1.0

532 16 13
                                    

Selam ballarimmmmm. Nasilsinizzz. Ben çok iyiyim. Umarım sizde iyisinizdir. Evet yeni bölüm ile
karşınızdayım. Son iki gündür yeni kurgumla çalışıyorum. Bölümleri biraz biriktirdikten sonra yayınlamaya başlamayı düşünüyorum. Umarım doğru bir karardır. Neyse bu kitabıma
Gelicek olursak eğer, bunu biraz daha uzun yapabilirim BELKİ. Çünkü iki kurguya aynı anda nasıl yetisecegimi bilmiyorum. Zaten ikinci kurgum beni şimdiden çok zorluyor yani. Ama elimden geldiğince bunu da uzun tutucam. Ay neyse. Beni bilen bilir konuşmaya başlayınca durasim gelmiyor. Ondan ona ondan ona. Bu konuşma daha fazla uzamasın bence.

Şimdilik görüşürüz bölüm sonunda yine görüşücez zaten. Şimdilik size veda ediyorum. Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmayın lütfen. Şimdilik görüşürüzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Aşk bana her zaman saçma gelmiştir. Birine aşık olmak, ona kalbini emanet etmek, o da kendi kalbini sana emanet etmesi çok garip. Ben birinin kalbine sahip çıkmak, o kalbi ölümüne sevmek, ölümüne korumak sanırım bana uygun birşey değil. En azından birkaç sene önce bu benim için böyleydi. Bilmiyorum ben yapamazdım. Eminim yapamazdım. Başkasından da yapmasını beklemezdim.
Ama sanırım bana saçma gelen bir şeye karşı koyamadım. Şimdi anladım ki, aşk karşı konulacak bir şey değil. O senin kaderin. Güzel bir his mi? Yoksa kötü bir his mi? Orası tartışılır. Ama ben yapamadım. Aslında karşı koymak istesem belki yapabilirdim. Ama yapmadım. Yapamadım. Ondan kendimi uzaklaştıramadım. Kendimi engelleyemedim. Karşı koyamadım. Karşı koymak istemedim. Bu bana iyi mi gelicek yoksa kötü mü gelicek bilmiyorum ama tek bildiğim şey aşık olduğum.

Evet, aşık oldum. Artık eminim ben ona aşık oldum. Onun beni sevmediğini düşündüğüm kadar eminim ona aşık olduğumu. Nasıl yapıcam, ona hislerimi açıklarsam benden uzaklaşır mı, beni tanıdığına pişman olur mu? Bilmiyorum. Hiçbir şey bilmiyorum. Belki de çok yanlış düşünüyorum. Belki o da bana aşık, belki o da bana olan hislerini açıklamaktan korkuyor. Yada ona duyduğum şey hayranlık. Belkide ona hayranım. Ve hayranlığı aşk zannediyorum.

İkizler burcu olup, ikizler burcu bir kız yazdığımı fark etmiştim. Nejenwiwnwjdndjrneie

Beni düşüncelerimden uzaklaştıran Aras oldu. Ne zamandır böyleyiz? Ne zamandır onu bu kadar bekletiyorum? Off kendimi kaybettim ya.

"Eeee kırmızı şeker? Soruma cevap vermeyecek misin?"

"Soru neydi ki?"

"Seni öpsem hoşuna gider mi dedim. Ama bence hoşuna gider gibi."

"Bencede gider gibi sanki."

EV ARKADAŞI | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin