DUYURU!

118 6 3
                                    

Hepinize selammmmmmmm. Nasılsınızzzz? Uzun zamandır sizinle boyle konuşmuyorduk bir tık duygulandım doğrusu. Hepinizi çoook özlemişim. Aynı zamanda bu kitaba yeni bir şeyler yazmayıda.

Bu duyuruyu yayınlama sebebimi hepiniz merak ediyorsunuzdur. Bende çok heyecanlıyım o yüzden kendimide fazla tutmak istemiyorum. Hemen başlıyorum.

Bu kitap yayınlanmayı bıraktıktan sonra yani final yaptıktan sonra çok  fazla ilgi gördü. Belki bu sizin için fazla değil ama benim için her şeyden fazla. Uygulamaya girdiğimde bildirimler kutusu her seferinde dolu oluyor ve bu beni gerçekten çok mutlu ediyor. Ve bu kitap benim resmi olarak yazma işlemine girdiğim ve bitirdiğim ilk kitap. Bu yüzden bundan bu kadar kolay vazgeçmek istemiyorum. Gerçekten annelik duygusu gibi bir şey sanırım.

Uzun zamandır bu fikir aklımdaydı aslında. Biraz kafamda toparladım ve sizinle paylaşmak istedim. Ve sizinde fikirlerinizi almak istedim. Yani bu fikire tek başıma çıkmak istemedim. O yüzden fikirlerinize çok ihtiyacım var. Yorumlar kısmında buluşalım her gelen fikir benim için çok kıymetli olucak bu yüzden paylaşırsanız çok mutlu olurum.

Evet, artık beklenen şeye geçiyorum.

Ev Arkadaşım kitabına özel bölümler yazmak istiyorum. Geçmişten veya gelecekten. Her ne olursa. En azından bir bölüm yazmak istiyorum. Ama emin değilim. Sizce böyle özel bir bölüm yazmalı mıyım yoksa tadında mı bırakmalıyım emin olamadım.

Bu yüzden size soruyorum. Lütfen yardımcı olun ki ben ona göre hareket edeyim. Şuan da güncel olarak Üvey Kardeşim kitabını yazıyorum. Ama aklımın bir köşesinde de hep bu kitap var.

Düşüncelerimden emin olmam için bana yardım etmeniz gerekiyor. Lütfen yardımcı olun ki bende bu işin içinden çıkabileyim.

Şimdilik görüşürüz yorumlarınızı mutlaka okuyacağım. Kendinize iyi bakın sevgiyle kalınnnnn. <3

EV ARKADAŞI | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin