10 lépés: a megbékélés

164 14 1
                                    




            Borutonak feltűnt ugyan tegnap este, hogy amikor jött leváltani Sasukét, édesapja még vele volt, de nem tulajdonított neki nagy jelentőséget. Sensei-e morcos ábrázatából ítélve mérget vett volna rá, hogy ismét veszekedtek. Nem mondhatná, hogy elégedett volt, de a bűntudatot befedték a szépen becsomagolt előnyök. Ez főként az volt, hogy Naruto nehogy megbántsa édesanyját.

Azt azonban a gyerekek nem sejtették, hogy a két férfi egymás karjaiban aludt el éjszaka. És ha ez lehetséges, a vita után még nagyobb összetartást éreztek, mint eddig. Talán így még nehezebb lesz visszarázódni a csendes, konohai életbe.

A reggel ezer éve nem volt ilyen kellemes, mint Sasuke és Naruto számára. Az első madárszóval a fekete írisz lustán nyílt el, és elégedett mosollyal csókolt bele a szőke tincsekbe. Naruto jólesően sóhajtott fel. Ez a hang édesebben csengett, mint az összes madár trillája.

A gyerekek azt azért észrevették, hogy milyen különös rituálét játszott le a két férfi reggeli előtt. Sasuke érkezett leghamarabb a tetőteraszra, majd Sarada, Mitsuki és Boruto. Naruto futott be legkésőbb, és mikor fáradtan, mégis valahogy elégedetten lehuppant az egyik székbe, Sasuke arca felé nyújtotta kezét. Sarada szeme kikerekedett, ahogy ugyanazzal a mozdulattal bökte homlokon Narutot, mint ahogy őt szokta, vagy édesanyját. Boruto szeme értetlen fintorba fordult.

- Talán legközelebb, Teme - motyogta el Naruto, miközben megdörzsölte homlokát. Sasuke elégedetten bólintott, majd visszafordult reggelijéhez. Sarada kezében megállt a villa.

- Ezt miért csináltátok? - kérdezte Boruto zavartan. Naruto először Sasukére nézett, majd mikor az Uchiha megrántotta a vállát jóváhagyásként, elmondta a gyerekeknek a tegnapi felismerésüket.

- Jó okunk van feltételezni, hogy Dorobo Rogu be tudott szivárogni a napokban a csapatunkba, és mivel bárki alakját képes felvenni, ezért szabotálni akarta a küldetést. Úgy bomlasztotta belülről a csapatot, hogy közben azt hittük, egymással beszélünk - magyarázta Naruto. Sasuke narancselve mögül figyelte, ahogy a gyerekek döbbenten hallgatják a férfi beszámolóját, majd Sarada és Boruto jelentőségteljesen egymásra néz. Talán azt latolgatták, hogy mennyi kárt okozhatott Rogu?

- Azt gondoljuk, hogy ez titeket nem érint - nyugtatta meg őket ezért halkan, mire Naruto biccentett. Azt persze nem mondhatták, hogy azért, mert Naruton áll bosszút a gyengéd érzelmeivel. - De azért minden esetre beszéljetek meg egy jelszót egymás között, ha biztosabbnak érzitek.

- Így kicsit érthetőbb, miért veszekedett folyamatosan a küldetésen anya és apa. Talán megpróbálta tönkre tenni a kapcsolatukat úgy, hogy felvette a megjelenésüket - tette hozzá Naruto összeszorított fogakkal. Talán a szülei párkapcsolata pont annyira volt tökéletes, mint az ő kapcsolatai. És ezzel már meg tudott békélni.

Azt persze már nem láthatták, ahogy a gyerekek reggeli után összegyűltek Boruto szobájában. Gondterhelt kifejezéssel pillantottak egymásra. Sarada ajkait rágcsálta, miközben töprengett a hallottakon. Tehát Naruto és Sasuke rájött a turpisságra és kibékültek. Szerencsére nem őket hibáztatják. Erre az opcióra azonban soha nem gondoltak. Új fordulatnak számított a tervükben.

- Most mihez kezdjünk? - akadt ki Boruto visszafojtott hanggal. - Azt hiszik, Rogu játszotta ki őket. És talán most még közelebb kerültek egymáshoz. Apa el fogja hagyni anyát, ha hazaérünk - tette idegesen homlokára kezét, ahogy fel-alá járkált a szobában.

- Nem biztos - jelentette ki Mitsuki, mire kérdőn állt meg, és rápillantott. - Sasuke-san egyszer azt mondta, már 15 éve tart a kapcsolatuk. Az a házasságuk előtt volt. És eddig sem hagyta el az édesanyádat.

Vihar a Nagi-szigetenWhere stories live. Discover now