❪ Guides To Read ❫
*** - 5/more minutes later
••• - 1/more hours later
… - next day/more×××
24 Jun 2019 - Isnin
Prague Castle,
Prague, Czech.
9:00 a.m.Kcakk!
Kamera milik Haechan dari tadi tidak berhenti membuat kerja. Ada sahaja yang diambilnya. Hampir setiap sudut area Prague Castle itu dia mengambil gambar. Lee Jia yang hanya menjadi pemerhati mula ketawa kecil. Haechan memgerutkan dahinya.
"Suka betul awak dengan tempat ni.", kata gadis berambut panjang itu.
"Lawa weyhh tempat ni. Senibina macam ni tak ada kat Korea so kena ambil gambar banyak-banyak.", balas Haechan spontan dan teruja. Tangannya tidak lepas dari memfoto.
"Well.. we should see more! Saya dengar istana dia berdekatan dekat sini je..", Sang gadis segera menarik tangan Haechan untuk pergi ke tempat yang menjadi tarikan ramai pelancong. Tempat yang begitu indah dengan senibina yang halus. Pasti tangan lelaki itu tidak henti dari memfoto!
"Here we are! The place of art.. Prague Castle.."
Kcakk!
Laju sahaja tangan lelaki itu membuat kerja. Jia terus memusing memandang Haechan. Tawaan akhirnya terletus dari mulut gadis itu. Dia memukul pundak Haechan perlahan sehingga lelaki itu merengis kecil dengan pandangan penuh tanda tanya, "Kenapaa?!"
YOU ARE READING
because the truth is // haechan ft mark
FanfictionKehadiranmu yang tidak diundang, membawa luka dalam kisah kami. nct dream haechan ft mark 2021