•~•16•~•

294 9 0
                                    

/Pohled Tomáše/
Darkie odešla nahoru do pokeje tak jsem šel taky do svýho ale až chvíli po ní. Nechala si pootevreny devere omg tak to je novinka tvl ale nekoukal jsem se jí dovnitř. Furt se tomu divím. A najednou jsme slyšel nějakej random klučičí hlas. No tvl ona má kluka nee. Jelikož jsem megalne zvědavý hoch tak jsem poslouchal za dveřmi.

D: Ahojj.
P: Čau jakože volas?
D: No cítím s provinile za to že jsem tě ignorovala tak ti aspoň chci zavolat.
P: Aha tak to jo v pohodě.
P: A nechtěla by jsi se projít?
D: Ale víš co vlastně proč ne tak počkej já se prevliknu.
P: Okkkk.

No tvl nějaký presladeny jsou ale víte jak těžký bylo se nekouknout ji do pokoje když se prevlikala?? Kámo prostě hard ale dál jsme to a pak poslouchal dál.

D: Tak jsem hotová tak v kolik a kde?
P: Ty jo tak ty jsi asi nejrychlejší holka v prevlikani. Jó no já se pro tebe stavím před barákem tak jenom přijď až zazvonil.
D: Díky. Oke.

No takže ona jde ven s jejím boy friendem tak to ne a já tady budu jako sedět doma. Sral jsem na to a šel do pokoje.

/Pohled Dar/
Šla jsem dolu a řekla jsme že jdu ven. Souhlasili což se divím a největší div byl že se neptáli kam a s kým. Tak už jsem vyšla z domu a narazila do Petra který chtěl zrovna zvonit.

P: Jé nazdar už jsme chtěl zvonit ale koukám že nemusím.
D: 🤣nemusíš no.
P: Tak jdeme?
D: A kam??
P: Hmmm... Neřeknu haha.
D: Prosím řekniiii.
P: Hmmmmmmmmm. NE.
D: Ahcjooooo teď budu napjatá kam jdemeeee.
P: Hah.

A kam šli? To se dozvíte až v další kapitole. Jsem ráda že čtěte a že vás to asi baví jinak by jste nečetli takže tak no papa ❤️❤️.

První pohled/ STEIN27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat