.。*゚+.*.。
@ʳᵃᵇᵇⁱᵗʸᵇᵃᵇᵇⁱᵗʸ
𝒷ℴ𝓃𝓃𝒾ℯ , 𝒷ℴℴ𝓀 ℴ𝓃ℯ𝑏𝑦 𝑡𝒉𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑐𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓 𝑚𝑦 𝑡𝒉𝑢𝑚𝑏𝑠,
𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑡𝒉𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑦 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠.
𝐓𝐇𝐄 𝐂𝐀𝐑𝐃 𝐅𝐀𝐂𝐓𝐎𝐑𝐘
𝐬 𝐢 𝐱 𝐨 𝐟 𝐜 𝐫 𝐨 𝐰 𝐬𝐊 𝐄 𝐑 𝐂 𝐇
𝑇𝐻𝐸 𝑙𝑜𝑛𝑒𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑓 𝐾𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟𝑑𝑎𝑚 𝑡𝒉𝑟𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒 𝑙𝑖𝑣𝑒𝑠 𝑜𝑓 𝑖𝑛𝑛𝑜𝑐𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝑢𝑐𝑐𝑒𝑠𝑠 𝑜𝑓 𝑐𝑟𝑖𝑚𝑖𝑛𝑎𝑙𝑠. 𝑇𝑜 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑒 𝒉𝑒𝑟𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝒉𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑡 𝑖𝑛.
𝑇𝐻𝐸 𝐶𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑎𝑟𝑒 𝑛𝑜 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡. 𝑇𝒉𝑒𝑦 𝑑𝑜 𝑏𝑢𝑠𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠. 𝑇𝒉𝑒𝑦 𝑐𝒉𝑒𝑎𝑡. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑖𝑒. 𝑁𝑜 𝑤𝑜𝑟𝑠𝑒 𝑡𝒉𝑎𝑛 𝑤𝒉𝑎𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑑𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑡𝒉𝑒𝑚. 𝑇𝒉𝑖𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑝𝑎𝑦𝑏𝑎𝑐𝑘, 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝒉𝑒 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑠 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑎𝑙. 𝑇𝒉𝑒 𝑏𝑜𝑛𝑢𝑠 𝑤𝑎𝑠 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝑛𝑜-𝑜𝑛𝑒 𝑑𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑜𝑡𝒉𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒𝑚. 𝐸𝑎𝑐𝒉 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑓𝑖𝑡𝑠, 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑖𝑑𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑜𝑤𝑛 𝑟𝑖𝑔𝒉𝑡. 𝐵𝑢𝑡 𝑛𝑜𝑛𝑒 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡𝒉𝑎𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟.
𝑆𝐻𝐸 𝑤𝒉𝑜 𝒉𝑎𝑢𝑛𝑡𝑒𝑑 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑙𝑒𝑠𝑠𝑛𝑒𝑠𝑠 𝑛𝑖𝑔𝒉𝑡𝑠 𝑜𝑓 𝐾𝑒𝑟𝑐𝒉 𝑏𝑢𝑠𝑖𝑛𝑒𝑠𝑠𝑚𝑒𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑟𝑜𝑜𝑘𝑠, 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒 𝑖𝑛 𝑓𝑒𝑎𝑟 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝑡𝒉𝑒𝑦 𝒉𝑎𝑑 𝑜𝑛𝑐𝑒 𝑤𝑟𝑜𝑛𝑔𝑒𝑑 𝒉𝑒𝑟. 𝑇𝒉𝑒 𝑠𝑚𝑒𝑙𝑙 𝑜𝑓 𝑠𝑚𝑜𝑘𝑒 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝑚𝑜𝑔 𝑓𝑖𝑙𝑙𝑒𝑑 𝑐𝑖𝑡𝑦 𝑎𝑟𝑜𝑠𝑒 𝑢𝑛𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑖𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑𝑒𝑠𝑡 𝑜𝑓 𝑚𝑖𝑛𝑑𝑠. 𝐴 𝑠𝑝𝑎𝑟𝑘 𝑜𝑓 𝑓𝑖𝑟𝑒 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑐𝑜𝑟𝑛𝑒𝑟 𝑜𝑓 𝑎 𝑤𝑎𝑦 𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑟𝑠𝑏𝑦 𝑡𝑜 𝑗𝑢𝑚𝑝 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑓𝑟𝑖𝑔𝒉𝑡, 𝑎𝑡 𝑡𝒉𝑒 𝑝𝑟𝑜𝑠𝑝𝑒𝑐𝑡 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒 𝐽𝑒𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑠𝑤𝑖𝑚𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝒉𝑎𝑑𝑜𝑤𝑠 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝒉𝑒𝑟 𝑓𝑙𝑖𝑛𝑡-𝑙𝑖𝑛𝑒𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑔𝑒𝑟𝑡𝑖𝑝𝑠.
𝑅𝐼𝑉𝐴𝐿𝑅𝑌, 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑦 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝑡𝒉𝑒 𝐽𝑜𝑘𝑒𝑟, 𝑜𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝐶𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟, 𝒉𝑎𝑑 𝑡𝑜 𝑏𝑜𝑡𝒉𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒𝑚𝑠𝑒𝑙𝑣𝑒𝑠 𝑤𝑖𝑡𝒉. 𝑇𝒉𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑡𝒉𝑒 𝑡𝑜𝑝 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒 𝑏𝑎𝑟𝑟𝑒𝑙. 𝑊𝑜𝑟𝑘𝑒𝑑 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑤𝑎𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡𝒉𝑒 𝑔𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑢𝑝 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑏𝑟𝑖𝑐𝑘 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑡𝑜𝑛𝑒, 𝑝𝑎𝑖𝑛𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑜𝑛𝑐𝑟𝑒𝑡𝑒 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑐𝑟𝑎𝑐𝑘𝑠 𝑠𝑜 𝑡𝒉𝑒𝑦 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑒𝑓𝑎𝑙𝑙 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑜𝑙𝑑 𝑓𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛.
𝑇𝐻𝐸𝐼𝑅 𝑐𝑢𝑟𝑟𝑒𝑛𝑐𝑦 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑔𝑜𝑙𝑑, 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑒. 𝑇𝒉𝑒𝑦 𝒉𝑎𝑑 𝑔𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑜𝑢𝑡 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑜𝑓 𝑑𝑖𝑟𝑡𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑟𝑖𝑐𝑘𝑒𝑟𝑦. 𝑁𝑜𝑤, 𝑡𝒉𝑒𝑦 𝑝𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑖𝑡𝒉 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑟𝑒𝑝𝑢𝑡𝑎𝑡𝑖𝑜𝑛. 𝑇𝒉𝑒 𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑜𝑛𝑒𝑠 𝑡𝒉𝑒𝑦 𝒉𝑎𝑑 𝑠𝑡𝑒𝑎𝑑𝑖𝑙𝑦 𝑓𝑜𝑟𝑚𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑤 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑜𝑖𝑡𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑜𝑟𝑑𝑒𝑟 𝑡𝑜 𝒉𝑎𝑣𝑒 𝑝𝑒𝑜𝑝𝑙𝑒 𝑓𝑢𝑚𝑏𝑙𝑒 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝒉𝑎𝑛𝑑𝑠, 𝑑𝑒𝑠𝑝𝑒𝑟𝑎𝑡𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑢𝑟𝑣𝑖𝑣𝑒 𝑡𝒉𝑒𝑖𝑟 𝑤𝑟𝑎𝑡𝒉.
𝐼𝑅𝑂𝑁𝐼𝐶, 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝑎 𝑑𝑒𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑐𝑎𝑟𝑑𝑠 𝑟𝑢𝑙𝑒𝑑 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝒉𝑒 𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟𝑠 𝑖𝑛 𝑡𝒉𝑒 𝑑𝑒𝑛𝑠 𝑜𝑓 𝐾𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟𝑑𝑎𝑚.
YOU ARE READING
THE CARD FACTORY » 𝑘𝑎𝑧 𝑏𝑟𝑒𝑘𝑘𝑒𝑟 ✓
Fanfiction( SIX OF CROWS. ) "𝑖 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑜𝑚𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑠𝑠 𝑜𝑓 𝑓𝑜𝑟𝑒𝑖𝑔𝑛 𝑙𝑎𝑛𝑑𝑠. 𝑎𝑙𝑙 𝑖 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑖𝑠. 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ." they travelled in a pack. ------ 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐫𝐝 𝐟𝐚𝐜𝐭𝐨𝐫𝐲...