Hepinize selam aşklarım sizi bekletmek istemedim o yüzden kitabın birinci bölümünü yayınlar yayınlamaz hemen bunu yazmaya başladım.Neyse çok uzatmayacağım hadi okuyun siz.
Hani bir atasözü vardır ya Gülme komşuna gelir başına diye.O galiba tam şuan içinde olduğum durumu anlatıyor gibi.Veya bir arkadaş arkadaşa bu kadar benzeyebilir. Resmen Deniz'e yapılan herşey bana da yapılmıştı. Kulağıma eğilmesi belimden tutması. Resmen planlanmış birşey bu yoksa bu kadar aynı yapamazlar ya.
Tek fark Deniz kendini Cenk'den kurtarmaya çalışırken ben kendimi kurtarmıyordum bu durumdan. Veya kurtaramıyordum. Yada çok farklı bişey belkide kurtarmak istemiyorum.
Veya vazgeçtim ne saçmalıyorum ben. Eli belimi sıkıca tuttuğu için gidemiyordum. Gitmek istiyordum ama gidemiyordum. Allahım çok yanlış anlaşılacak.
Sonunda eline ittirip ondan kurtuldum.
"Oh hayat varmış be ne tuttun belimi bırakmıyorsun aaaa resmen arkadaş arkadaşa bu kadar benzer tamam anladık allahım ya tövbestağfirullah."Bu söylediklerimle Cenk de Aras denen çocuk da kıkırdamıştı.Tabi Deniz'in de gülmemek için kendini zor tuttuğunu anlamak zor değildi.Ben şortumu biraz aşağı indirirken Aras tekrar konuşmaya başladı.
"Yanlız sen kendini çok kaptırmış gibisin kırmızı şeker ben senin belini o kadar sıkmadım. Ayrıca gitmek istesen seni bırakırdım.Seni zorla tutmuyorum.
Ayrıca ben Cenk'le hiç benzemem."Ne diyo bu ya öküze bak çarpıcam şimdi şurdan bir tane şuna çıldırıcam. Nereye düştüm ben böyle ya bir tane akıllı yok.
Kendi içimden söylenirken aklıma bana kırmızı şeker dediği geldi. Bunun içinde hesap sormam gerekiyordu tabii.
"Tamam tamam onu boşverde sen kırmızı şeker ne ya. Cenk'in Deniz'e Asi Kız demesinden bile kötü. Siz lakap bulmada berbatsınız. Aaaa buldum ikinci benzerliğinizde ikinizinde çok kötü lakap bulması."
Ben Aras'a söylenirken Cenk bir anda konuşmaya başladı."Pardon bölüyorum ama birinci benzerliğimiz neymiş?" O sırada Cenk'in sorusuna Deniz alay edermiş gibi güldü ve cevap verdi. "Bir de soruyor. Onu da ben söyleyeyim o zaman. Birinci özelliğiniz de ikinizinde bel takıntısı olması. Nedense bel görünce dayanamıyor gibisiniz çünkü hemen bele atak yapıyorsunuz."
Cenk ve Aras birbirlerine baktılar ve gülmeye başladılar. Allahım sen sabır ver bana. Aras ve Cenk'in gülmesini bozan şey ben ve Deniz'in kapıdan çıkıp gitmesi oldu.
Deniz:Alaraa bana kızgın mısın?
Alara:Bu da soru mu Deniz. Beni sapık bir herifle aynı evde yanlız yaşamaya ikna ettin resmen.
Deniz:Tamam özür dilerim ama ne yapabilirdim. Başka ev bulamadım. Ayrıca yanlız ne demek ya ben seni asla yanlız bırakmam okuldan sonra direk sana gelirim sadece uyumaya giderim eve ben o yüzden için rahat olsun.İçim hiçte rahatlamamıştı ama. Fazla hızlı hareket ettiğimi daha yeni idrak etmiştim resmen. Annemi dinlemeliyim.
Alara:Haaa Annem
Deniz:Noldu?
Alara:Annemler öğrenirse beni hayatta tek başıma eve çıkmama izin vermezler
Deniz:Söylemeyiz
Alara:İyide ya sorarsa?
Deniz:Sallarız bir şey.
Alara:UfffTelefonuma mesaj gelmesiyle arka cebimden telefonumu çıkarttım ve mesajın üstüne tıkladım.
Bilinmeyen Numara
053********: ******* mahallesi ******** sokak ******* caddesi no 21
O53********: Evimizin adresi bu kırmızı şeker. Eşyalarını buraya gönderebilirsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI | YARI TEXTING
RomanceDeniz:Alara ev arıyodun ya Alara:Evet Deniz:Buldumm!!! Alara:Ciddi misin? Deniz:Yok Alara ta***k geçiyorum seninle Alara:Uf ne diyosun Deniz ya iğrenç iğrenç konuşma Deniz:Ya neyse buldum işte ev hemde benimkine yakın. Kiralıkmış o da kendine ev ark...