2. Hediye

57 1 0
                                    

Hızlıca eve doğru gitmeye başladım. Dan acelemin sebebini çok anlamadı ama bana ayak uydurmaya çalışıyordu. Eve vardığımızda Dan davet etmemi beklee gibiydi. Gelmesini istiyordum. Çünkü Dan'a zarar verebilirdi. Ama yapamadım. Dan ile vedalaştıktan sonra kapıya doğru çıktım. İçeriye girerken bir an sersemledim ve yere yığıldım. Gözümü açtığımda saat sabaha karşı 04:00'tü. Yatağa doğru ilerledim. Masamda bir kutu vardı. Bu hediye kutun değildi. Ve kutunun kenarından birşey damlıyordu. Yaklaşıp kutuyu açtığımda bir anda geri geri gidip düştüm. Kutuda kesilmiş bir el vardı! Ne olduğunu bilmiyordum. Anlayamıyordum. Kutuya bitkez daha yaklaştım ve kapağındaki yazıyı gördüm.
Nice Senelere...
Bu olamazdı. İlk defa bu şekilde birşey yapmıştı. Korkum artmaya başladı. Bu Dan'in elimiydi? Dan yaşıyormuydu?
Kutuyu alıp biran önce yoketmem getekiyordu. Ne yapacağımı bilemedim. Hemen evden çıkıp yaşadığım yere 10km uzaklıktaki ormana gittim. Ve kutuyla beraber gömdüm. Kimse bulamaz umarım. Aksi halde başım büyük beladaydı. Eve dönerken saat sabah 07:00 olmuştu bile. Eve girip hemen masayı temizledim. Herşeyi yokettim. Üstümü değiştirip yıkandım. Biran önce Dan'in çalıştığı kütüphaneye gitmem lazımdı. Hızlıca çıktım evden evden ve koşar adımlarla kütüphaneye vardım. İçeriye girdiğimde bir kadın masa başında oturuyordu. Yavaşça yaklaşıp ,
Dannis burada mı acaba ?
Hayır daha gelmedi. Bugün biraz geç kaldı sanırsam.
O an başımdan aşağıya kaynar su döküldü resmen. Aklıma binbir türlü senaryo gelmişti. Tam dönüp çıkarken kapıdan Dan girdi.
Reachel ? Ne arıyorsun burada ?
Benn şeyy , sana bakmaya , yok şeyy hediyeni beğendiğimi söylemek ve teşekkür etmek için geldim.
Hediyeyi açmamıştım bile. Soru sorsa ne olduğuyla alakalı hiçbir fikrim yoktu. Ama biranda bu gelmişti aklıma. Derken yüzündeki yara izleri geldi gözüme.
Dan yüzüne ne oldu ?
Önemli birşey değil. Seni bıraktıktan sonra birisi önümü kesti ve seninle ilgili ileri geri konuştu biraz tartıştık hepsi bu.
Benimle ilgilimi ? Kim ? Nasıl birisi ?
Kısa boylu zayıf sarışın bir çocuk daha önceden hiç görmedim senin farklı birisi olduğunu peşini bırakmam gerektiğini yoksa beni öldüreceğini söyledi çok anlam veremedim ama daha sonrasında koşarak uzaklaşmaya başladı. Çok gitmeden bir çığlık sesi duydum. Gittim ama kimse yoktu.
Çok şaşırmıştım. Beni koruyan kişi veya herkimse Dan'ide korumuştu herhalde. Ama el kime aitti? Neyseki Dan'e birşey olmadığı için mutluydum. Ama diğer bütün sorular cevapsızdı. Geçmiş olsun çok işinden alıkoymayayım seni diyip çıktım kütüphaneden. Sakinleşmem lazımdı eve gidip bir kadeh şarap koydum kendime. Sabah içmek çok tarzım değildir ama kafamı toplamam için getekliydi. Kendince bana hediyemi vermişti bu gölge. Korkumdan polisten yardım istemeyi bile düşündüm. Ama ya banada zarar verirse diye hatwket edemiyordum. Tv'yi açtım ve yine yerel haber kanalında yine bir ölüm haberi ,

   Merhaba sevgili izleyenler,    Bu sabah saatlerinde sahil kısmında bir ceset bulundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba sevgili izleyenler,
Bu sabah saatlerinde sahil kısmında bir ceset bulundu. Bu ay içerisindeki 2. Ölüm vakası halkı paniğe sevketti. Polis tüm imkanları ile iki cinayetin bir olacağından şüphelenip katili yakalamakta kararlı. Kimliğinin tespiti için otopsiye gönderilen cesedin vücudunda birçok bıçak darbesi ve bir elinin olmaması dikkat çekti..
Dediği anda tekrardan başım dönmeye gözüm kararmaya başladı. Yatağa doğru giderken düştüğümü hissedip bayılmışım. Kim bu gölge? Ve benden ne istiyor?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZEMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin