Basketbol Turnuvası

9 0 0
                                    

Gamze iyileştikten sonra okulda basketbol turnuvası başlar. Seçmeler bugün yapılacak. Bizim sınıftan Emir, Ateş, Oktay, Gökçe ve Firuze katılacaklar. 

Ateş, Firuze'ye sen de her yerde karşıma çıkmak zorunda mısın? Beni bir sal ya.

Firuze, sen katılıyorsun diye katılıyorum bende, benden başkasına yenilmeni istemem. 

Ateş, o bir kere olur canım. 

Seçmeler başlamıştır. 

Emir, Gökçe ve Oktay aynı takımdalar. Rakip takımda ise Firuze ve Ateş vardır.

Ateş, ben bu takımı sevmedim ben Firuze'yi yenip havasını söndürecektim. 

Firuze, asıl ben bu takımı sevemedim çünkü senin olduğun herhangi bir şeyi sevmem imkansız. Hem asıl ben tekrar seni yenme duygusunu tadamadığım için tadım kaçtı. 

Takımlar belirlendi ve yarın turnuva başlıyor. 

Yağız sürekli Gamze'nin etrafında onu hiç yalnız bırakmıyor. Yağız ve Gamze hangi takımı destekleyeceklerini düşünüyorlar. Yağız, Firuze kardeşim olduğu için Ateş'e rağmen onu destekleyeceğim. 

Gamze, sen hangi takımı tutarsan ben de onu desteklerim. 

Diğer çete üyeleri Emir'in takımını desteklerler.  Ateş'in çete üyeleri Ateş'in takımını desteklerler.

Basketbol turnuvası başlar. Okulda ki herkes vardır . Çünkü sene de bir kere yapılan turnuvadır.

Firuze'nin takımı mavi diğer takım ise beyazdır.

Mavi takım en iyi oyuncuları Ateş ve Firuze'dir. Kazanmak için sürekli birbirlerine pas atarlar. 

Firuze tam potaya yaklaşırken Oktay omzuna sert bir şekilde çarpar. Firuze, biraz daha dikkatli ol.  Firuze uzaktan şut atar,  bir daha aynı şutu atacakken Oktay setçe omzuna vurur ve Firuze yere düşer. Firuze ayağa kalkıp Oktay'ı iter. Ben sana dikkatli oynayacaksın demedim mi? Sürekli ve bilerek bana çarpıp duruyorsun amacın ne, kaybetmek sizin çetede genetik galiba? Kaybedince çok çirkinleşiyorsunuz. 

Oktay, sanki bilerek yapıyorum. Sen de daha dikkatli olabilirdin. Sizde de başkasına suç atmak hobi galiba. Hiç kendinizde hata aramayın. 

Firuze, oğlum manyak mısın, burada sence hatalı olan ben miyim? Bana çarpan sensin sen dikkat edeceksin. Sinirliysen ve sinirine hakkim olamıyorsan oynama kardeşim. 

Oktay, asıl sen böyle ağlayacaksan, sen oynama. 

Firuze, dizim ve  dirseğim kanıyor sen ne ağlamasından bahsediyorsun. Sen de hatasını kabul etmeyen bir tipsin. 

Mavi takımdan biri Firuze'yi dirseğinden tutup istersen pansuman yapıyım. Mikrop kapmasın. 

Ateş, ben onunla ilgilenirim sen kendi işine bak. 

Firuze, fark ettiysen bana sordu sana değil o yüzden benim adıma cevap veremezsin. Çocuğa dönüp teşekkür ederim ama kendi yaralarıma pansuman yapabilirim. 

Emir, Oktay Firuze'den hemen özür dile zaten kaybettik ve kızda yaralı uzatma.

Oktay, ben sizin çete üyesinden herhangi birisinden özür dilemem. Hem sen bu işe burnunu sokma. 

Emir, bal gibi de burnumu sokarım, Firuze benim için değerli.

Oktay, değerlini de alıp uza o zaman ne yapıyım?

Emir, özür dilersen gideriz.

Oktay, tekrar ediyorum ben kimseden özür dilemem. 

Firuze, seyirciye dönüp maçı kazandığım halde darp edilip onun üstüne arkadaş hatalı olmasına rağmen özür dilemeyip daha çok üste çıkıyor. Bu çete üyeleri hep böyle kazanamadıkları zaman ya hileye başvurular ya da böyle şiddete. Kaybetmeyi hazmedemiyorlar. Abarttığınız çete üyelerine bir dönüp bakın hatalı olmalarına rağmen özür dilemekten bile  acizler. 

Seyircilerden en çok kadınlar Firuze'ye destek çıkmışlardır. Seyircilerin çoğu Oktay özür dile diye bağırlar. Oktay baskılara daha fazla dayanamayıp herkesin içinde Firuze'den özür diler. 

Basketbol turnuvası biter ve herkes dağılır. Ateş, Oktay'ı kenara çekip karşında bir kadın var. Ona göre oynamalıydın. Ben her zaman ne derim kadınlara karşı ne olursa olsun nazik olacağız. Fiziksel temasta bulunmayacağız. 

Oktay, abi görmedin mi, kız beni acayip sinir etti yoksa ben öyle biri miyim?

Ateş, beni de çok sinir ediyor ama bak ben sadece laf dalışına giriyorum. Sen de öyle yapmalıydın. Bir daha hiçbir kıza bu şekilde davrandığını görmeyeceğim. Konu kapanmıştır. 

Emir, Firuze'ye yardım etmek ister ama Firuze karşı çıkar. 

Yağız, dur bari ben yardım edeyim sana.  Keşke onu orada bir dövseydim. Ama turnuvadan erken çıkmak zorunda kalmıştık. Gamze biraz kötü hissetmişti bende onu yalnız bırakamazdım. 

Firuze, haklıyken haksız duruma düşerdik iyi ki yoktun. 







Motosiklet AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin