Yorulunca kavgaya son verdik. Güçlü adamlar olmadığımızdan ikimizde de büyük hasarlar yoktu. Yerden kalkıp hiçbir şey olmamış gibi koltuğa oturduk. Özkan ilk barış adımını attı ve :
- Kızın memeleri büyük müydü? diye sordu.
- Hangi kızın lan? dedim.
- Amına koyduğumun uzaylı kızı, diye cevap verdi.
- Biraz büyüktü işte idare ederdi, dedim.
- Birader, ben büyük memeli karıları uzaylı olarak görüyorum. Böyle inanasım gelmiyor büyük memeli insan olacağı, dedi.
- Ya Özkan siktir git gözünü seviyim. Ne boş adamsın amına koyayım. Ben dünyayı işgal ediyorlar diyorum büyük meme diyorsun. Sike sürülecek akıl yok sende.
Özkan laflarıma aldırmadan odasına doğru yürümeye başladı. Bende hızlıca odama geçip laptopumu açtım. Uzaylılar, dünya dışı varlıklar, dünyanın işgali ile ilgili fikir sahibi olmak için internette dolaştım. Birkaç film önermişler onları izledim. Sonra "Sokmuşum uzaylısına! Anasını siktiğimin dünyasını yarın kurtarırım." deyip vurdum kafayı yattım.
***
Sabah uyandığımda üçüncü ev arkadaşım olan boş muhabbet erbabı Burak tepemdeydi. "Kardeş senin kartta para var mı? Acımdan ölüyom." diye dürtüyordu beni. Normalde dürtülerek uyanmaktan hoşlanmam ama gece uykumu iyi aldığımdan çok siklemedim. Kalktım üzerime bir tişört giydim ve Burak'la markete doğru yola koyulduk. Yolda Burak'a dün başımdan geçenleri anlattım. Daşak geçmeden dinledi sağ olsun.
Sonra önemli bir laf edecekmiş gibi oflayıp puflayarak:
- Ya birader valla bunlar hep yalnızlıktan amına koyayım. Bende geçen otobüsteki yaşlı kadını manken olarak gördüm, dedi.
- Lan oğlum yemin ediyorum karı uzaylıydı. Garip garip hareketler yapıyordu, diye karşılık verdim.
- Kardeş zaten bu zamanın hatunları bir garip amına koyayım. Hepsinin elinde bir telefon tık tık tık bok var gibi kafalarını gömüp telefona yaşıyorlar, dedi Burak.
- Akşam senle bir dolaşmaya çıkalım ben sana kanıtlayacağım uzaylı olduklarını. Abi valla bu dünyada değişik şeyler oluyor tırsıyorum.
***
Akşam yanıma Burak'ı da alıp dışarı çıktım. Her kadına dikkatlice bakıyor, uzaylı olup olmadıklarını anlamaya çalışıyordum. Hepsinin suratında salak, şaşkın bir bakış vardı. Spor yaptıkları kalçalarının ve bacaklarının sıkılıklarından belliydi. Tayt giyenlerin götleri kalp şeklini almıştı. Pantolon giyenler köy ağası gibi pantolonlarını göbeklerinin üzerine kadar çekmişlerdi. Hangi insan böyle bir moda anlayışına sahip olabilecek kadar zevksiz olabilirdi ki? Amını siktiğimin hatunları basbayağı uzaylıydı.
Bir süre dolaştıktan sonra Burak "Şu yeni açılan mekâna gidelim mi?" diye sordu. "Olur." dedim ve tilki gibi sinsi adımlar atarak yürümeyi alışkanlık edinmiş ev arkadaşımı takip etmeye başladım. Mekâna geldiğimizde kapının önünde bekleyen şempanze gibi makyaj yapmış hatunları görünce sadece " Yandık amına koyayım burası uzaylı kaynıyor." diyebildim. Mekanın adı 'Başıbozuklar'dı. Ve ben bu ismi bir daha asla unutmayacaktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE LALE DENEYLERİ
Khoa học viễn tưởngÇılgın zamanlardı... Kadınlar göt cebinde telefon taşıyordu. *** Hikayeyi 33 bölüm olarak tamamladım. Ancak takip eden kalmayınca son 3 bölümü yayımlamaktan vazgeçtim. Teşekkürler.