoltam gyorsan meg iszom ezért nem "piszkolok" össze egy asztalt sem.

Te új vagy, még nem láttalak erre felé?- érdeklödve kérdezte.

Igen ma fogok ide költözni. -nem is gondoltam, hogy ennyire közlékenyek itt az emberek de hagytam had kérdezzen jól esett a társaság így sok év után.

Ah értem akkor üdvözöllek Mistic Folls-ba a nevem Matt Donova. -nyújtotta a kezét.

Örvendek a nevem Samanta Saltzman.-nyújtottam a kezem és kezet ráztunk.

Te Alaric lánya vagy?- meglepödve kérdezte. Én fel nevettem.

De, hogy is. Ő a nagybáttyám. - mosolyodtam el.

Na, de most mennem kell hát ha már othon van remélem nem változott a címe. -el köszönttem tőle és mentem a kocsimhoz.

Kerestem Ric bácsi házát és hopp meg találtam. Ugyan az a kocsi nem változott semmi. Vettem egy nagy levegőt  kiszálltam a kocsiból és az ajtohoz igyekeztem. Bekoppogtattam és vártam,hogy ki nyissa az ajtot. Nyillik az ajtó kicsit izgulok mit fog szolni esetleg nem fog be fogadni mert ő se szeret.

Szia Samanta. -ölelt át.

Szia Ric bácsi nagyon hiányoztál.- szorosan át öleltem.

Nem rég beszéltem a szüleiddel nem mondtak semmit, csak annyit, hogy uton vagy hozzám mi történt? -kiváncsian érdeklödött.

elengedett és be mentünk. Le ültem a foterra és mesélni kezdtem. Elmeséltem neki, hogy mit mondtak anyuék és meg kérdeztem tőle esetleg itt lakhatok-e nála. Ő bologatott és segített a cuccaimat fel hozni az emeletre. Meg mutatta a szobámat csodálatos volt.

Ha szeretnél újithatunk rajta kifeshetem szinesre, ha gondolod?- le rakta a cuccaimat az ágyra.

Nem dehogy ez így tökéletes ahogy van. köszönöm.- meghatodtam

Múlt, jelen és jövőWhere stories live. Discover now