Clearance

7 0 0
                                    

Firuze okul çıkışından sonra motosikleti ile giderken aşırı hızlı süratle giden bir araba az daha yolun ortasında duran sarman duran yavru kediyi az daha çarpacakken Firuze önceden kediyi görüp hızlı sürerek arabanın önünü keser. Trafik bir anda karışır. Firuze kediyi hemen kucağına alır. 

Adam arabasından inip Firuze'ye kafayı mı yedin ,niye bir anda önümü kesiyorsun az daha kaza yapacaktım?

Firuze, asıl sen kafayı yemişsin. Kediyi görmene rağmen arabayı deli gibi hızlı sürüyordun. Bir de gelip bana hesap soruyor. Adamda ki yüzsüzlük seviyesi .

Adam, bak kızım beni oraya getirme kurtardın kediyi zaten bekleme yapma.

Arkadan korna sesleri yükselir . Bir adam arabadan çıkıp hadi ablacım ya bütün gün seni mi beklicez ?

Firuze kediyi alıp hızlı süren adamın suratına tükürüp yoluna devam eder.

Kediyi veteriner götürüp genel kontrol yaptırıp, kediyi sahiplenme karar verir. Depoya götürür ve ihtiyacı olan her şeyi alır.  Çete üyelerini arayıp acilen depoya gelmelerini için mesaj atar. Hepsi gelir. Firuze bugün başından geçen olayı anlatır. Ve bu kediye bir isim bulmamız lazım arkadaşlar. 

Emir, bence ismi 'Portakal' olsun.

Yağız, 'Mantı' olsun.

Gamze, 'Fıstık' olsun.

Şule, 'Miya' olsun.

Gökhan, 'Asil' olsun.

Volkan, 'Asi' olsun. 

Firuze hiçbirini beğenmez. Kedi cinsiyeti erkek olduğu için adını 'Clearance' koyalım.

Emir, bu gösterdiğin tepki için seninle gurur duydum. 

Firuze, kedi depoda kalacak. Müsait olan sık sık ziyaretine gider. 

Herkes dağılmıştır. Firuze kediyle baş başa kalmıştır. Deponun kapısı açık kalır. Kedi kaçar. Tam o sırada Ateş görür. Ve kediye ay sen ne tatlı bir şeysin der. Kucağına alıp sevmeye başlar. Firuze de deli gibi kediyi arıyordur. Ateş'in kucağında görünce derince oh çeker. Hemen Ateş'in yanına gidip onu kaybettim sandım. Az daha yüreğime iniyordu. 

,Ateş, bu tatlı şey senin mi? 

Firuze, evet .

Ateş, nerden çıktı bu kedi?

Firuze olayı anlatır. Ve bugün sahiplendiği söyler.

Ateş, helal olsun be . Şöyleleri bana dek gelmiyor ki ağızını yüzünü kırayım. Hayvana şiddette asla görmezlikten gelemem. Onlar benim kırmızı çizgilerimdir. Mama almaya fırsatın olmadıysa bende kedi maması var . İstersen sana verebilirim. 

Firuze, senin de mi kedin var?

Ateş, hayır yok. 

Firuze, o zaman kedi mamasının sende ne işi var?

Ateş, ben yanımda hep mama taşırım. Sokak hayvanlarına veririm. Bu kedinin ismi ne ve hep depoda mı kalacak?

Firuze, kedinin ismi 'Clearance' ve depoda kalacak. 

Ateş, eğer sizinle düşman olmasaydık bu kediyi her gün ziyarete gelirdim. Ve ismi güzelmiş. Kesin sen koymuşundur. 

Firuze, tabi ki de ben koydum. Bir de düşmanlık bir yana istediğin zaman kediyi görmeye gelebilirsin.

Ateş, eyvallah . 

Kediyi Firuze verir , gider.

Firuze kedi alışana kadar depoda kediyle beraber kalır. 

Gece yarısı depoda kalırken kapının anahtarını açmaya çalışan birileri vardır.

Motosiklet AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin