•~•13•~•

327 7 0
                                    

Celou Středu jsem se jen válela a koukala jsme na random film.
Je Čtvrtek (i guess) a dneska se k nám má nastěhovat Dereg s jeho synem ( pro ty co zapomeli je to přítel Katrin) takže mě nejspíš dneska mamka donuti vylíst z pokoje. Už je 11:26 a najednou slyšim přijíždět auto. Samozřejmě to byl Dereg s Tomášem ( to je ten jeho syn) a tak ke mně přišla mamka a řekla ať se dám do kupy a přijdu do obývaku. Vzala jsem si šedý tepláky a random černý dlouhý a volný triko. Pak jsem si udělala culík a šla do obýváku. Když jsem tam přišla seděla tam mamka a dva random typci. Logicky mi došlo že to bude Dereg s Tomášem. Dereg byl vysoký a měl krátké hnědé vlasy a vousy. Tomaš byl taky vysoký a měl na modro nabarvené vlasy (nelíbilo se mi to) a byly krátke ty vlasy jinak asi už nic. Jo vlastně ještě něco oba měli hnědý oči. No jako nevim co na to říct Dereg vypadal sympaticky a Tomáš vypadal jako klasický namyšlený debil.
(T- Tomáš, M- mamka, De- Dereg, D-já)
M: Takže tohle je Dereg a Tomáš.
De: Ahoj rád tě konečně poznávám.
D: Dobrý den.
T: Čau 🙄.
D: Čau. ( No tyvole vypadal tak o tom žádná ale on se tak i choval no tvl)
De: Byl bych rád kdyby jsi mi týkala.
D: Dobře.

/Pohled Tomáše/
Přijeli jsme ke Katrin ( přítelkyně táty) domů, když jsme byly ve vnitr posadili jsme se na gauč. Najednou Katrin řekla že za chvíli přijde její dcera. Kámo dcera?! O tom mi táta fakt neřekl. Koukal jsem se na něj a on udělala takový omluvný výraz a já ho pak ignoroval. Najednou přišla vysoká hubená holka s dlouhýma černýma Vladana a hnědýma očima, no shit ale byla docela kus 😍. Kámo. Ale musel jsem zahrát jakože mě nezajímá logika ne? ( Ne fakt to není logika 💀)

/Pohled Dar/ po tom co proběhlo naše cringe pozdravení začala mamka něco říkat a ten Tomáš na mě furt čuměl, bylo to fakt divný tak jsem se na něj koukala tak jakože: děláš si prdel? A on najednou přestal. Konečně.

D: Mami můžu jít zpátky nahoru?
M: No můžes no ale neboj se nevihneš se seznámení.
D: Jo já vím tak čau.
De: Ahoj.
T: Cau 😒.

Když jsem došla nahoru konečně jsem měla klid a tak jsem se šla vysprchovat ( jo zapoměla jsem říct mám dveře do koupelny v pokoji takže mám svoji koupelnu (Slay)) a pak jsme si jen šla lehnout a slyšela jsem že ten prázdný pokoj se vedle mě naplňuje věcma ( ta fuck jak jsem to popsala no jakože se tam zabydluje prostě Tomáš). Ne on ne že bude žít v tomhle baráku (big brain) ale bude přímo vedle mě no to nee.
Celý den jsme nic nedělala a jen se válela.

Čauko další kapitola a já přestávám dávat to jak to píšu však to je hrozně totooo. Papa ❤️. Jo a kapitoly budu vydávat až za dva týdny protože jedu k babičce.

První pohled/ STEIN27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat