P: Dar? Nepůjdeme už?
D: OK ale musíš mě sem někdy zase vzít sebou.
P: Jasnačka.
P: Kluci tak mi už půjdeme.
C,M,K: Okk tak ahojj.
P: Nazdarr.
D: Ahojj.Rozloučili jsme se a šli jsme na šalinu, šalinou na bus a busem do Telnice.
P: Nechceš ke mně?
D: Jasněeeeeeee.
P: Okk tak pojď princezno.Jen jsem kývla a poslušně šla vedle Péti.
Dorazili jsme tam, odemkli a najednou se na nás vyrifili dvě malý stvoření.P: Tak tenhle bílej krasavec je Purpur a tenhle naháč-samozřejmě taky krasavec-je Diego.
Péťa mi představil jeho koucourky a já jsme je tam nenašla co to šlo.P: Já asi začnu zarlit na ty potvůrky.
D: Ale ale a pročpak?
P: No se o ně zajimas víc jak o mě.Řekl a dělal urazenyho.
Tak jsem se zvedla šla k němu a chtěla mu dát pusu ale on kyvnul na stranu a tím uhnul.
D: Ale notaaak nedělej urazenyhoo.
P: Hmmmmm.Řekl ale pak to nevydržel a začal se smát. Tak jsme se tak chvíli smáli a pak jsem konečně dostala tu pusu.
P: Nechceš tady přespat?
D: Když to nebude vadit tak klidně.
P: Ty tady nikdy nebudeš vadit princezno.Řekl adal mi pusu do vlasů.
Teď sedíme na gauči, koukáme na nejakej film ale moc mě nebaví a navzájem jsme v krásném objetí. Už je docela pozdě a tak na Petu spustím.D: Péťooooooooo. Já mám hlad.
P: No abych pravdu řekl tka já taky. Co by jsi si dala?
D: Pizzuuuuuu
P: Tak dobře já ji jdu objednat.
D: DekujuuPéťa šel objednávat pizzu a já jsem šla vybrat nejakej film kterej bude bavit i mě. Nic jsem nenašla tak jsem na to kaslala a čekala na Petu ať nepc vybere, ZASE. Zachvili nám donesli tu pizzu a mi šly papat. U toho Péťa přichystal nejakej film e nechtěl mi říct co to je. Pustil to a já zjistila že je to horor. MJLUJU HORORYYYYYYYYYYYY.
Omg já se tak moc divím že jsem vymyslela, napsala a hlavně vydala další kapitolu. Chtěla bych moc poděkovat za hlasy a přečtení ani nevíte jak moc se divím že si někdo čte můj příběh, prostě epický. To je vše co chvi změnit tak papa❤️.
Btw ten ig co jsem sem dávala asi před sto lety jsme radši smazala a můžete mě sledovat na mim random účtě: a_stfu_9
ČTEŠ
První pohled/ STEIN27
Fiksi PenggemarTento příběh bude o Steinovi27 a Darkii a kdo je Darkie? To se dozvíte když budete číst 😌. ⚠️chtěla bych se omluvit předem za všechny chyby co v tomto příběhu budou⚠️