Yağız ve çocuk okulun arkasında buluşmuşlardır. Çocuk 20 kişiler ve ellerinde sopalar vardır. Yağız'ın grubundan ise Emir, Volkan ve Gökhan katılmıştır.
Çocuk, Yağız'ın üstüne yürür. Yağız çocukla kapışırken arkadan biri sırtına vuracakken Firuze tekme atar.
Yağız, kızım ben sana gelme demedim mi?
Firuze, abim benim yüzünden kavga ederken ben elim kolum bağlı oturamazdım.
Yağız, Emir, Volkan ve Gökhan plan yaparak sen şu tarafı ben bu tarafı alalım kaçmak bize yakışmaz döve bildiğimizi dövelim beyler. O kadar kalabalıklardı ki yorulmuşlardır. Firuze'de birkaç adamı dövmüştür.
Adamlar sopalarını çıkarıp bunları ortasına alıp vurmaya başlarlar. O sırada Ateş ve çetesi orada geçerken olayı görürler ve araya girerler. Onlarda Yağız'a yardım ederler. Toplar bizimkiler 10 kişiler. Kalabalık olunca adamlar bıçaklarını çıkardılar. Firuze'ye az daha bıçak gelecekken Ateş önüne atlar ve bıçak kolunu sıyırır. Tam o sırada Yağız sırtından bıçaklanmıştır. Bunu gören adamlar hemen kaçarak oradan uzaklaşırlar. Firuze daha ilk olayı atlatamazken abisinin yararlandığını görmüştür. Hemen abisinin yanına gider, biri ambulansı arasın dedi.
Yağız, ambulans olmaz babamın kulağına gitmesin bu olay.
Ateş, bizim tanıdık bir doktor var bizim depoya gidelim seni tedavi eder, merak etme.
Emir, taksi çağırır hemen ve depoya giderler.
Yağız tedavi olurken Firuze Ateş'in kolundaki sıyrığı görür ve yarasını tedavi etmek ister. Benim yüzünden başına bu geldi izin ver de ben de bu şekil de teşekkür edeyim. Acil çantası nerede diye sorar ve ilk önce dezenfektan eder. Pamukla silerken bir yandan Firuze Ateş'e bugün yaptığın iyilikleri unutmayacağım ve can borcumuzu ödeyeceğim. Ateş rica ederim ne can borcu kim olsa aynı şeyi yapardım. Var mı öyle 20 kişi 5 kişi dalması adamlığa sığmaz. Sen hem şimdi bunları düşünme.
Firuze, bir şey sorabilir miyim?
Ateş, buyur sor bakalım.
Firuze, neden önüme atladın sonuçta biz seninle düşmanız.
Ateş, refleksi bir şeydi çokta büyütmeye gerek yok. Hem ne olursa olsun bir kadına el kaldırılmasına izin veremezdim. Kadınlara el kalkmaz!
Firuze, tekrardan teşekkür ederim.
Yağız, yavaştan gözünü açar, narkozun etkisinden anca kurtulmuştur. Ateş sana da teşekkür ederiz. Biz artık gidelim hadi Firuze.
Firuze, eve bu halde nasıl gideceksin?
Ateş, isterseniz bugün burada kalabilirsiniz.
Yağız, yok sağ ol, bizim depoya gideceğiz. Eve bu halde gidemem zaten. Bize yardım ettin diye sizinle dost olduğumuzu sakın düşünmeyin, o başka bu başka sonuçta.
Ateş, aynen öyle hala en büyük düşmanımsınız bunu hiçbir şey değiştiremez bence sadece yardım ettim. Bu olay orada kaldı rahat ol sen.
Depo Ateş'in deposunun karşısındadır.
Firuze, gel yardım edeyim sana deyip, kendi depolarına giderler. Abi o sohbete gerek var mıydı, gerçekten? Çocuk sonuçta yardım etti.
Yağız, onun ve çetesi yüzünden neler yaşadık ne çabuk unuttun bir yardım etti diye hepsini mi, unutayım mı ?
Firuze, hayır tabi ki de unut demiyorum. Orada böyle bir şey demem çok saçma oldu. Zaten oda barışalım bu küslük gibi laflar etmedi. Sadece o an yardım etmek istedi.
Yağız, dedim işte boş ver şimdi sen onu, karnım açıktı benim git bir şeyler al.
Firuze, tamam.
Firuze, marketten çıktığında abisine bıçak çeken kişiyle karşılaşır. O ise motosikletinde Firuze'ye pis pis sırıtır. Çocuğun yüzüne yumruk atıp motosikletini anahtarla çizer.
Çocuk, delirdin mi sen kızım, şimdi seni kimse elimden kurtaramaz. Kıza tam vurmaya kalkarken, Firuze biber gazı sıkar ve karnına tekme atıp gider.
Yağız, niye bu kadar geç kaldın?
Firuze, yolları şaşırdım.
Abisi uyana kadar Firuze başından ayrılmamıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motosiklet Aşkı
Romansaİki düşman motosiklet çetenin liderlerinin imkansız aşkını anlatılıyor. Ateş ve Firuze birbirinden ne kadar nefret etse de o kadar birbirilerini seviyorlardı.