Düello

18 0 0
                                    

Firuze'ye motosikleti öğreten dayısıdır. Ortaokuldan beri merakı başlamıştır. Firuze dayısıyla samimi olduğu için motosiklet merakını dayısına söylemiştir. Dayısı da hediye olarak onun yaşına uygun pocket bike alır. Orta sonda beraber motosiklet yarışmalarına giderler. Lise de motosikleti nasıl kullanacağını öğretir. Tehlikeli olduğu için babasından ve abisinden saklanmıştır. 

Düello zamanı gelmiştir. Etraf çok kalabalıktır. Firuze ilk defa bu kadar kalabalığın içinde motosiklet sürecektir. 

Ateş: " Yol yakınken vazgeç bu kadar kalabalığa kendini rezil etme. Hem daha çömezsin o yüzden kimse yadırgamaz. "

Firuze: " Ben çıktığım ve emin olduğum yoldan asla dönmem. Çömez olduğumu nereden çıkardın? Daha önce beni motosiklet kullanırken gördün mü?"

Ateş,: "Görmeme gerek yok. Ben senin gibi dün başlamadım meraka. Günah benden gitti. Sana fark attığımda sakın arkamdan ağlama."

Firuze,: "Ağlamak mı güldürme beni. Kimin kimi ağlatacağı belli olmaz."

Ve yarış başlar. Toplam beş tur atacaklardır.

İlk turda  Ateş öndedir.  İkinci turda Firuze Ateş'in hemen arkasındadır. Dördüncü turda başa başlardır. Ve son turu kazanan Firuze olmuştur. 

Herkes şok içinde ve yan yana olan seyirciler birbirlerini cimcikliyordur. Bu bir rüya mı diye?

Ateş, bir süre şok içinde kalmıştır. Kendini toplayıp Firuze'ye bunu nasıl başardın bilmiyorum ama yine de büyüklük bende kalsın seni tebrik ederim deyip sinirle oradan uzaklaşır.

Ateş'in çetesi Ateş'in peşinden giderler. Ateş kimse arkamdan gelmesin çok sinirliyim yalnız kalmak istiyorum. 

Fırtına çete Firuze'yi tebrik ederler. 

Gamze, ben sana en başından beri inanıyordum. Helal olsun sana bunu kutlamalıyız. Ateş belli bir süre utancından insan içine çıkamaz. Sonunda biri ona haddini bildirdi. En büyük sen misin bilmiyorum ama çok büyük insansın. 

Firuze: "Aman efendim şımartıyorsunuz beni :) Partiyi akşam yaparız. Kendimi övmek gibi olmasın had bildirmede ustayımdır. "

Akşam Ateşlerin toplandığı mekanın karşısında parti yaparız. 

Oktay: "Ateş bunlar çok olmaya başladı. Tamam kazanmış olabilir ama gözümüze sokması mı lazımdı? Ben daha fazla dayamayacağım. O partiyi burunlarından fitil fitil getireceğim. "

Ateş,: "Rahat ol hepsinin sırası gelecek. Hele o kızın beni yenip herkese rezil etmesini bedeli ağır olacak. Ama her şey sırayla. Benim ufak bir işim var. Bu yüzden aranızdan erken ayrılacağım. "

Gökhan,: "Bağırarak Firuze'ye sen çok yaşa had bildiren der. Bir Firuze bazen bir Ateş'i havasını alır. "

Bunu duyan Oktay daha fazla dayanamaz ve partiyi basar. Çeteleri onu durduramadığı için peşinden gitmek zorunda kalırlar. 

Oktay. "Nispet yapar gibi mekanımızın karşısında parti yapmaya utanmıyor musunuz?"

Gamze: "Ben ortamda utanılacak bir şey göremeyip tam tersi gurur duyulacak bir şey görüyorum. Hazmedemediysen soda iç. Hem nerede parti yapmak istersek orada yaparız kimseye hesap verecek hallimiz yok."

Oktay: "Gurur duymak mı, bunun nesinde gurur duyulacak bir olay var? Hem bu kız nasıl olur da dün gelip bugün Ateş'i yener, bu kızda öyle yetenek yok. Ne malum hile yapmadığı?"

Gamze,: "Dün geldi ama Ateş'i herkesin içinde yendi. O kadar kalabalığın içinde kız nasıl hile yapsın başka bahane bulun bu tutmaz benden demesi. "

Firuze: "Ben o yarışı hak ederek birinci oldum beni kendinizle bir tutmayın. Ben sırf kazanmak için hile hurdaya başvurmam. Bana suç atacağına o kendinden çok emin olan liderine kız bana değil. "

Oktay: " istediğim kişiye kızarım o benim kaç yıllık dostum bu zamana kadar hiç kaybetmeyip sana kaybetmesi çok tuhaf bir durum. Sen hile yapmadıysan bile sizin çeteden biri yaptı belki de ? Sonuçta biz bu çeteyle rakibiz."

Firuze: "Saçma sapan düşüncelerini de al git buradan hemen. Ne benim ne de çete üyelerim böyle bir şey yapmaz. Hem en baştan beri bana karşı çıktılar neden böyle bir şey yapmaya gerek duysunlar ki? Sen git kaybetmenizi kendi içinde sindirmeye çalış."

Oktay: "Ne diyeceğini bilemez ve sinirle masayı yıkar."

Emir: " hop ağır ol koçum var mı, öyle mekanımıza gelip masamızı yıkmalar falan hayırdır yani? Kaybettiniz işte çocuk gibi gelip ağlamayın bize. Kaybedeceğiniz yarışmalara katılmayacaksınız o zaman."

Oktay,: "Ağır olmazsam ne olur? Hadi bana da bir had bildirmeye çalışın da o had kime bildiriliyor o zaman görürsünüz."

Emir: "O zaman günah benden gitti deyip Oktay'ın yüzüne bir tane yumruk atar."

Diğer çete üyeleri de kavgaya karışır. Mekanın sahibi polisi arar. Polisler hepsini göz altına alınırlar. 



Motosiklet AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin