19.fejezet

84 5 0
                                    

*Samanta szemszöge*
Futok csak futok amíg bírok valami követ valami nem hagy. Elérek egy tisztást innen hova tovább. Érzem hogy az illető közel van hirtelen megfordulók sőtét van csak egy vörös szempárt látok.
Mutasd magad. -Kiáltok rá.
Jön közelebb és közelebb és amikor meglátnám ki is lehet az hirtelen felébredtek.
Zihálva ültem fel az ágyon Damon pedig engem ölelt.
Nyugalom kicsi lány nincs semmi baj ez csak egy rossz álom volt. -Simította a hátamat.
De olyan valóságosnak tűnt. -Lehunytam a szemem még mindig látom azt a furcsa szempárt.
Mit álmodtál?- Kérdezte érdeklődve.
Nem lényeges ez csak egy álom.-Nem akartam, hogy aggódjon.
Na gyere búj ide aludjunk vissza még nagyon korán van. -Oda bújtam hozzá és behunytam a szememet.
Alvást színleltem mivel nem mertem elaludni. Féltem nagyon féltem nem értem miért álmodok ilyent.

•••
Reggel 7 óra fele keltem ki az ágyból Damon még aludt így próbáltam halk lenni ami egy vámpír mellett nehéz.
Sikeres akciók után le mentem a konyhába és csináltam magamnak kávét. Amikor pedig megittam hirtelen megszólalt a hasam ezért neki álltam készíteni  rántottát.
Tojást felvertem gondoltam vágok bele egy kis hagymát. Gondolataimba még mindig a vörös szempár volt. El kezdtem szeletelni amikor hirtelen egy égető érzést éreztem a kezembe.
Letettem a kést és megnéztem mi lehet az.  Felemeltem a kezemet és látom hogy ömlik belőle a vér. A picsába vámpírokkal vagyok körbezárva ez nagyon nem jó. Gyorsan a csap alá tettem a kezemet hogy le mossam a vért amikor a lépcső aljáról egy hangot hallottam.
Mi ez a szag? -Damon gyorsan a konyhába jött.
Semmi csak kicsit meg vágtam magán nemsokára eláll.-Próbáltam minél hamarabb elállítani a vérzést.
Kicsim érzem a levegőbe hogy ez nem kis vérzés. -Jött oda hozzám.
Mi a fasz csináltál?-Megnézte a még mindig vérző kezem.
Én csak hagymát vágtam. -hajtottam le a fejem.
És hol járt az eszed? -Megharapta saját csuklóját.
Sehol. -Válaszoltam a kérdésére.
Igyál. -Parancsolta rám én meg szót fogadtam.
Amikor beforrt a sebem elértem tőle egy halk kösz után vissza indultam a szobába. Még az étvágyam is elment..
Tíz perc múlva megjelent a szobába Damon tálcával a kezébe.
Ne haragudj rám csak nagyon félek, hogy valami bajod lesz. -Tette elém a rántottát.
Én is sajnálom csak valami nem stimmel. Nagyon furcsa dolgot álmodtam . Futottam és futottam amíg el nem értem egy tisztáshoz. Valaki üldözött amikor megfordultam és egy vörös szempár nézett felém. Mondtam neki mutassa magát és láttam volna, ha fel nem riadok. -Muszáj volt el mondanom mert megörülök.
Utána érdeklődünk mit is jelenthet az álmod, de most már egyél. -ölelt át.
Gyorsan megettem ki vittem a konyhába és el mosogattam.
Ma jön Bonnie segíteni a boszorkánykodásban.
Kicsim itt van BonBon.-Máris azt hittem kicsit később jön.
Én is örülök Damon. Szia Samanta. -Köszönt.
Szia Bonnie. -Viszonyoztam.
Kicsim kettesben hagylak titeket. -Adót egy csókot.
Oké szia. -mosolyogtam rá.
Téged nem csókokkal meg Bonbon. -nézett Bonnie-ra.
Hello Damon nem fogsz hiányozni. -Forgatta a szemét Bonie. Csak mosolyogni tudtam rajtuk.
Ahh ez szíven ütött. Puszi csajok legyetek rosszak. - És már el is ment.
Hihetetlen, hogy egy ilyen normális lány mint te mit keres egy idiótával. -Ezen a mondaton csak röhögni tudtam.
Megnyerő a bája. -Mind kettőnkből ki tört a röhögés.
Na csapjuk bele megmutatom, hogy irányítsd az erőd. -És akkor bele vágtunk a melóba.
Már két órája gyakorolunk és egyre jobb és jobb voltam. 
Na mára ennyi elég ügyes vagy és gyorsan tanulsz, de látom valami nem okés. -Nézett a szemembe.
Ez így van volt egy fura álmom ami most se hagy nyugodni. -Mondtam el őszintén.
Az álmoknak jelentőségük van ezt még nagymamám mondta. -Bólintottam.
És ekkor ugrott be valami.
Köszi Bonnie de ne haragudj el kell mennem valahova, ha valaki keres mond neki, hogy estére itthon leszek szia. - és már rohantam is a kocsimhoz.

Sziasztok itt a várva várt folytatás!!!
Tudom ez is kicsit rövidke, de gondoltam, hogy így is tetszeni fog nektek.

Múlt, jelen és jövőTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang