два

100 11 15
                                    

Sınır ; 300 Yorum...


цветок смерти

[Ölüm Çiçeği ]


жизнь;Останавливаться

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

жизнь;
Останавливаться.

00.00



Sessizlik? Ne kadar da yalnız ... Bazen insanlar incindikleri için , yalnız kalmak isterler.

Bazıları ise bazı , sorunlardan ötürü , yalnızlığı sessizlik ile somutlaştırır...

Koltuğa oturup , annemin feryatlarını dinliyordum. "Bu olamaz ! Tanrım koru bizi ." Annemin gereksiz tepkileri , her daim canımı sıkmıştır , fakat bu biraz aşırıya kaçmak oluyor?

Avuç içlerimi yanaklarıma bastırıp , annemin sakinleşmesini bekliyordum...

Tabii bu mümkünse?

"Fazla endişe ediyorsun ... Ne yani gelip evimize mi dayanacak? " söylediklerime karşın ; dehşetle bana doğru döndü . "Saçmalama anne ..."

Ellerini kaldırıp bana sus emrini verdiğimde,  uzun bir aradan sonra , onun ev otoritesini hatırlamıştım ...
"Konuşma!" Elini indirip,  koltuğa oturmuştu ...

"Unutma Marie , bazı şeyler sadece tek yüzüyle görünür !"

Dediği şeyle birlikte,  kaşlarım havalanmıştı . Ne demek istemişti ?

Duvarda ki büyük , antika saat çaldığında , bir günümün daha bittiğini anladım .

00.00 ...

Ne kadar da anlamsız bir rakam ...
Bazen bir değeri yok etmeye bile yeten o anlamsız rakam ... Bazen soyut ve bazen de somut ...

Kafamı duvardan çeviriptelefonuma gelen bildirime odaklandım .

жизнь;
Останавливаться.
00.00

Gördüğüm bu kelime dikkatimi tam anlamıyla dağıtmışken , annemin sesi odak noktam olmayı başarmıştı ...
"Baban aradı beni ... Senin hakkında ." Annemin mahçup bakışları herşeyi açıklıyordu zaten ...

"Ne istiyormuş? " montunun cebinden bir adet , zarf çıkarmıştı ...
"Bunu sana iletmemi istedi. " bana doğru uzattığı zarfa baktım .

Annemin elinde ki o zarf benim için çok anlamsız geliyordu artık...
Elinde ki zarfı alıp , üstünü açtım . Özenmedim ... Özenemedim...

Elime anında gelen o kağıt parçasına baktım .
Tanrım , ne kadarda anlamlı (!)

"Sevgili Marie ,
Biliyorum ; beni merak dahi etmiyorsun... Sana hak veriyorum . Fakat bu artık can sıkmaya başladı . Biliyorsun Nice'da artık daha fazla kalmanı istemiyorum... Benim yanıma , yani Marsilya'ya gelmelisin . Marsilaya'da bir ailem var . Bir karım , vede oğlum ve kızım ... Ama biliyorsun ki ; sende benim ailemsin . Benden bir kansın,  benden bir can ... Sen en az onlar kadar benim ailemsin . Geçmişteki bazı şeyleri unutman gerekiyor . Annenle verdiğim sonsuz bir ara var , fakat bu seni benden ayırmaya yetecek kadar güçlü bir bağ değil Marie ...  Biliyorum,  aklında çokca şüphe , çokca mantıksız gelen , ifadeler var aklında ... Bunların cevaplarını arıyorsun . Ama fazla merak çok zararlıdır Marie ... Zarar görmeni istemiyorum...  Marsilya'ya gelme zamanın geldi Marie . Cevabını çok içtenlikle bekliyor olacağım ..."

Okuduğum cümleler , içimde bazı şeyleri kıpırdatmıştı . Sevgiye ne kadar muhtaç olduğumu ... Ne kadar istediğimi...

Kızarmış gözlerle anneme doğru baktım . Korkak bakışlarıyla bana doğru bakıyordu . "Babanın yanına mı gideceksin ?" Sesi o kadar kısık çıkmıştı ki ... Elimde ki kağıt parçasını kenara doğru atıp , ayağa kalktım .

Yavaşca anneme doğru ilerliyordum .
"Seni bırakmam..." sesim o kadar kısık çıkmıştı ki ... Fakat annemin duyduğuna adım kadar emindim . Işıldayan gözlerle bana doğru baktı .
Yavaşca eğildim yanına doğru .
"Sen beni bırakmadın ... Bende seni bırakmayacağım anne ..." yanağından süzülen göz damlasıyla birlikte tebessüm ettim . "Söz ver bana Marie ." Ağır bir tebessüm hediye ettim ona... "Söz veriyorum sana ."

Fakat unuttuğum birşey vardı ...

жизнь;
Останавливаться.
00.00



Fikirlerinizi belirtin lütfen...
Satır aralarını , yorumlarla süsleyin **

Yıldızı parlattınız mı ?









ВИНОВНЫЙ ( YARI /TEXTİNG +18 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin