Hepinize selam çok bekletmeden diğer bölümü atiyim dedim. İyi okumalarrrr.
Ben masumum. Sadece adresi sormak istemiştim o kadar. Zaten bu manzarayla karşılaşacağımı bilseydim girmezdim yani. Ama benim hatam değil o girmeme izin verdi. Sapık diye boşuna demiyorum.
Aras:Öyle değil mi? Dokunmak istiyorsun. Dokuna bilirsin
Ne diyor bu ya. Valla şurdan geçiricem bir tane az kaldı.
Alara:Aras yürü git şurdan yeter ya beni bir sal kardeşim ne istiyosun benden ya.Aras dibime girdiği için bir adım arkaya doğru yürüdüm.
Aras:Onu benim sana sormam gerekmiyor mu? Neden odamdasın beni mi özledin hemen.
Alara:Evet ya.Sana olan aşkımdan seni o kadar çok özledim ki dayanamadım geliyim dedim. Ya mal mısın sen?Aras derin bir nefes verip aramızdaki mesafeyi tekrar kapattı.
Aras: Bir daha bana mal deme.
Alara:Sende mal olma o zaman.
Aras: Bu ne ooo falan mı demem gerekiyor şuan.
Alara:Uff yemin ederim çıldırıcam ya.Aras dibime tekrar girince bu sefer onu arkaya ittirdim. "Ayrıca bir daha benim dibime şöyle girme hatta benden olabildiğince uzak dur" Kulaklarım Aras'ın kahkahasıyla doldu bir anda.
"Neden? Yoksa yer misin beni. Sen insan yiyormuşsun ya."
Hayatımda bu kadar mal bir insan daha önce ne tanıştım ne de gördüm.
"Aynen yerim seni tövbe ya. Adresi söyle bilmiyorum ben."●●●
Yemeğimi yedikten sonra çöplerimi toplayıp çöpe attıktan sonra hava çok sıcak olduğu için havuza girme kararı aldım ve odamdan çıktım.
Merdivenden aşağı inerken etraf sessiz olduğu için Aras'ın uyuduğunu düşündüm.
Havuzun başına geldiğimde önce ayaklarımı suda biraz gezdirdim. Sonrada kuru olan bir köşesine oturup bacaklarımın yarısının suya girmesini sağladım.
Biraz oturduktan sonra birinin sırtımdan itmesiyle yüz üstü bir şekilde havuza düştüm. Dibe kadar indikten sonra ayaklarımı zeminden ittirip suyun yüzeyine çıkmayı başarmıstım.
Kafamı sudan çıkardığımda derin bir nefes aldım. Yüzümü havuzun başına doğru götürdüğümde bana bakarak kahkaha atan bir şahıs gördüm.
Bu şahısı tahmin etmek benim için zor olmamıştı. Tabii ki Aras! Hala nefes nefese olduğum için yüzerek düşmeden önce oturduğum ve şuan ayakta dikilip kahkaha atan Aras'ın olduğu köşeye gidip kollarımı havuzun köşesinde birleştirip nefes almaya çalıştım.
Kafamı Aras'a doğru bakacak şekilde kaldırdığımda hala güldüğünü farkettim. Gerçekten bu yaptığı çok gıcık ve çocukça bir hareketti. Ve hala gülmesi beni daha çok sinirlendiriyordu.
Sonunda gülmesini durdurduğunda gerçekten nefes alamadığım fark etmiş olacak ki ciddi bir şekilde konuşmaya başladı.
Aras:İyi misin?
Birde soruyor ya gerçekten çok sinir bozucu biri.
Alara:Sence? İyi miyim
Hala nefesimi düzenleyememiştim. Çok fazla su yuttuğum için aynı zamanda öksürüyordum.Bir dizinin üzerine çöküp tekrar konuşmaya başladı.
Aras:Pardon düşünemedim.
Bu tavrı hiç samimi gelmemişti. Hatta çok sinir bozucuydu.
Alara:Demek ki bazı şeylerin sonuçlarını ve ihtimallerini düşünmek gerekir. Mesela şuan yapacağım şeyin ihtimallerini ve sonuçlarını düşündüm.Kolundan hızlıca tutup onu havuza çektim. Hızlıca havuzdan çıkmak için merdivenlere doğru gitmeye çalıştım. Arkama bakmadan ilerlemeye çalıştığımda hala suda olduğunu düşünmüştüm. Çünkü henüz beni boğmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI | YARI TEXTING
RomanceDeniz:Alara ev arıyodun ya Alara:Evet Deniz:Buldumm!!! Alara:Ciddi misin? Deniz:Yok Alara ta***k geçiyorum seninle Alara:Uf ne diyosun Deniz ya iğrenç iğrenç konuşma Deniz:Ya neyse buldum işte ev hemde benimkine yakın. Kiralıkmış o da kendine ev ark...