•~•24•~•

310 8 0
                                    

Byla jsem na nějaké chodbě. Šla jsem dal chodbou a najednou zhasla světla. Chvílí byla tma ale pak se zase rozsvítily, a pak začaly blikat (OH SHIT). Zastavím se a rozhlizim se kolem sebe, nikde nikdo takže bad nebo good? Jdu dál a světla furt blikají. Čím blíž Jdu ke schodům tak vic blikaj světla. Došla jsem ke schodům a šla po nich dolů. Světla neblikali nějakou chvíli ale pak najednou začali zase blikat. Pak se přede mnou objevila vysoká postava v bílém. Chtěla jsem se otočit a běžet pryč ale nemohla jsem se ani hnout. Chtěla jsem křičet ale nemohla jsem, nešlo to. Postava ke mně pomalu šla. Chtěla jsem křičet, běžet pryc, udělat cokoliv ale prostě to neslo. Postava ke mně přišla a pak ke mně natáhla ruku. Pak se vysunuli drápy a ona mi podrizla hrdlo. Všude byla krev a jsem padala k zemi. Před sebou jsem měla jen černo a pak..

Probudila jsem se celá spocena a hrozně rychle jsem dýchala. Nesnáším svoje noční můry. Nebylo by to tak hrozný ale já se bojím že s něco z toho opravdu stane. Je to bizarní já vím ale já za to fakt nemůžu. Koukla jsem se na hodiny, je 3:15 hmm fakt vtipný. Potřebuji se někomu už svěřit už to všechno držím moc dlouho, ale komu? Mamka by mě poslala zase na psycharnu, Deregovi to fakt neřeknu protože ho zkoro neznám a udělal by to stejný jako mamka a Tomášovi? No tak to fakt ne ten by se mi akorát vysmal. A Petrovi??? To se bojím že by mě za to neměl rád já vím je to špatný co si myslím vím čím si prošel ale bojím se nechci o něj přijít.
Už jsem neusnula a jenom jsem se utapela v mých fucking debilnich myšlenkách. Já se fakt nesnáším už to nedávám. Jedine řešení pro mě bylo vždycky sh. Jo myslím to vážně, někdo my ubliz jak fycky či psychycky= sh, měla jsem vycitky= sh. Prostě takový řešení na všechno 😊. A ano teď jsem se cítila na nic a tak jsem pomalu šla do koupelny. A pak?? Vzala jsem žiletku a udělala pár čár zespodu na stehnech, tekla krev tak jsem ji smůla a šla jsem zase ležet.
Shit já jsem kráva mě až teď došlo že Petr mohl vidět moje jizvy. Ne fuck je to v prdeli. Co když to fakt viděl!!? Neeee aghhhh. Shit shit shit shit. Začala jsem zrychlené dýchat zvedla jsem se abych se naplánovat a pak už jen černo. (Btw je 6am).

Hi další kapitola venku doufám že se líbila a tak se loučím papa.

První pohled/ STEIN27 Kde žijí příběhy. Začni objevovat