Yağız, Firuze'nin yaralandığını babasını söyler . Çünkü Firuze'nin daha fazla belaya girmesini istemiyordur. Cemal de Firuze'nin yarası geçinceye kadar okula gitmesine izin vermez.
Yağız okula gider. Gamzenin yanındaki çocuğa bakıp onunla ben otura bilir miyim, senle sıra yerlerimizi değiştirsek olur mu?
Çocuk kabul eder.
Yağız, sana sormadan sıra arkadaşını değiştirdim. Kızmadın di mi?
Gamze, yok niye kızayım ? Hatta senle oturduğum için daha mutlu oldum.
Yağız gülümseyerek senle iken zaman çok çabuk geçiyor . Sırf okula senin için geliyorum . Normal de hep devamsızlıktan kalmayı kıl payı kurtarırım .
Gamze, ben de senle takılınca kendimi rahat ve mutlu hissediyorum . Her zaman beni korudun ve arka çıktın. İyi ki senle tanışmışım.
Yağız, asıl ben hayatımın boyunca en büyük şansım sen olacaksın. İyi ki şansım oldun.
Gamze yüzü kızararak utanır.
Yağız Gamze'nin yanağını sıkarak utanınca daha tatlı oluyorsun . Ben seni hep utandırayım.
Gamze , sen hep böyle güzel gülersen ben de hep utanırım.
Ders başlar. Molada Emirlerin sınıfına giderler.
Emir, Firuze niye bugün gelmedi? Bir şey mi oldu?
Yağız, yok iyi dinleniyor .İyileşene kadar okula gelmeyecek. Ama Firuze dargın .
Emir, niye yaptın kıza?
Yağız, babamı şikayet ettim . Çünkü başına daha büyük belalar gelmesinden korktum .
Emir, bence yanlış yapmışın. Sonuçta Firuze'nin başına ne gelirse hep iyilikten geliyor. Ve kızı hiçbirinde suçu yok. Hep Ateş ve çetesi yüzünden başı belaya giriyor.
Yağız, farkındayım ama benimde aklıma ilk bu geldi. Gamze'nin yanına gider. Okul çıkışı hep gittiğimiz sahile gitsek olur mu? Sana söylemek istediğim bir şey var.
Gamze, olur.
Sahil de kalabalık olmayan bir yer seçip orda oturmuşlardır.
Yağız, Gamze ben içimde ki beni rahatsız eden durumu sana anlatmak istiyorum. Gamze seninle ilk karşılaşmamız da senin güzelliğin karşısında büyülenmiştim . Tek ilgimi sen çekiyordun . Senin haricinde ki tüm seslere kulağım kapalıydı. Senden başka bir şey düşünemiyordum . Sabah uyanıp okula gelmek hiç bu kadar anlamlı olmamıştı. İlk defa birisine karşı böyle yoğun duygular hissediyorum. Hayatıma bir parçası olmanı istiyorum . Bu karanlık dünyamı aydınlatır mısın ya da en karanlık gecede ki en parlayan yıldızım olur musun?
Gamze böyle bir itiraf beklemediği için küçük çaplı kalp krizi geçirmiştir. Ben sana başıma gelen kazadan sonra etkilenmeye başlamıştım. Seni daha yakından tanımak isterim. Bu arada bu aramızda geçen konuşmayı şu anlık kimseye bahsetmeyelim.
Yağız, sen nasıl uygun görürsen senin lafının üstüne laf söylemem.
Sonraki gün Yağız'ın en mutlu günüydü. Hayat hiç bu kadar güzel gözükmemişti gözüne. Gamze'nin her sabah kahve içtiğini bildiği için ona kahve alıp okula öyle gelmiştir. Gamze'ye her zaman içtiğin gibi az şekerli ve bol sütlü bundan sonra kahveni hep ben getireceğim.
Gamze, teşekkür ederim . Çok kibarsın. Sana zahmet olmasın.
Yağız, seninle ilgili hiçbir şey beni zahmette sokmaz. Senin isteklerin benim için emirdir. Sen benim en büyük şansımsın.
Gamze, okuldayken lütfen böyle şeyler söyleme utanıyorum. Çıkışta bir şeyler mi yapsak?
Yağız, bana uyar. Peki ne yapacağımızı planladın mı?
Gamze, sürpriz. Bu akşam sahil de buluşalım. Ben sana saati yazarım.
Yağız, hay hay efendim.
Akşam olmuştur. Gamze ve Yağız bugün dilek balonu etkinliğine katılmışlardır.
Yağız bir tane dilek balonu alır . Ve içinden bir dilek diler. O dilek Gamze hep hayatımın bir parçası olmasını dilerim, der. Gamze de içinden bir dilek diler. Mutlu bir ömrümü Yağız ile geçirmek isterim.
Gamze, Yağız senle konuştuktan sonra eve gidince baya düşündüm. Ve bize bir şans vermeyi ve senin sevgilin olmayı kabul ediyorum . Artık bu durumu gizlemeye gerek yok. Bizi çete üyelerine en kısa sürede bu konudan bahsetmemiz lazım.
Yağız, bu söylediklerinle beni ne kadar mutlu ettiğimi tahmin edemezsin. Sanki şu an elim de güneşi tutuyorum. Hayatım işte şimdi anlam kazandı . İyi ki varsın.
Eve giderler ve bütün gece mesajlaşırlar.
Sabah okula Gamze ve Yağız okula uykulu bir şekilde gelirler.
Emir, siz ikiniz niye böylesiniz, gece beşik mi salladınız ? Bu arada seni gördüğüme sevindim Firuze . Nasıl daha iyi oldun mu?
Firuze morali bozuk şekilde teşekkür ederim deyip sırasına oturur.
Yağız, gençler size söylemek istediğim bir şey var . Bunu sizden daha fazla saklamazdık. Hayatımın en değerli parçasını takdim edeyim yani sevgilim Gamze'yi .
Hepsi şok içinde ooo hayırlısı olsun sizin adınıza çok sevindik.
Firuze depresif bir halde ben ceza alırken sen sevgili mi yaptın ? Aferin abi. Bana bu kadar kıymet vermen gözlerimi yaşarttı doğrusu.
Yağız, mutluluğuma gölge düşürme. Git depresyonu başka bir yerde yaşa.
Firuze, nerde yaşayacağıma karışmadığın kalmıştı ona da karıştın tam oldu. Bu arada sadece Gamze seni tebrik ederim. Ama bu hödük abimle sevgili olarak hayatının en büyük hatasını yapıyorsun. Umarım abime rağmen mutlu olursun.
Yağız, kızım ila mutluluğuma gölge düşürmek zorunda mısın? Madem kızgınsın muhatap olma.
Firuze, ne halin varsa gör.
Ateş, o kimler gelmiş.
Firuze, ben de beni gıcık eden kişilerden biri yok diyordum. Ama istemediğin ot burnun dibinde bitermiş.
Ateş, aa ot mot ayıp olmuyor mu ?
Firuze, doğru ota karşı şu an saygısızlık yapıyorum. Bugün kimseyle uğraşacak enerjim yok.
Ateş, kırdın beni gaddemit . Ben kimse miyim?
Firuze derin bir iç çekerek neden benim etrafımda akıllı bir insan yok . Akıllısı beni bulmaz delisi götümden ayrılmaz.
Ateş, hiç senin gibi bir kıza yakışıyor mu? Hiç yakıştıramadım.
Akşam motosiklet yarışı var .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Motosiklet Aşkı
Romanceİki düşman motosiklet çetenin liderlerinin imkansız aşkını anlatılıyor. Ateş ve Firuze birbirinden ne kadar nefret etse de o kadar birbirilerini seviyorlardı.