f o u r

7 3 0
                                    

⚠️ Mature scene

Asyfa membuka pintu bilik itu namun terhenti seketika perbuatan nya.

"Allahu akbar..", gumam Asyfa perlahan. Matanya sudah mengalirkan cecair jernih.

Hatinya bagai disiat siat melihat apa yang sedang berlaku di hadapan matanya sekarang.

..

Tautan bibir dileraikan apabila masing masing tercungap-cungap kehilangan nafas.

"You.. jomla, i dah tak tahan ni..", kata gadis itu menggoda sambil tangannya merangkul leher Fayyad. Rambutnya bewarna merah, pakaian nya seksi habis. Mana mana lelaki yang melihat pasti tergoda.

Fayyad membuka zip baju belakang gadis tersebut dengan kasar. Dia sudah tidak dapat mengawal nafsunya lagi. Tanpa melengahkan masa, mereka dua meluru masuk ke dalam bilik tidur Fayyad yang berdekatan disitu. Pintu dihempas kasar dan kita semua dapat mengagak apa yang akan terjadi selepas itu..

..

Asyfa masih kaku ditempatnya. Air mata yang sudah mengalir dari tadi dibiarkan nya. Tidak sangka Fayyad yang diminati nya sejak kecil melakukan perkara terkutuk seperti ini.

Bunyi-bunyi aneh daripada bilik Fayyad itu tidak dihiraukan. Dia sudah tahu apa yang sedang terjadi di dalam bilik tersebut.

Asyfa masih terkejut dengan kejadian yang baru dilihatnya sebentar tadi sampaikan tidak perasan akan kehadiran Andre yang dari tadi duduk diam di atas sofa ruang tamu tingkat dua itu. Dia telah melihat segalanya yang berlaku.

Asyfa sudah tidak dapat menahan lagi. Dia perlu keluar segera dari rumah ini. Dia mahu melepaskan segalanya. Kepada siapa lagi dia mahu meluah? Kawan baik? Ibu bapanya? Adik adiknya? Atau abang kandungnya yang sudah lama menghilangkan diri? Tiada. Tiada siapa yang pernah mendengarkan nya. Segala derita yang dilaluinya selama ini hanya dipendam sendiri.

Asyfa menyeka air matanya yang membasahi mukanya. Dia terus keluar dari bilik itu. Dia mula mengambil langkah untuk ke tingkat bawah semula. Hampir gugur jantung Asyfa apabila melihat Andre yang sedang duduk di atas sofa seperti batu. Wajahnya beku sahaja seolah olah tidak melihat apa yang terjadi sebentar tadi.

Apabila pelbagai bunyi dari bilik Fayyad semakin menjadi jadi, Asyfa terus turun ke tingkat bawah. Dia sudah tidak dapat menahan lagi. Cukup terseksa baginya melalui semua ini.

Andre hanya memerhati Asyfa yang sedang menuruni tangga dengan pantas sambil mengelap air mata yang membahasahi wajah bersih itu. Ya, dia sudah melihat segalanya yang berlaku tadi. Tidak sangka Fayyad dan gadis berambut merah tadi tidak perasan akan kehadirannya disitu.

..

Di rumah Fayyad..

Setelah hampir sejam Fayyad dan gadis itu di dalam bilik, akhirnya Fayyad keluar. Gadis itu? mungkin masih berada di dalam bilik.

"Ingatkan sampai esok baru nak habis", suara yang muncul entah dari mana membuatkan Fayyad terkejut beruk.

Fayyad agak terkejut apabila dia baru perasan sepupunya sedang duduk elok di atas sofa seperti batu. Berapa lama agaknya dia duduk kat situ?

"Woi, kau ni buat terkejut aku je. Ingatkan malaikat maut yang tegur aku tadi. Dah la baru habis buat maksiat ni, haha", tegur Fayyad sambil punggung nya dilabuhkan di atas sofa yang berhadapan dengan Andre.

"Kau tu dah kenapa? Tak habis habis buat maksiat dengan betina tak cukup kain tu. Kau tak ingat yang kau tu islam? Nanti dah masuk neraka baru nak merana", balas Andre sarkastik. Walaupun baru memeluk islam, dia sudah belajar semuanya secara terperinci sebelum dia memeluk islam lagi walaupun dia masih perlu belajar dengan lebih dalam lagi.

"Eleh kau ni, lek arh. Mak aku bukannya tahu pun", balas Fayyad dengan wajah yang penuh yakin.

"Mak kau memang tak tahu, tapi Allah tahu", kata Andre pula. Masha allah. Author sudah jatuh cinta dengan ustad Andre.

"Eleh kauuu, takyah nak acah alim sangat ah. Padahal baru je masuk islam", kata Fayyad sambil ketawa terbahak bahak. Ko diam la setan. Tak guna kau islam dari lahir tapi ilmu agama tak ambik tahu. Dasar syaitonirrojim.

"Aku hampir lupa. Kawan perempuan kau nampak apa yang kau buat dengan betina tu tadi", kata Andre tenang. Tenang je la bukan nya masalah dia pun.

"Aduhh, kawan perempuan mana pulak nii, kawan perempuan aku bukan sorang dua, yang mana satu ni", balas Fayyad dengan wajah yang cemas. Aduh bala betul perempuan ni.

"Heh, dasar tak reti jaga ikhtilat. Kesian betul kat future wife kau nanti. Dapat suami tak reti jaga ikhtilat. Nanti bini kat rumah, kau pergi melekat dengan perempuan lain. Dahla dah pernah buat *tut* dengan orang lain", kata Andre sambil tersenyum jahat.

"Eh bangsat betul kau ni. Jangan nak ceramah aku la sial. Cepat bagitahu siapa perempuan tu", Fayyad sudah hilang sabar. Bercakap dengan mamat ni memang buat dia panas hati.

"Classmate kau yang datang awal tadi tu, pakai shawl hitam.", jawab Andre tenang. Dia mahu berambus segera dari situ. Malas nak bercakap ngan mamat takde adab ni.

"Eh, Fuck betulla ", carut Fayyad apabila dia menyedari bahawa perempuan yang dimaksudkan Andre adalah Asyfa.

..

Luka Asyfa | [SU]Where stories live. Discover now