*Csengettek*
Damon nyitott nekik ajtót.
Áhh örülök, hogy látalak.-mosolyog rá Klaus.
Én nem különben. -forgatja a szemét Damon.
Mentem ami menthető.
Fáradjatok beljebb.-mosolyogtam rájuk
Ahogy láttam mindenki itt van. Klaus-t, Kol-t Rebecat egy bólintással üdvözöltem, Elijaht pedig meg öleltem. Hirtelen egy üveg törés hallatszott mögöttem. Meg fordultam és láttam hogy Damon kezében tört el az üveg.
Ohh ne haragudjatok túl erősen fogtam meg. -mosolygott gúnyosan.
Én csak meg ráztam a fejem és a nappaliba mentem. mindenki követett kivéve Damon.
Damon lennél szíves be fáradni a nappaliba.- kiáltottam ki neki.
Persze hercegnő. -Meghajolt és le ült. Én csak forgattam a szememet nem tudom mi lelte, de most nem is akarok ezzel foglalkozni.
Szóval a segítségeteket szeretném kérni első sorban tőled Bonnie.-nézek rá.
Én egy boszorkány vadász vagyok aki hibrid és hatalmas erővel bír. Szeretném uralni, kontrollálni az erőmet és sajnos csak egy boszi segítségével lehet.-mondtam neki.
Szóval azt szeretnéd, hogy segítsek kontrolálni az erődet igaz?- kérdezi én meg bólintottam egyet.
Rendben!-mosolyog rám.
Köszönöm!- vissza mosolyogtam.
Oda fordultam Klausekhoz.
Tudjátok hol éltek a szüleim?-kérdeztem tőlük
Igen tündérkém.-mondta Klaus egy mosoly kíséretében.
Khm..-köhögött egyet Damon.
Rendben akkor ezt meg beszéltük. -mosolyogtam rájuk.
Holnap reggel kezdjük az erőd használatát.-mondja Boni és el köszönt.
Ma edzés 7 kor ne felejtsd el. - mondta Ric és ő is el köszönt.
Mikaelson-ék is el köszöntek egyedül Elijah maradt. Felállt és oda sétált hozzám.
Mindent meg teszünk hogy ki derítsük hol laktak a szüleid.- adott egy puszit a homlokomra és már el is ment.
Ez meg mi a szar volt? Mindegy nem is érdekel.-fel ment dühösen az emeletre Damon.
Hirtelen zajokat hallottunk az emeletről.
Azt hiszem utána megyek.-mondtam Stefaneknak és mentem fel .
Be nyitottam Damon szobájába és ami ott fogadott azt magam se hittem el. A szoba romokban üveg szilánkok a földön Damon pedig az ágyon ült.
Mi a bajod Damon?-kérdeztem tőle, de ő nem válaszolt. Oda mentem hozzá és meg simogattam a vállát. Meg fogta hirtelen a kezemet és fel állt nagyon ijesztő volt.
Hogy mi a baj? Hmm nem is tudom.. melyikkel feküdtél le??-kérdezte én meg döbbenten néztem rá.
Hmm? El vitte a cica a nyelvedet?..- fogta szorosabban a kezemet.
Damon engedj el ez fáj.. Egyikkel sem feküdtem le.
Hazudsz!-kiabált rám.Te nem vagy normális engedj el.-kiabáltam vissza.
Hmm kitalálom Elijah igaz?- nézet rám dühösen de el engedte a kezem
De hogy is.- mondtam neki.
Nem szolt semmit csak el suhant mellettem ahogy ment úgy nekem jött én pedig pont az üvegszilánkokba estem. Nagyon fájt de nem adtam ki semmi féle hangot inkább magamba fojtottam. Egy könnycsepp le gördült az arcomon amikor nyílt az ajtó.
Hé Samanta nem tudod hova ment Damon mert... mi történt?- kérdezte Stefan.
Semmi csak elestem.-próbáltam fel kelni kevés sikerrel. Stefan segített és le vitt a nappaliba.
Elena segíts kérlek.-kiabált Elenanak.
Igen? Úr isten mi történt.- sietett hozzám Elena.
Semmi csak elestem.- adtam ugyan azt a választ mint Stefannal.
Elena szúrós tekintettel nézet rám.. persze a barátnőket nem lehet be csapni.
Na jó amikor Damon távozott véletlen vagy nem véletlen nekem jött én meg puff el estem.- mondtam el az igazat.
Megölöm.- mondta dühösen Elena.
Inkább segítsetek ki venni a szilánkokat a kezemből. -mondtam nekik és úgy is tettek amikor végeztek Elena épp harapott volna bele a kezébe, de én közbe vágtam.
Csak kössétek be kérlek.- és így is tettek.
El telt jó pár óra amikor Damon haza talált én Elenaék szobájába ültem.
Maradj itt. -mondta Elena és le suhant én pedig próbáltam hallgatózni.
Hé ezt meg mér kaptam.-Gondolom pofon vágta Elena.
Mi ez a vér szag?-picsába el felejtettem össze takarítani.
Samata hol van?-kérdezte talán idegesen. Annyira nem vettem ki a szavából.
Ott ahol te nem vagy.- adta nemes választ Elena.
Ne szórakozz velem.- és már csak azt hallottam hogy nyílik az ajtó gondolom a szobájába ment.
Utána pedig egy ajtó csapodás csapta meg a fülemet.
Pár percel később nyílik az ajtó.
Damon?!-suttogtam
Samanta.-rá nézett a kezemre.
*Damon szemszögéből*
ESTÁS LEYENDO
Múlt, jelen és jövő
VampirosSamanta Saltzman vagyok egy átlagos 17éves akivel furcsábbnál furcsább dolgok történttek, de kezdjük az elején.