Uyandığımda Sunwoo gelmişti. Ama tek başınaydı. Yanıma gelip oturdu. Elinin ters tarafıyla yüzümü okşadı.
"Aslında güzel kızsın ama yazık olucak"Kaldığı yerden devam edip kovanın içinde boğmaya başladı. Zevkle güldüğünde ondan o kadar tiksinmiştimki. O halimle bırakıp gitti. Mahvolmuştum. Sağıma soluma bile düzgünce bakamıyordum.
Dışarısı karanlık olduğundan sağıma soluma çarparak ilerliyordum. Vücudumdaki birkaç yara yer çarpışta kanıyordu. Kolumu tutarak evime gittim. Terasa çıkmak için olan merdiven basamaklarını tek tek çıkıyordum. Arada bir durup dinlendim.
Niyahetinde çıktım. Kapıya ilerlerken birinin orada dikildiğini gördüm. Yaklaştıkça onun Niki olduğunu öğrenmem fazla vaktimi almadı. Kafasını telefondan kaldırıp bana baktığında endişeyle yanıma geldi.
" Ne bu halin Eunchae"
"Önemli değil Niki. Içeriye girsem yeter."
"Saçmalama otur şuraya. Sağlık malzemelerin nerede?"
"Kendim yapabilirim "Kesin yapıcam. Daha zar zor kelime toparlayıp cümle kuruyorum. Birde yaralarımı mı temizlicem. Onun yerine direkt olarka uyuyacaktım.
"Eunchae yeri nerede dedim. Izin almadım"
"Bende sana kendim hallederim dedim"
"Israr etme işte"Dayanamayıp yedek anahtarı sakladığım yerden aldım. Kapıyı açıp kendimi yatağa attım. Dikkatsiz olduğum için acımıştı. Hemde çok.
Gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım. Yorgunluk ve acının üstüme yüklediği uyku hiç bitmek istemiyordu. Bende direnemedim. Uyudum.
(Niki'nin ağzından)
Birkaç yere bakındım. Sonunda ilk yardım kutusunu buldum. Eunchae kendini yatağa atmış uyuyorken. Onu çevirdim. Yüzünü temzileyip yara bandı taktık. Kolunada sargı bezi sararak kanamasını önledim.
Üstünü sıkıca kapatıp evden çıktım. Neden bu haldeydiki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVİOR LOVE
De Todosokak arasında dövülen motorcu bir çocuğu kurtaran kız, ve ona karşılığını vermek isteyen yaralı çocuk