İyi okumalar
''Fiçuuvvv fiçuvvv fiçuvvvvv''
Uçan Enes yavaşça ayağını kaldırdı ve tekmesini fırlattı. Enes tekme atarken hepimiz onu izliyorduk. Gerçekten çok uçucu gözüküyordu. Çılgın Enes kavgayı coştururken Cuma ortaya atladı ve elini Enes'in omzuna koydu. ''Sakin ol mümin, yavaşça ayağını indir ve çıldırmayı bırak.'' Enes yavaşça ayağını indirdi ve başını kaldırdı. İşte buydu! Uçan Enes!
-Ulu Eda-
Bu olanlar karşısında camide dağıtılan lokumlardan yerken elitliğimi koruyordum. Başımda ipek şalım varken kavgaya karışamazdım herhalde...Üstelik Cuma namazı çıkışındaydık. Günahtı, günah...
------------------
Gene ve gene Mr.Selime'nin karşısındaydık. Çılgın bakışları üzerimizde gezindi.
''Booooyysss and booyy girrl... Again again and again... What are you doing?''
Enes direk lafa atladı ''We are burningggg.''
Ömer Koçhan Cuma'yı dürttü ve fısıldadı: ''Bunlar ne diyor ey Müslüman?''
Cuma başını eğdi ve zikirmatiğiyle salavat çekmeye devam etti.
Sinirlenmeye başlıyordum. Benim hayatlarından değerli olan zamanımı boşa harcıyorlardı....
Kafamı kaldırdım ve MR.Selime'ye baktım ve mükemmelce konuşmaya başladım: Hoc-
''Ayyyy nefes alamıyorum ayyyyy, yardım edin ayyyy'' diye arkadan bir çığlık yükseldi. Herkes heyecanla arkasına döndü. Uğurcan gene saçlarının gazabına uğramıştı. Herkes Uğurcan'ın başına toplanırken yavaşça geri çekildim.
Bu ne saçmalıktı? Altı üstü boğuluyordu, bunda bu kadar abartılacak ne vardı?
Tam o sırada kapı çalındı. Bütün yüzler gelen kişiye dönmüştü. Hepimizin gözleri şaşkınlıkla açıldı. O kişiiiiiii...
Arkadaşlaaarrrr :) Sizi kırmamak için bölümü bugün yayınlamaya karar verdik. Aslında daha sonra yayınlamayı düşünüyorduk fakat bekletmeyelim dedik :) Bu sefer sınır +15 vote ve +5 yorum olsun. Bir dahaki bölümde görüşürüz :))))
*Sizce gelen kişi kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mal oF
Mizah"Uçan Enes gene o mükemmel uçuşu ile tekmesini Cuma namazı çıkışı sataşan çocuklara savurmuştu ve kavga Alper Başkan'ın "Çekilin, ben Başkanım!" -oysaki başkan değil- diye bağıran nidalarıyla devam etti. Birbirine giren iki grup, gene aynı insanlar...