0.6

687 18 12
                                    

Yepyeni bir bölümle hepinize selammmm. Nasıl gidiyor. Ben bir tık yorgunum, ama düzelicem. Bu sıralar daha fazla yazmak istiyorum. Zaten söz vermiştim, 'diğer bölüm en az 3000 kelime olucak' diye. Bu bölümde sözümü tutucam inşallah. Neyse hadi siz yavaş yavaş aşağı kaydirin bakalım. Bölüm sonunda gorusuruzzz.

Deniz'den

Boşluk hissi. Sadece boşlukta olduğunu biliyorsun. Hiçbir şey hissetmiyorsun. Daha doğrusu ne hissetmen gerektiğini bilmediğin için hiçbir şey hissedemiyorsun. Utanç mı? Mutlu mu? Üzgün mü? Hangi duyguyu hissedeceksin? Şuan tam olduğun durumda hangisini hissetmen daha uygun olur sence? Bence tam olarak sıçtığını hissetmen gerekiyor. Veya sıçtığının farkına varman gerekiyor.

Zaten şuan ki ortamda kimse ne hissetmesi gerektiğini bilmiyor. Ne Alara, ne Aras, ne Cenk, ne Ben, ne de diğerleri. Zaten o kadar alakasız bir ortam ki. 10 kişi, kimse konuşmuyor. Sadece birbirimize bakıyoruz. Olaylar o kadar ani gelişti ki. Kimse hiçbir şey anlamadı. Herkesin kafası eminim karmakarışıktır. Alara ile sınıfa attığımız o adımdan beri hiçbir şey normal değil zaten.

Olayların tamamını sadece Alara, Cenk, Aras ve ben biliyoruz. Bir de olaylara sonradan eklenen ama olayları az çok bilen, Hazal ve Yiğit. Oturduk bir kafede sadece soğuk kahve içiyoruz. Sonunda konuşan biri. "Eee böyle oturucaz mı? Daha birbirimizi tanımıyoruz. Bir tanışalım bence" sonrada onu destekleyen kişi Cenk oldu. "Evet ya bu ne ki böyle geldik oturduk. Önce bir tanışalım kaynaşalım." Herkes kafasını olumlu sallayınca dikdörtgen uzun masanın en başında ki kişi konuşmaya başladı.

"Tamam ben başlıyım. Adım Onur Akgöz. Ve 12/C'deyim.

Şimdilik bu kadar yeter bence" sonra yanında ki kız konuşmaya devam etti.

"Bende Melisa Akın 12/C'deyim."

Sonra onun yanında oturan Aras konuşmaya devam etti.

"Ben Aras Akın 12/D'deyim."

Nasıl yani Melisa ve Aras kardeşmiymiş?  Bunu öğrenmenin tek bir yolu var.

"Aras sen ve Melisa kardeşmisiniz?" Benim konuşmamla lafa Onur atladı. "Hayır sadece kuzenler." Sonra sıra Aras'ın yanında oturan Aleyna'ya sıra geldi.

"Adım Aleyna Çelik ve 12/D'deyim."

sonra sıra Hazal'a geldi. Hazal'la geçen yazdan beri hiç konuşmamıştık. Aleyna'yla da öyle.

"Adım Hazal Keskin ve 12/F'deyim."

Sıra masanın diğer tarafına yani karşısına geçmişti. Yani Cenk'e.

"Adım Cenk Atalar. 12/F'deyim."

"Adım Bartu Yıldırım 12/D'deyim."

"Adım Deniz Yılmaz ve 12/F'deyim"

"Adım Yiğit Kürekçi ve 12/F'deyim"

"Adım Alara Ateş ve 12/F'deyim"

Alara'dan

Bu sefer konuşan kişi Aras olmuştu.
Aras:Akşam ki partiye geliyor mu herkes?"
Kimseden ses çıkmamıştı. Bu sefer konuşan kişi ise Aleyna oldu.
Aleyna:Biz geliyoruz yani Hazal ve ben geliyoruz. Alara, Deniz sizde gelin hatta Melisa sende gel söyle bir kız kıza eğlenelim ne diyorsunuz?"
Melisa:Olur gelirim ben.
Alara:Ne partisi ki?
Deniz:Böyle 12'ler arasında yapılan son sınıf kaynaşma partisi gibi birşey. Her sene yapılır. Bizde gideriz eğlenir, kafa dağıtırız biraz.

EV ARKADAŞI | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin