Firuze rüyadan uyanır ve hava almak için dışarıya çıkar. Tam o sırada Ateşlerin deposundan Gökçe yardım edin diye bağırıyordur. Gökçe depodan cep telefonuna unutunca okula gitmenden önce almak için uğramıştır. Tam o esnada üç kişi depoya dalıp Gökçe'ye bıçak çekmişlerdir. Gökçe de yardım edin diye bağırıyordur. Tam Gökçe'yi bıçaklayacakken Firuze adamın kolunu büküp bıçağı yere düşürür. Gökçe korktuğu için şok olmuş ve ağlıyordur. Firuze üç kişi le dövüşmeye başlar. Üçünü de indirmiştir.
Gökçe'nin yanına gidip sarılıp iyi misin, bir yerine bir şey oldu mu?
Gökçe tam cevap verecekken Firuze'nin arkasından biri sandalye alıp Firuze'nin sırtına vurmuştur. Firuze arkasından darbe alınca yere düşüp kafasını sert vurunca bayılmıştır.
Firuze'nin bayıldığını görünce üçü de topuklayarak kaçmıştır. Gökçe hemen ambulansı aramıştır. Çete üyelerine arayacakken şarjı bitirmiştir.
Hastanede Firuze on dakikada sonra uyanmıştır.
Firuze, Gökçe sen yaralandın mı?
Gökçe, hayır ben iyim sayende . Asıl sen iyi misin, başını çok kötü çarptın ?
Firuze, ben iyiyim. Sen okula git . Derslerinden geri kalma.
Gökçe, sen bu durumdayken ne okulu ?
Firuze, doktora artık gidebilir değil mi?
Doktor, evet ama dikkat et . Başın ağrırsa ağrı kesici almayı unutma. Kafandaki bandajı da hemen çıkarma. Üç yada dört gün kalsın. Anlaştık mı?
Firuze, tamam deyip. Gökçe o zaman beraber okula gidelim. Ben kendimi iyi hissediyorum.
Gökçe fazla ısrar ettiği halde Firuze ile beraber okula gitmeyi kabul eder.
Birinci dersin tam molasında denk gelmiştir. Firuze ağrı kesici var mı diye revire bakmaya gider. Gökçe ise sınıfa gider. Hemen arkadaşlarının yanına gitti.
Kerem, niye ağlıyorsun , bir şey mi oldu?
Gökçe hafif kekeleyerek az kalsın bıçaklanıyordum . Telefonumu unuttum . O sırada depoda üç kişi etrafımı sardı . Tam beni bıçaklayacakken Firuze kurtardı . Üç kişiyi dövdükten sonra arkasından biri sırtına vurunca kafasını çarptı ve bayıldı . Hastaneden beraber çıkıp okula geldik. Çok korktum.
Kerem Gökçe'ye sarılarak geçti. Artık bunu düşünme. Firuze nasıl , kim olduklarını biliyor musun?
Oktay, dün ben bir olaya karıştım. Bir çetenin üyeleriyle kavga ettim. Onurların çetesi mi?
Gökçe, evet Onurların çete üyelerinden ama Onur yoktu. Firuze ise revirde ağrı kesici almaya gitti.
Ateş bugün okula gitmeyip depoya gitmiştir. Deponun halini ve yerde kanlar görünce şaşırmıştır. Hemen Kerem'i arayıp depoda kavga mı ettiniz, haberin var mı?
Kerem, sen olayı bilmiyor musun?
Ateş, ne olayı oğlum bana kimse bir şeyden bahsetmedi.
Kerem, Firuze deyip hemen araya Ateş girer.
Ateş Firuze ne alaka dur hemen okula geliyorum. Yüz yüze anlat.
Ateş okula gelir. Gökçe her şeyi anlatmıştır.
O sırada Firuze sınıfa girer.
Ateş, geçmiş olsun. Kadın halinle niye böyle işlere kalkışıyorsun , ya başına kötü bir şey gelseydi, Beni aramak hiç mi aklına gelmedi. O depodan ben sorumluyum. Sana bir şey olsaydı , kendimi asla affetmezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motosiklet Aşkı
Romansaİki düşman motosiklet çetenin liderlerinin imkansız aşkını anlatılıyor. Ateş ve Firuze birbirinden ne kadar nefret etse de o kadar birbirilerini seviyorlardı.