Ayyy selammmm. Nasılsınız? Ben çok çok çok iyiyim. Umarım sizde iyisinizdir. Kotuyseniz bile iyi olmaya çalışın. Zor, ama mutlu ve iyi olun. Icinizde her zaman bir mutluluk olsun. Asla vazgeçmeyin.
Evet günlük motivasyon konuşmamızda yaptığımıza göre artık bölüme gecebilirizzzzz.
Bol bol yorum yapmayı ve bölümü oylamayı unutmayın. İyi okumalar diliyorummmmm.Geldiğimizden beri babam ve Aras sürekli farklı konular hakkında konuşup duruyorlardı. Arada annem sorularıyla Aras'ı boğuyor, babam da Aras'ı kurtarıyordu. Bense sadece onları izliyordum. Yemeğimizi çoktan yemiştik. Son olarak çaylarımızı içiyorduk. Saate baktığımda ise saatin 10.50 olduğunu gördüm.
Babam ve Aras son kez büyük bir kahkaha attığımda babama döndüm.
Alara:Baba biz kalksak iyi olur, saat geç oldu artık.
Babamın ve Aras'ın yüzü düşmüştü. İkisinin gerçekten birçok ortak yanı vardı. Birlikte gerçekten mutlu gözüküyorlardı.Babam hızlıca bana cevap vermişti. "E Kızım daha ne konuştuk ki Aras oğlumla." 'Oğlumla' kısmını özellikle bastırmıştı. Aras'a baktığımda yüzünde sıcak bir gülümseme vardı. Umarım birbirlerine ısınmışlardır.
Gülümseyerek ayağa kalktığımda Aras'da benimle birlikte kalktı. Saat geç olmuştu, ve bugün nedenini bilemediğim bir şekilde üzerimde bir yorgunluk hissi vardı. Şuan uyumak istiyorum.
●●●
Eve geldiğimizde makyajımı silip hemen yatağa girdim. Kendimi son birkaç gündür gerçekten mutlu ve huzurlu hissediyorum. Bu hiç son bulmasın istiyorum. Hayatımda mutlu olmamı sağlayan şeylerden bir tanesi Aras. Kendimi ilk defa birine bu kadar kapılmış hissediyorum. Sanırım gerçekten canımdan çok seviyorum bu çocuğu.
8 yıl sonra
Çift çizgi. İki tane kırmızı çizgi vardı. Pozitifti. Kafamdan kaynar sular boşalmış gibi hissettim. Bunu beklemiyordum. Nasıl yani? Elimdeki gebelik testini tutarken içimi bir korku ve mutluluk sardı. Hamileyim ben. Ya istemezse? Evleneli sadece 1 yıl olmuşken Ya kabul etmezse? Nasıl söylerim bunu Aras'a?
Gebelik testini banyonun aynasının önüne bıraktıktan sonra yanımda duran telefonu aldım ve Deniz'i aradım. Ne yapacağımı bilemedim. Deniz bana söyler. Telefon iki kez çaldıktan sonra Deniz'in sesini duydum.
"Efendim Alara?" Derin bir nefes aldıktan sonra direk söylemeye karar verdim.
"Yanında birisi var mı?" Kısa bir süre ses gelmedi. Ardından Deniz tekrar konuşmaya başladı.
"Sadece Cenk var. Neden? Aras'la mı tartışınız? Aptal çocuk ne yaptı yine?"
"Ben hamileyim." Uzun bir süre ses gelmedi, ardından Cenk'in sesini duydum."OHA! NASIL YA? NE ZAMAN?"
"Asıl sana oha Cenk! Nasıl ve ne zaman olduğunu şimdi sana mı anlatayım! Olmuş işte! Bebek ben oluyorum demedi ya. Keşke deseydi."
Ardından Deniz'in sesi geldi kulaklarıma."Pozitif mi? Emin misin?"
Evet eminim, ben hamileyim.
"Pozitif."
"Biliyor mu?"
"Hayır, daha yeni öğrendim bende."
"TEYZE OLUYORUM!"
Deniz bağırınca telefonu kulaklarımdan uzaklaştırdım. Bu kızın bağırışı herkesi sağır edecek durumda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EV ARKADAŞI | YARI TEXTING
Любовные романыDeniz:Alara ev arıyodun ya Alara:Evet Deniz:Buldumm!!! Alara:Ciddi misin? Deniz:Yok Alara ta***k geçiyorum seninle Alara:Uf ne diyosun Deniz ya iğrenç iğrenç konuşma Deniz:Ya neyse buldum işte ev hemde benimkine yakın. Kiralıkmış o da kendine ev ark...