*szombat*
Reggel a telefonom csörgése ébresztett. Elena hívott. Ma lesz egy buli a Grill-be és kötelező nekem is ott lennem, ja és nem mehetek kocsival és rakta is le a telefont. Nyújtózkodtam és le mentem csinálni magamnak kávét. Pont lent volt Ric bácsi adtam egy puszit az arcára és már csináltam is a kávémat.
Ric bácsi ma el megyek a csajokkal bulizni Elena hívott, hogy kötelező ott lennem. - kortyolgattam a kávémat.
Okés.. nekem úgy is dolgom lesz, de ne igyál sokat rendben? - karba tette a kezét
Igen is főnök.- el röhögtük magunkat.
Le ültünk reggelizni. beszélgettünk suliról meg ilyenekről.
Ma én főzők.- álltam fel a székről - De te mosogatsz Ric bácsi.- tettem hozzá.
Ő csak mosolygott.
*pár órával később*
Kész az ebéd.- üvöltöttem .
Le ültünk az asztalhoz.
Na és mi a menü?- kíváncsian érdeklődött.
Spagetti.- és már tettem is az asztalra.
Ettünk Ric bácsi el mosogatott én meg fel mentem a szobámba, kicsit telefonoztam utána neki álltam készülődni. Le fürödtem, fel tettem egy kicsit merészebb sminket és be göndörítettem a hajamat ha már bulizni megyünk. Ki választottam egy dögös ruhát és fel vettem. Egy púder színű ruhára esett a választás és fel vettem hozzá egy ugyan olyan színű magassarkút is.
Mentem le fele, fel vettem a dzsekiment és elindultam gyalog a Grill-be. kb.10 perc múlva ott is voltam. Be menve meg pillantottam Booniékat és oda mente hozzájuk. Mindenkit üdvözöltem és le vettem a kabátomat . Pont ekkor lépet be Damon, meg látott egy hatalmas vigyorral jött oda hozzánk.
Szia szépségem.- súgta a fülembe én meg bele pirultam .
Khmm.. Szia Damon mi is itt vagyunk. -mondta Boonie
BINABASA MO ANG
Múlt, jelen és jövő
VampireSamanta Saltzman vagyok egy átlagos 17éves akivel furcsábbnál furcsább dolgok történttek, de kezdjük az elején.