Kamp Ateşi

9 0 0
                                    

Okul cuma günü için kamp etkinliği düzenlemiştir. Yağız ve Gamze beraber  oturuyorlardır. Emir Gökhan ile oturuyordur. Firuze geç kaldığı için sadece bir boş koltuk vardır. Orası da Ateş'in yanıdır. 

Firuze , Ateş'e cam kenarı benim kalkar mısın?

Ateş, tamam geç otur.

Firuze oturduğu kulaklığıyla müzik dinler. Ateş de telefonda oyun oynuyordur.

Ateş Firuze'nin ne dinlediği merak edip kulaklığını alıp kendi kulağına koyar. 

Ateş, vay müzik zevkin iyimiş. 

Firuze, tabi ne sandın ama bu benden izin almadan kulaklığımı alman hiç hoş değil.

Ateş, benim omzunda uyurken benden izin almış mıydın ki?

Firuze, ikisi aynı şey mi? Hem ben bilerek yapmadım. 

Ateş güler ve yol boyunca konuşmazlar.

Ve  kampa gelirler. Herkes çadırını kurmaya başlar. Akşam yemeği yedikten sonra Yağız ormana doğru gider. Gamze için çiçek arar. Ona çiçekten başlık yapmak için. Nehirin yanında çok güzel çiçekler görür. Tam çiçeği alacağı sırada biri arkasından iter. Ve Yağız yüzme bilmediği için yardım çığlıkları atar.

Firuze'nin içine kötü bir his oluşur. O da etrafta Yağız olmayınca ormana doğru gider. Ve  Yağız'ın çığlıklarını duyup nehirden kurtarır. Yağız baygındır . Firuze hemen kalp masajı yapar. Ve Yağız kendine gelmiştir. Firuze Yağız'ı sırtına alıp kampa götürür. Herkes Yağızlara bakar. 

Firuze abisinin üstüne battaniye örter. Gamze, iyi misin, nasıl oldu?

Yağız , ben sana çiçek arıyordum . Nehirin yakınlarında çok güzel çiçekler vardı . Tam çiçeği alacakken biri arkamdan itti. Firuze gelmeseydi az kalsın ölüyordum. Ateş siz mi yaptınız ?

Ateş, biz arkadan iş çevirmeyiz. Her şeyi de bizden bilme.

Yağız, doğru hiç arkadan iş çevirmiyorsunuz. Derya benim sevgilime arkadan iş çevirmedi mi ? Bir de onu tekrardan çete üyesi yaptınız. Sizden her şeyi beklerim .

Ateş, o bir kerelik bir hataydı. Ve öyle bir hata bizim çeteye tekrar giremeyeceğini bilir. 

Yağız, suçlu kanıt bulunamayana kadar masumdur. Ama hala sizin çeteden şüpheleniyorum. Çünkü tek düşmanım sizsiniz. 

Emir, Yağız gel abi biraz dinlen sen . Biz bu işle uğraşırız. Zaten yorgunsun. 

Yağız. haklısın. Firuze sana teşekkür ederim ve herkesin içinde senden özür dilerim. 

Firuze, rica ederim. Sen şimdilik bunu düşünme . Bir an önce iyileşmeye bak. 

Yağız dinlenmek üzere çadıra gider. Gamze de onunla beraber gider.

Firuze, Emir bizim başka bir düşmanız var mı?

Emir, bildiğim kadarıyla bir düşmanız yok. 

Firuze bu olayı araştırmaya başlar. 

Firuze Gamze'nin yanına gider ve Gamze'ye senin eski erkek arkadaşın var mıydı ya da sana takıntılı birisi var mıydı?

Gamze, evet eski sevgilim var, adı Enes. O da bu kampta ve ayrılalı 1 yıl oldu. Onun yapacağını sanmıyorum. Sonuçta üzerinden zaman geçti.

Firuze, nasıl bu kadar emin olabiliyorsun belki hala senden hoşlanıyor? Seni kıskandığı için abimi nehire iten oydu.

Enes yakın arkadaşına sohbet ederken bugün yaptığı olayı anlatmaya başlar. Ben hala Gamze'yi seviyorum. Bu Yağız denen herife nasıl baktığını anlayamıyorum. Gamze'yi Yağız dan çok kıskandığım için Yağız'ı takip edip en savunmasız anında onu nehire ittim. Tam o sırada Firuze onların ağacın üstünde bunları dinliyordur.

Firuze ağaçtan inerek tam Enes'in olduğu yere inmiştir. Lan şerefsiz sen benim abime nasıl nehire atarsın deyip kafa atmıştır. Enes burnundan kanlar gelmeye başlamıştır. Tam çocuk kendini toparlayamamışken coçuğu sırtından tutup karnına tekme atmıştır. 

Emir olayı görüp Firuze'nin yanına koşar. Firuze çocuğu yere yatırıp dövüyordur.

Emir, Firuze'yi kucağına alır. Ne yapıyorsun Firuze çocuğu hastanelik mi edeceksin?

Firuze, abime yaptıklarından sonra az bile beni bırak ta şunu biraz daha döveyim. 

Emir, saçlama hemen gidiyoruz buradan. Yerde yatan Enes'e bu olayı kimseye bahsetmeyeceksin. Yoksa başın belaya girer. 

Firuze Yağız'ın yanına gider. Sana bunu yapan şerefsizi buldum abi.

Yağız, hemen beni ona götür. O şerefsiz kim?

Firuze, merak etme. Çocuğu çok pis dövdüm. Sen yorulmaya diye çocuğu tanınmayacak hale getirdim. Gamze'nin eski sevgisi Enes yapmış.

Gamze, ne inanamıyorum. Ruh hastasına bak. 

Firuze, ben sana demiştim.

Yağız, Firuze arkamda sen olduğu sürece bana bir şey olmaz. 

O sırada çadırdan çıkarlar. Ve Enes'i görürler. 

Yağız çocuğu bu halde görünce bir rahatlama gelmiştir. 

Enes herkesin içinde Yağız'ın ayağına kadar gidip özür diler. 

Yağız, kardeşim seni iyi benzetmiş. Nerdeyse tanıyamayacaktım seni. Bir daha seni çevremin yakınlarında görmeyim. 

Sonra Ateş eline gitarını alıp şarkı çalmaya başlar. Şarkı bittikten sonra hepsi oturup sohbet etmeye başlar.

Gökhan, abi saat çok geç oldu. Bence hepimiz çadırlara dönüp uyuyalım. Sabah çok erken yola çıkacağız. 

Herkes çadırların gidip uyurlar. 

Sabah olmuştur. Kahvaltı edip yola çıkarlar.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Motosiklet AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin