"vardı ne demek ya çıldırtma da söyle"
"söyleyeceğim ama önce içeri girelim bir yerlere oturalım"
"gelmem ya yalan söylüyorsan"
"geleceksin dedim, bana bak benim inadımla yarışmanı hiç tavsiye etmem anladın mı, sen inatsan ben daha beterim"
"Benim inat olduğumu nerden biliyorsun sadece bir kez görüştük biz demedin mi?"
"evet ama tanıdım yeterince, ayrıca sağdan soldan da duydum işte bir şeyler eminim sende benim hakkım da duymuşsundur ve biran önce hatırlasan iyi olur"
Arslan 'ın anlatımıyla;
Laçin Yıldırım, uyuşturucu kaçakçısı tehlikeli bir adam psikopat herifin teki, uzun yıllardır Yıldırım ailesini abim kerem ile takipteyiz Laçine bu işler onu büyüten dayısı tarafından kalmış dayısını defalarca kez abim tutuklayıp içeri atmış fakat her seferinde kendini aklamayı başarmış. Günün birinde mafyalar arasında çıkan çatışmada dayısı ölünce işlerin başına Laçin geçti onun dayısından farklı bir psikolojisi vardı zekası farklı işlerdir uyuşturucuyu kaçak yollardan tırlarla geçirmek yerine sıradan şekilde uçak yolculuğunda rahat rahat taşımaya başladı. Abim baş komiserken dayısı kaplanla çok uğraşmış Laçine gelince sadece bir kez içeri almıştı, abimin kararlılığı karşısın da daha fazla uğraşmak istemeyen Laçin abim in en savunmasız halini seçti, bir süre eşinin ısrarı üzerine ara verip babalığının tadını çıkarmaya karar verdiği zamanı, ailece tatile çıktıkları bir gün karısı ve kızı ile kaldığı oda da öldürüldü. Kızı mercanı ise kaçırıldı...
Başkomiserliğe abimin bıraktığı yerden devam ettim, en büyük amacım ise karşılığı ne olursa olsun intikamı mı almak oldu.
Laçin kaçırdığı, tehdit ettiği kadınların göğüs silikonlarına uyuşturucuyu enjekte ettiriyor, uçakla onları yurt dışına taşıtıp diğer iş ortaklarına ulaştırıyor buradan giden kokain onlardan gelense likit eroin
Bu kadar şeyi bilmeme ve hakim olmama rağmen neden hâlâ dışarıda bu herif diye düşünebilirsiniz haklısınız bende öyle düşünüyorum ama bazen istediğimiz her şey anında mümkün olmuyor işte. çok uğraştım açığını bulmak için fakat her yerde ajanı var, her seferin de farklı kadın kullanıyor ve o kadınları ortadan kaldırıyor ulaşıp onları konuşturmak mümkün değil
Asıl planım Laçini direkt tutuklamak olsa da baş belası bir savcı yüzden yapamadım bunu, tutup içeri attığım için suçlu bile ilan edildim ben neymiş efendim bir suç delili olmadan onu elimizde tutmamız doğru değilmiş, iddialarla yola çıkarsak ayağımıza çok taş değermiş öyle iletmiş sayın savcım
Nezarethaneden çıkmadan yanına uğradım parmaklıklar ardında bekliyordu fakat suratın da en ufak bir korku yoktu kendi kendine gülümsüyordu hatta, onun sadece hiç bir şey yapmadan durması bile çileden çıkmama sebep oluyor
Parmaklıklara sertçe vurdum "seni bir gün öyle bir yakalayacağım ki ölmek için dua edeceksin"
Kaşlarını yukarı kaldırıp inanmamışcasına dudak büktü "seninle yeniden görüşmeyi elbette ki isterim komiser ama mekanı değiştirelim burası fazla havasız" rahatını hiç bozmadan oturduğu yerden konuşmaya devam etti "tabi o zamana kadar kim öle kim kala, hayırlısı diyelim mi yakışıklı?"
Alayla güldüm
"doğru belli mi olur belki cenazene gelirim""gelmezsen çok kırılırım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
karanlıkta kalanlar
AventuraKendini kaybetmiş güçlü bir kadının yolculuğu... "gideyim, gideyim öyle mi? Bu kadar ümitle bu tavır için gelmedim ben senin ayağına" sesimi kontrol edemeden yükselttim artık o kadar dolmuştum ki patladım işte ne akan gözyaşıma nede sesime hakim ol...