•~•3•~•

575 9 0
                                    

(Pozn. Autorky: jsem mega líná tady vypisovat celý týden takže byla prostě ve škole a je to poslední týden ve škole a už budou prázdniny)
/Pátek po škole/

Tak a je konečně konec školy na výzo jsem dostala samí jedničky až na jednu 2 z Matiky (už zase 🥲). Tenhle rok jsem skončila druhák na střední a příští rok nastoupil do třeťáku.
Zítra už odjíždíme do našeho nového domova takže si jdu dobalit posledních pár věcí a jdu ven s Anet abych se s ní mohla pořádně rozloučit.
/V 14:34 venku/

A: Víš jak moc mi budeš chybět?!?
D: No to netuším ale ty mně budeš chybět mnohem víííc!!
A: Proč musíš ale 😭.
D: Nevím ale moc se mi nechce jako chce ale nechce kdyby jsi aspoň jela se mnouuuuu😭😭😭.
A: No ale budeme si často volat a psát jo?
D: Že se vůbec ptáš.!. 😂

Povídali jsme si takhle zbytek celého dne byly jsme se stavit na večeri na takových mega dobrejch hranolkách a pak už jsem šla domů.
Když jsem došla domů bylo už 20:48 a už jsme šla udělat jen hygienu a šla jsem ležet a jelikož jsme se s Anet dlouho neviděli tak jsme si ještě psali.

Anetkaaa ❤️❤️
Dar??

    Já
Ano???

Anetkaaa ❤️❤️
Ráno než pojedete mi napiš jasný a hlavně až tam dojedeš a jestli chceš můžem si psát nebo volat cestou já stejně nemám plány.❤️


Neboj se napíšu a asi dobrý já si v autě kdyžtak pustím Steina a buď spát protože je to prý dalekou a ke děkuju jsi láska. ❤️❤️❤️

Anetkaaa ❤️❤️
Oke oke a nemáš za co prosím tě tak dobrouuu.


Dobrouuu.

Už jsem si jen lehla pustila jsem si Steina a usnula.


Čus zdraví Lin, klidně zase pište jak se kapitola líbila doufám že jo a příští kapitola už bude trošku zajímavější tak papa❤️. A chtěla bych ještě říct že zítra vydám ještě jednu kapitolu a ale pak týden nejmíň nevydam protože jsou prázdniny prostě.

První pohled/ STEIN27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat