Hafta sonu Firuzeler depoda otururken babası Cemal tam depoya gelirken Ateş'in babası Namık'ı görür. İkisi de birbirine doğru yürür. Cemal, senin bu arada ne işin var?
Namık, asıl o soruyu benim sormam lazım. Ben senelerdir burada yaşıyorum. Bana yaptığın kötülükler yetmedi mi? Bunca zaman yoktun, intikam almak için buraya kadar geldin mi?
Cemal, senin bana yaptığın kötülükleri ne çabuk unuttun? İntikam almak mı kendini bu kadar önemli görme.
Tam o sırada Firuze ve Ateş babalarını görür ve yanlarına giderler.
Firuze, baba bu arada ne yapıyorsun ?
Cemal, sizi ziyarete gelecektim. Gereksiz bir kişiyle karşılaştım.
Ateş babasına peki sen bu saate bur arada ne yapıyorsun?
Cemal şaşırır. Senin oğlun mu?
Namık, evet ondan uzak dur.
Ateş, bu adam bana bahsettiğin şerefiz değil mi?
Namık, ta kendisi.
Cemal, delikanlı şerefsiz falan derken ağır ol .
Ateş, dua et büyüğümsün diye bu kadar kibar konuşuyorum. Yoksa daha neler neler derdim ama terbiyem buna müsaade etmiyor.
Cemal, Firuze sen bu gereksizin çocuğuyla tanışıyor musun?
Firuze, maalesef tanışmakla kalmıyorum . Aynı sınıftayız ve ezeli düşmanım.
Namık, Ateş bu kızdan uzak duracaksın. Ona karşı nefret bile hissetmemelisin. Nötr olmalısın.
Ateş, zaten benim için bir şeyi ifade etmiyor. O kendi kendine beni düşmanı olarak görüyor işte. Aslında gizliden hayranım olur kendisi.
Cemal, asıl sen bu serseri çocuktan uzak duracaksın. Gereksiz ve kanı bozukluklarla göz göze bile gelmeyeceksin.
Tam Firuze konuşacakken Namık sen kime serseri ve kanı bozuk diyorsun deyip Cemal'e bir tane çakar. Cemal de bir tane ona çakar. Ateş ayırmaya çalışırken Cemal'den bir yumruk yer. Firuze depoya koşup çete üyelerinden yardım ister. Çete üyeleri hemen kavgayı ayırırlar.
Cemal depoya gider. Ve yüzüne buz tutar. Aynı şekilde Namık'ta yüzüne buz tutar.
Namık Ateş'e sen de burnunu kanamasını durdur.
Yağız, baba iki dakika yalnız bıraktık liseli ergenler gibi kavga etmeye başladın.
Cemal, lan göt herif babanla ne biçim konuşuyorsun?
Yağız, bu adamla neden durup dururken kavga ettin?
Cemal, eski bir mesele ben daha sonra size anlatırım. Yağız sen de o çocuktan uzak duracaksın.
Yağız, ben de kendisine pek bayılmıyorum baba.
Eve giderler ve Cemal çocuklarını karşısına alıp tüm gerçekleri anlatmaya başlar.
Cemal, Namık benim çocukluk arkadaşımdı. Hep beraber takılırdık. Yediğimiz ayrı içtiğimiz gitmezdi. Ta ki liseye geçtik. Motosiklet çetesi kurduk, ilk öncelerde hiç sıkıntı yoktu. İlerleyen zamanlarda Namık'ı hırs duygusuna kapıldı. Hep kazanmak ve en iyi çeteye girmek istemişti. Sırf kaybetmemek için hileye yapmıştı. Az daha birisini hayatını mal olacaktı. Birinci olunca iyice havalandı . Çete üyelerini artistlik yapmaya başladı. Ve bizden daha iyi olan çete üyesine geçip bizi yarı yolda bıraktı.
Yağız, baba bu ne tür adam böyle?
Cemal, sen bir de bana sor. İlk arkadaş kazığını bu heriften yedim. O yüzden o şerefsizlerle görüşmenizi istemiyorum. Yolda karşılaştığınızda yolunuzu değiştireceksiniz.
Yağız, biz niye değiştirelim baba. Asıl onların değiştirmesi gerekir.
Namık Ateş'e Cemalle ilgili gerçekleri söyler.
Namık, bizim bir motosiklet çetemiz vardı . İlk başlarda çetemiz çok güzeldi , kısa sürede hepimiz aile gibi olmuştuk. Ama Cemal hep korkaktı. Bizden sonraki çeteler bile yarışmada bizi geçiyordu. Bu da benim çok zoruma gidiyordu. Baktım bu korkakların yapacak cesaretleri yok , ben de bu yeni çete üyelerinin nasıl kazandığını çözdüm. Hepsi hile yapıyordu. Ben de bir yarışmada hile yapmaya karar verdim. Ama bu kararım birini hayatına mal oluyordu. Sonra çok pişman oldum , bir daha yapmadım. Anladım ki dalavere değil de bileğinin hakkıyla kazanmak daha iyimiş. Tabi bizim çete üyeleri buna çok sert tepki gösterdiler. Az daha beni çeteden atacaklardı. Dışlandığımı hissetmeye başladım. Bizim çeteden daha iyi olan bir çete vardı. Ben de onlar beni çeteden atmadan ben öbür çeteye geçtim. Bunlarda bana düşman oldular.
Ateş, bence sen sonuna kadar haklısın baba. Ama keşke hileye başvurmasaydın. Olsun her insan hata yapar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motosiklet Aşkı
Romanceİki düşman motosiklet çetenin liderlerinin imkansız aşkını anlatılıyor. Ateş ve Firuze birbirinden ne kadar nefret etse de o kadar birbirilerini seviyorlardı.