Yorum lütfen ♧📍LÜTFEN KURGUDA REKLAM YAPMAYINIZ !📍
"Ülkemize transfer edilen , Rus uyruklu Fyodor Ivan , Fransanın en prestijli hapishanesine yerleştirildi !"
Spikerin hızlı anlatımı kaşlarımı çatmama neden olmuştu . İnsanlara bu haberleri yaparak korkutmak da neyin derdiydi?
Gözlerimi devirerek ard arda gelen bildirim seslerine odaklandım . Parmaklarımla telefonumu kavrayıp ekrana baktım ;
12 Yeni Bildirim
Annem ; Neredesin ?
Annem ; Evde misin?
Annem ; Haberleri aç ,dinle .
Annem ; Sakın evden ayrılma , adam çok tehlikeliymiş.
Annem ; Rusya'da bile zapt edemedilerse , burada zor kalır !
Annem ; Eve geliyorum .
Annem ; Haberleri takip et .
Annem ; evden ayrılmanı, istemiyorum .
Annem ; Mesajlarıma dönüş yap.
Annem ; Neden umursamıyorsun?
Annem ; Kızım ! Buraya bak .
Annem ; Eve geliyorum, az kaldı .
Gördüğüm mesajlarla yüzümü buruşturdum . Tanrım ! Annem bile olayların etkisine kapılmış ... Bu tarz şeylerden korkmadığımı bilmesi gerekiyordu !
Ben ; Merak etme , evdeyim .
Ben ; Evden ayrılmıyorum.
Ben ; Sakin ol , sadece haberleri takip ediyordum .
Ben ; Dikkatli ol .
Mesajları gönderip tekrardan haberlere odaklandım . Bu kanalın spikeri hep aynı şeyleri tekrar ediyordu . Kumandayı alıp , kanalları gezdim .
Sonunda , detaylı bilgi veren bir devlet kanalı bulmuştum .
"Evet , sevgili izleyiciler. Son aldığımız bilgilere göre , Fransanın en prestijli hapishanesine resmen nakledilen Fyodor Ivan, Rusyada bulunan bir hapishaneden nakledilmiş bulunmakta . Aslen Rus uyruklu olup, Alman vatandaşlığına bulunmakta. "
Çalan kapıya doğru bakıp ayağa kalktım . Kapıya doğru adımlayıp, kapıyı açtım . Karşımda bir adet , korkmuş , ( ve fazla adranaline bağlayan ) annem vardı ...
Kenara çekilip , geçmesine izin verdim.
Elini kalbine koyup bana baktı ."Tanrım ! Yüreğime indirecektin!"
Dediği şeyle birlikte kaşlarım havalandı . Anne ben on dört yaşında değilim ! Ben yirmi bir yaşındayım !
"Anne , ben yirmi bir yaşındayım . Ne yapmam gerektiğini biliyorum . Lütfen biraz sakin olur musun ? "Sözümü bitirip anneme baktım . "Fransadayız anne . Fransa gibi yaşam şartları , harika olan bir yerde yaşıyoruz . O Rus adamın kaçmasına ya da firar etmesine izin vermezler... "
Yavaşca omzuna dokunup , gözlerine baktım . Sıcak bir tebessümle ona baktım . "Güven bana ..."
Elini kalbinden çekip bana baktı . Ellerini ellerimin üstüne koyup konuştu ; "Sana tabii ki güveniyorum kızım ... Fakat işte , sende beni anla ." Kafamı sallayıp ona doğru baktım .
Açık kalan televizyondan gelen sesle , ikimizde oraya doğru döndük .
"Sayın vatandaşlar , gelen son bilgilere göre, Froyor Ivan hapishaneden firar etmiş bulunmaktadır. Güvenliğiniz için gerekmedikce dışarı çıkmayınız. Devlet tüm iç güçlerini ortaya koyarak bu firarı bastırmaya çalışıyor ..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ВИНОВНЫЙ ( YARI /TEXTİNG +18 )
Mystery / Thriller[+18] [Yarı/Texting] "Seni kendi ellerimle geberteceğim. " Dedim tıslarca, o ise elindeki sigarasını yakıp , o uçsuz bucaksız yeşil gözleriyle baktı bana ... "Unutma , Marie . İnsan kendi ölüm tarihini belirleyemez ." Dediği şeyle daha fazla geri...