HELÜÜÜYİNE BEN DJDBFDBKDBDJD
NEYSE YENİ BOLUME GECELIM
MEDYA: NEREDESIN EEYY KUMRALIM
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~YANKI KAYA'DAN
Sabah saat 05.10 da uyandım. Bugün biradaki karargahta son antrenmanlarımızı(boyle yazılıyordu sanırım)yapıcaktık.
Biz derken ben ve timim
Lojmandan çıkıp arabamı karargaha doğru sürmeye başladım
Karargahın girişine geldiğimde nöbetçi askere selam verip içeri girdim.
Arabamı park edip bahçeye doğru yürümeye başladım
Bahçeye benim timdekiler görüyordum. Onlar da beni görüp hazır ola geçtiler.
"Ateş timi rahat!" Dediğimde hepsi rahat pozisyonuna geçti.
"Hazır ol!" Dediğimde herkes hazır ola geçti
"Sağa dön!" Dediğimde ise hepsi aynı anda sağa döndüler
"Ateş timi bahçenin etrafında 50 koşuya başla!"
"EMREDERSİNİZ KOMUTANIM!" deyip koşmaya başladılar.
Birkaç tur attıklarındañ sonra bende timime katıldım.
Koşu bittiğinde şınav çekmeye başladık. 50 de şınav çektikden sonra 50 de barfiks çektik.
Antrenman bittiğinde hepimiz dinlenmek için bahçedeki bir çardağa oturduk.
"Komutanım neden Mardin'e tainimizi istediniz?" Yiğit'in sorduğun soruyla derin nefes bir aldım.
"Sevdiğim kadını görmek için"
Verdiğjm cevapla anlamaz gözlerel bana baktılar. "Nasıl yani?" Erdem'in anlamaz gözlerle bana sorduğu soruyla yaşadığım olayı anlatma kararı aldım.
Ateş timiyle 3 seneden fazla beraberdim. Artık kardeş gibi olduğumuzdan birbirimize özel hayatımızla ilgili sorular sormamızı garipsemiyorduk . Zaten birbirimizle ilgili çoğu şeyi biliyorduk.
"Geçenlerde bir arkadaşıma sinirle bir şeyler yazacakken o anki sinirle arkadaşımın numarasını tuslayacağım sırada birkaç haneyi yanlış yazmışım. O numaranın sahibini araştırınca çocukluk aşkımın numarasına denk geldiğini fark ettim. Sonra işte çocukluk aşkımın Mardin'de görev yaptığını öğrendim. Zaten bizimde buradaki görevimiz bitmişti. Alayla konuşup tanimizi Mardin'e istedim." Dedim.
Timdekilerin yüzünde bariz bir şaşkınlık vardı.
"Vay be! Sen git yanlış numara tuşla. O numarada senin çocukluk aşkının numarası olsun. Şansa bak. Biz yanlışnumara tuslasak 50 yaşındaki amcaya denk geliriz"
Mert'in yakınarak söylediğiyle hepimiz kahkaha attık.
"Komutanım yanlış anlamazsanız bir şey sorucam" Yağız'ın sözüyle ona döndüm.
"Sor Yağız"
"Çocukluk aşkınızın adı ne?"
"Adı mı? Adı Doğa, Doğa TEKİN"
"Vay be! Komutanım kızın adını söylerken içiniz gidiyor"
"Komutanımz kara sevdasını bulmuş."
Mert ve Yiğit'in konuşmasıyla kaşlarımı çatıp onlara döndüm.
"Görürüm ben sizi aşık olunca"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA KOMUTANIM!
HumorYankı Bey: eee Doğa: Ne eee? Yankı Bey: siz nelerden hoşlanırsınız Doğa Hanım Yankı Bey:Bu çok resmi oldu lan *bu mesaj silindi* Doğa: Benim bilgilerimi bulmak sizin için 'çocuk' oyuncaği olduğu için nelerden hoşlandığımı gayet iyi bilirsiniz Yan...