Film teda začal a já se na to koukala úplně Mega v klidu a Peťovi to asi přišlo divný a tak se na mě podíval a pak už jen nevěřícně koukal na to jak mám jiskricky v očích, cpu se pizzou a koukám na horor. Už mi to nedalo a otočila jsem se na něj pohledem taky.
D:Fo je?
Řekla jsem s plnou pusou pizzy.
P: No já se jenom divím že se nebojis.
Řekl a lehce se zasmál.
D: Cozeee? Já miluju horory.
P: Tak ale to se jen tak nevidí toto. Nechceš se zapsat do nějaký knihy zajímavých věcí?Tohle mě fakt rozesmálo a tak jsem se začala tlemit jak debil a světe div se nezaskocilo mi.
Už jsme dokoukali film a šli jsme si lehnout do postele. Popravde jsem se modlila abych nemela nejakou nocni muru protoze nechtela jsme aby o me mel Peta jeste vetsi starost kdyz vi ze mam nekdy ty zachvaty a sla jsme si proste lehnout.
Já jsem si lehla zády k Petovi a Péťa mě zezadu obejmul rukama a zachvili jsme oba spokojeně oddychovali.Ráno jsem se probudila a vešel mě lehosedel Péťa a koukal na něco v mobilu. Rozhodla jsme se jo pozorovat.
P: Baví tě mě pozorovat?
D: Hmmmmmm docela Joo.
P: Aha tak to jo šmudlo.
D: ALEEEEEE.....
P: Copak?
D: MÁM HLADDDDDDDD.
P: Ajjj no tak to stim jdeme něco udělat.Řekl, zvedl se a vidal se do kuchyně a já hned v závěsu za ním.
P: Tak co by si princezna dala k jídlu??
D: Hmmmmmm, VAJÍČKAAAAAAAAAA.
P: OK jdu na to.
D: Okkkkk.Péťa dělal vajíčka a já seděla na lince a koukala na něj. Vypnul sporák a odstavil babička mimo horkou plotnu. Nechal to tma a přešel ke mně, šel mi mezi nohy ( Kamo doufám že chápete jak to myslím 🥹 p.a.) a svým obličejem s epriblizil k tomu mému. Mezi námi byla jen malá mezera ale tu jsem zachvili přerušila polibkem.. libali jsme se až nám nakonec došel dech a Péťa jenom poseptal do mých rtů "miluju te" "já tebe taky" odpověděla jsme a šli jsme se nasnidat.
Zachvili jsme dojeli a tak jsme se šli koukat na telku. Celkem nuda.
Byla jsme u něj až do večera, celý den jsme si povídali, koukali na telku a dělali kraviny.
D: Petooooooooo
P: Ano princezno?
D: Už budu muset jít domů.
P: Neeeee ještě nechoď
D: Tak pojď ty k nám jestli chceš
P: No jasně že chci
D: Tak dobryyyy
P: A za jak dlouho by jsi chtěla vyrazit?????????
D: Nevím ale asi bych šla třeba za 5 minut?
P: Hmm a co takhle těch pět minut prodloužit 😏Neodpověděla jsme a už jsme se libali a pak ehm ehm to šla si domylsite.
Takže po naší aktivitě jsme se vydali konečně ke mně domů. Dorazili jsme domů ale nikdo tam nebyl. Ne že by mi to vadilo ale bylo to divný.
D: Co by jsi si dala k večeři?
P: Hmmmmm idk něco vymyslí hah
D: No tak to dksuju no
Řekla jsme a šla dělat rizoto. Dodělal jsme jídlo a šli jsme papat. Až když jsme si sedli ke stolu tak jsem si všimla papírku na stole.
Ahoj Dar jeli jsme dnes ráno s Derekem na chatu a budeme tam celý týden doma budeš s Tomášem. Ahoj.
Dočetla jsme a zhroutila jsme se. S Tomášem?? A ještě k tomu TYDENNNN. Jo to mě vojeb. Dal jsem to neřešila a jedla.No tvl já něco po sto letech vydala. Mega epické. No nic tka se uvidíme další kapitoly a doufám že to bude co nejdřív. Ale jelikož máme teď tenhle týden celý volný ve škole protože máme PODTIMNINPRAZDNINYYYYYY tka by mohlo něco vycházet. Tak caukoooooo.
Btw můj ig: A_stfu_9
ČTEŠ
První pohled/ STEIN27
FanficTento příběh bude o Steinovi27 a Darkii a kdo je Darkie? To se dozvíte když budete číst 😌. ⚠️chtěla bych se omluvit předem za všechny chyby co v tomto příběhu budou⚠️