Oflazın beni eve bırakmasının ardından 2 saat geçti. Şu son zamanlar asla geçmek bilmiyor ki! 10 gün balo için dayanacağız..
Oflaz.
Pşt!
Mesajıma 5 dakika sonra gördü, ama sadece gördü.. çevrim içi olup mesaja baktı, sonra sayfadan çıktı.
Oflaz.
Birşey mi oldu?
Yine çevrim içi oldu..ama mesaja bakmadı. Birşey olduğu kesin!
Oflaz.
Oflaz korkuyorum..
Neyden? Birşey mi
oldu?Sana birşey oldu sandım!
Görüldü atma mesajlara..
Korktum.Korkma Elfin.
Neden soğuk yapıyorsun?
Naptım ben sana?Kırdın.
Hâlâ kırgın..ama ne kadar kırgın olsa da asla kıyamıyor. Of be Oflaz! Canımı nasıl alacaksın sen benim? Birşey oldu diye panik yapıyorsun.. o kalp mi kıyacak bana?
Elimde ki telefona bir süre baktım, düşündüm.. Oflazı arayacağım! Hızlıca ekranı açıp rehbere girdim, Oflazı bulup aradım. Telefonu kulağıma götürürken açılma sesini duydum.
"Ne var Elfin?"
"Yarın konuşalım mı?"
"İşlerim var."
"İşlerin bitince?"
"Zahmet etmem." Çok kırılmış..
"Oflazım, nolur." Yutkunduğunu duydum, sanki nefes alışverişleri titredi. Sonra güldü.
"Tamam, okul çıkışı alırım seni."
"Görüşürüz."
Telefonu bu şekilde kapattık. Hayır, seri katile aşık olmayacağım..oldum, ondan intikamda almak istiyorum!
♟️
"Geç kaldım, geç kaldım!" Sabah alarm sesini duymayıp okula neredeyse 1 saat geç kaldım. Oflazda kaldığım süre boyunca resmen düzenim bozuldu! Dolabımdan hızlıca kazak ve tayt aldım, üstüme geçirip çantamı aldım. Normalde hava sıcak diye fazla kalın giyinmem ama bugün denizi taşıracak derecede yağmur yağıyor, "Anne çıktım ben!" Spor ayakkabılarımı giyip koşar adımlarla evden çıktım, yağmur o kadar yağmıştı ki ıslanmayan tek yer yoktu.. acaba İstanbul'u ne üzdü bu kadar ağlatacak?
Metroya doğru koşarken bi şimşek çaktı, olduğum yere kitledim..bir şimşek daha, ciğerim söküldü sanki. Nefes alamadım, dizlerimin üstüne düştüm, "Elfin!" İsmim..o kadar boğuk geliyordu ki. Bir el sardı vücudumu hızlıca kucakladı. Nefes alamayacak halde olduğum için çığlık attım, "Şst..sakin ol güzelim. Bak geçti herşey," Oflaz..sesin sahibini yeni yeni anlayamaya başladım. Ben kendime gelemeden arabaya bindik zaten..Oflaz ilk önce beni bıraktı, kapımı kapanmadan arkadan polar alıp üstüme örttü, sonra kendiside bindi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kargo Paketi.
Teen FictionGüzel kızım, Elfin. Ben senin cehenneminim. Cehennemin son durağına daha çok var. Daha çok yanacaksın aptal kız. Çevrende olan herkes acı çekecek. Sen daha çok çekeceksin, hepsinin ölümünü tek tek izleteceğim sana. Benimle karşılaştığın gün ise, sen...