0.8

541 16 5
                                    

Bölümü yıldızlamayı ve bol bol
Yorum yapmayı unutmayın
Gorusuruzzzzzzzzzzz

Küçüklüğümden beri hep kızlı erkekli karışık bir grup arkadaşım olsun isterdim. Böyle gece sahile gidip ateş yakıp cips ve kola yapmayı çok isterdim. Şuan o gruba sahibim, ama birşeyler yanlış gidiyor. Olmaması gereken şeyler oluyor. Ve sanki ben dışında kimse bunun farkında değil gibime geliyor. Herkes normal gibi davranıyor ama hiçbirşey normal değil. Kimse birbirine derdini anlatmıyor, kimse arkadaşımışız gibi davranmıyor, toplu bir grup olsakda grubun içinde gruplaşmalar var. Sanki seneye kimse, kimseyi hatırlamayacak gibime geliyor.

Tam 5 dakikadır birinin konuşmasını bekliyorum. Herkes benim yüzüme bakıyor. Erkekler ve benim dışımda kimse hiçbir şey anlamadı. Aras benim gözlerimin içine derin derin bakıyor. Bende aynı o şekilde ona bakıyorum. Sanki bana birşeyler anlatmak istiyor gibi. Açıklamak istiyor gibi.

En sonunda konuşma kararı aldım kendi kendime. "Eeee biriniz birşey anlatıcak mı artık? Malum, okulda bize ayrılan sürenin sonuna geliyoruz da. Cevap verin artık. Size bir soru sordum. Kiminle kavga ettiniz diye. Gayet basit. Anlatmak mı istemiyorsunuz, yoksa anlamıyor musunuz?"

Ben birinden cevap beklerken tabiki gözlerini benden ayırmayan Aras'dan cevap geldi. "Neden bu kadar merak ediyorsun kırmızı şeker?"

"Sorumun cevabı bu değil Aras."

"Benim sorumun da cevabı bu değil kırmızı şeker."

"Ben daha önce sordum."

"Şuan burda oturup kim daha önce soru sordu savaşı mı yapıcaz?"

"Sorumun cevabını verin. DERHAL BİRİNİZ SORUMUN CEVABINI VERİN!"

Bağırmamla herkes bir anda irkildi.

"Biz senin köpeğin değiliz. Bizi böyle derhal konuşun falan diyerek konuşturamazsın. Ne zaman istersek o zaman konuşuruz."

Kaşlarım havalandı. İlk defa Aras'ı böyle sinirli görüyorum. Daha doğrusu bana ilk defa böyle ters ters cevap verdi.

"Onlar senin köpeğin değil, sen onların adına konuşamazsın. İstedikleri zaman konuşurlar."

Bu sefer laf sırası tekrar Aras'a geçti. Ama sırayı Aleyna aldı.

"Ne oluyor biri bana açıklayabilir mi? Ne olduğunu anlamadığım için yorum yapamıyorum kusura bakmayın. Ne olduğunu anlatırsanız size ancak o zaman yardımcı olabilirim."

Aleyna'nın konuşmasını bitirmesiyle Bartu'nun patır patır olayları anlatması bir oldu. Arada 1 saniye bile geçmeden hemde. Ve o kadar hızlı anlattı ki anlamakta zorlandim.

"Biz okula geliyorduk hep birlikte yürüyerek ondan sonra önümüzü Eren ve birkaç kafasını siktiğim gerizekalı kesti sonra Eren dediki 'dün gece bıraksaydın çok güzel şeyler yaşıyacaktık o güzel Alara'yla' dedi. Sonra Aras bize dediki boşverin konuşsun o gerizekalı onun için yeni şekillendirdiğim saçlarımdan vazgeçemem. Sonra biz yürürken bir anda etrafımızda yuvarlak oluşturdular sonra Eren arkadan dedi ki 'Pürüzsüz teni, ince beli, kalçası, dudakları, gözleri belkide daha niceleri.' Heh bunu diyince Aras zaten ohooo gitti. Az önce devam edin konuşsun diyen Aras gitti. Biz Aras'ı zar zor tutuyoruz diyicem ama olayın akışı değişecek o yüzden bozmadan devam ediyorum. Valla o anda düşünün ben bile hiç bozuntuya vermedim yani. Aras arkasını döndü o gerizekalıya bir tane yumruk çaktı diycem yine olayın akışı değişecek o yüzden devam ediyorum. Aras aldı Eren'i itti yere sonra aldı bir yumruk atıyor bir yumruk atıyor görmeniz lazım. Zaten Aras yumruk attı sonra bizde olaya dahil olduk. Kimse kusura bakmasın Aras dalmasada ben dalıcaktım zaten kimse benim yenge- şey arkadaşıma absürt absürt salak salak şeyler söyleyemez yani. Ben izin vermem, ben izin versem ki öyle birşey olmaz ama benden önce dağ gibi Aras var yani. Huh çok zorlandım."

EV ARKADAŞI | YARI TEXTINGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin