Yeni Hayatın Başlangıcı

39 1 3
                                    

Merhaba ben Firuze,  on sekiz yaşındayım. Lise son öğrencisiyim. İstanbul'dan İzmir'e yeni taşındık. Abim yani Yağızla aynı liseye gidiyoruz. Abim ay farkıyla benden büyük. Maddi sıkıntılar yüzünden İzmir'e taşındık. 

Bugün liseye abimle beraber gittik. Kolejin bahçesi çok büyüktü. Bahçede bir gürültü oldu. Bahçede futbol oynayan gençler yanlışlıkla birinin motosikletine çarpar. Motosikletin sahibi, her gün bu motosikleti temizleyeceksiniz. Ve bir hafta her dediğimi yapacaksınız. Gençler, korktukları için teklifi kabul edecekken Firuze olaya el atar. Yanlışlıkla olan bir olayı amma da büyüttün. Sanki bir şey oldu. Ve gençlere siz niye kendinizi savunmadınız?

Motosikletin sahibi, sen kimsin ki benimle ilgili meseleye karışıyorsun? Buradan hemen uza.

Firuze:" Zorbalığın olduğu yerde susamam. İstersen mafya ol. Şimdi bu gençleri rahat bırakıp yoluna devam et." 

Motosiklet sahibi:" Bak kızım efendi gibi gitmeni istedim. He yok ben illa olaya karışacağım diyorsan bu okulu sana dar ederim.  Bu son uyarım ya şimdi efendi gibi gidersin ya da günah benden gider."

Firuze:" Ya bana bir okulu dar etsene sıkıyorsa. Bana kafa tutarsan ben de sana bu okulu dar ederim. Arkana bile bakmadan topuklarsın. Şimdi derhal bu gençleri rahat bırak."

Motosiklet sahibi, bu gençleri rahat bırakacağım. Çünkü kendime yeni bir oyuncak buldum. 

O sırada zil çalmıştır. Herkes sınıfına gitmiştir. 

Firuze, yeni sınıf  arkadaşlarına kendini tanırken motosikletli gençle aynı sınıfta olduğunu görür. Onun önündeki sıranın yanı boştur .Oraya oturur ve sıra arkadaşı Emir'dir.  Sınıftaki herkes kıza hayranlıkla bakmaktadır. Şimdiden sınıfın en gözdesi olmuştur. Ders biter bitmez motosikletli genç yani Ateş hemen yanına gelir. A bakın şu olaya yeni oyuncağım hiçte benden ayrılamazmış. Benim için lise asıl şimdi başlıyor. Kendini bütün kötülüklere hazırlasan iyi edersin. 

Firuze:" Birincisi egolu çocuk ben senin oyuncağın değilim. İkincisi ben her şeye hazırlıklıyımdır. Sen rahat ol. Beni değil kendini düşün."

Sınıftakiler şaşkınlık içinde Firuze'yi dinlerler. Çünkü daha önce kimse Ateş'e meydan okumaya cüret etmemiştir. Yağız kardeşinin sınıfına gelir. Ateş ve Firuze'nin tartışmasına tanık olur. 

Yağız:" Hayırdır oğlum sen kimin kardeşine dikleniyorsun? Bir daha seni kardeşimin çevresinde görmeyim. "

Firuze:" Abi ben kendimi korurum sen bu işe karışma, bu benim mevzum. "

Ateş:" Duydun kızı ikile. Benim muhatabım sadece o. "

Ders başlamıştır. 

Emir:" Firuze'yi bu akşam sahilde   parti var , gelsenize."

Firuze:" Bakarız. 

Ve okul çıkış saati gelmiştir. Herkes eve dağılmıştır. 

Sahildeki parti başlamıştır.


Motosiklet AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin