1.3

492 31 32
                                    

"Hadi kapının önündeyim ben in aşağı."
"Tamam." dedim ve telefonu kapattım. Mila bana hiçbir şey bilmediğini söyledi. Ama babam Tom'la öpüştüğümü Mila'nın söylediğini söylemişti. Babam yine bir şey yaptı sanırım.
"Oh sonunda geldin."
"Mila istersen içeri geç."
"Tamam." dedi ve gülümseyerek koltuğa oturdu. Yavaşça yanına gittim ve bende koltuğa oturdum.
"Şimdi bana her şeyi anlat."
"Mila. Ben Tom'la öpüştüm ve bu gizlice oldu. Bizi görebilecek biri yoktu. Eve geldiğimde ise babam bunu biliyordu. Sorduğumda ise senin söylediğini söyledi."
"Hayır, böyle bir şey yapmayacağımı biliyorsun."
"Babam niye böyle bir yalan söylesin ki Mila."
"Bana gerçekten güvenmiyorsun."
"İstiyorum ama-"
"Anladım." Yavaşça kalkmaya başladı.
"Lütfen dur. Babamı arayayayım konuşalım."
"Hayır."
"Mila lütfen."
"Bana inanmıyorsun niye burda kalıyım ki."
"İnanıyorum."
"Hayır inanmıyorsun."
"Niye bu kadar uzattın ki."
"Ben mi uzattım."
"Hem suçlu hem güçlü."
"Kapa çeneni Olivia. Suçlu olan ben değilim."
"Aynen sen değilsindir kesin."
"Eğer o ağzını kapatmazsan ben kapatıcam Olivia."
"Beni kıskandın ve babama söyledin."
"Sus artık Mila."
"Biliyorum her şeyi. Bill'le bu kadar anlaşmam sana battı."
"Yok öyle bir şey."
"Bill ile bu kadar yakın olup sana vakit bulamamam seni çok sinirlendirdi."
"Evet. Öyle. En yakın arkadaşımdın ve benimle konuşmayı kestin. Sadece işin olduğunda bana yazdın. Annenler evde olmadığında gittin yeni tanıştığın Bill'ler de kaldın. Bill'le partiye gidip kardeşini bana bıraktın. Evet seni kıskanıyorum. Yakın arkadaşımdın ama artık sanki senin için yok gibiyim."
"Söylediklerimde ciddi değildim, sadece suçunu itiraf etmen için öyle söyledim."
"Ne?"
"Bana söyleseydin bunu çözebilirdik."
"Hatanı anlarsın bana geri dönersin diye düşündüm. O gün Tom'larla dışarı çıktığında sizi takip ettim. Yanınıza gelicektim ama Bill'le gülüştüğünü gördüm. O kadar mutluydun ki sanki beni unutmuş gibiydin. Sonra Tom'la öpüştün ve bende fotoğrafını fotoğrafını çektim. Pişmanım."
"Keşke bana söyleseydin. Seni gerçekten seviyorum, Mila."
"Bende seni seviyorum, Oli." Ayağa kalktım ve Mila'ya sarıldım. Ona güvenmek istemiyorum. Güvenmeyecektim. Onu kullanıyor gibi görünebilirim ama böyle olması lazım. Ona bir daha güvenemem.
"Olivia, annem arıyor beni. Eve gitmem lazım. Konuşuruz tamam mı?"
"Tamam tatlım. Görüşürüz."
"Bay bay." dedi ve el sallayarak evden çıktı. Ne yapsam diye düşünürken Felix diye bir erkek kardeşim olduğu aklıma geldi. Erkek kardeşler çok gıcık olabiliyorlar. Özellikle de o gün ben Tom'la öpüşürken odaya dalmasına o kadar gıcık oldum ki.
"Abla kapıyı çal bir dahaki girişinde."
"Sen çalmamıştın, Felix." dedim ve yavaş yavaş üstüme yürüdüm.
"Abla beni korkutuyorsun."
"Korkman lazım zaten." diyip üzerine atladım. Gülüp kaçmaya çalıştı ama ellerini tek elimle tutup diğer elimle karnını gıdıklamaya başladım.
"A-Abla d-d-ur." Ne dediğini anlamaya çalışıyordum ama o kadar gülüyordu ki asla anlamıyordum.
En son yoruldum ve kendimi yanına attım.
"Ne kadar iyi bir abla olduğunu biliyor musun?" Felix'e baktım.
"Gerçekten öyle mi düşünüyorsun?"
"Evet." dedi ve başını göğsüme yasladı.
"Seni çok seviyorum Felix."
"Bende seni çok seviyorum abla." Saçını öpüp saçıyla oynamaya başladım.
"Abla, Jenny, Harry'den hoşlanıyormuş."
"Harry kim?"
"Sınıfımdan bir çocuk."
"Harry kimden hoşlanıyor?"
"Jenny'den." Ahh benim canım kardeşim aşk acısı mı çekiyor..
"Üzülme sakın Felix. Senin kadar mükemmel bir çocuğu görmediyse ya kördür ya da maldır."
"İkincisi daha mantıklı."
"Kimseye mal dememen lazım. Ben sadece seçenek sundum."
"Sen Tom'a siktir git dedin ama."
"O farklı."
"Aşık mısın?"
"Aşığım."
"Ben de Jenny'den hoşlanıyordum Ama Rose'da çok tatlı."
"Sende herkese aşık oluyorsun. Olmaz böyle."
"Herkes bana aşık olucak abla. Görüceksin. Ergenliğe girdiğimde boyumda uzayacak ve mükemmel yakışıklı olucam."
"Zaten yakışıklısın Felix."
"Jenny neden benden hoşlanmıyor peki?"
"O yaştaki kızlar popüler çocuklardan hoşlanır."
"Ben popüler değil miyim?"
"Doğruyu mu söyleyeyim seni mutlu mu ediyim?"
"Doğru."
"Popüler değilsin." Yüzü asıldı.
"Ama popüler olmana gerek yok. Derslerine odaklan. Seni seven her türlü sever zaten."
"Teşekkürler abla."
"Rica ederim bebeğim." dedim ve odama gittim.
Kendimi yatağıma attım ve mutlu mutlu Tom'u hayal etmeye başladım. Fakat sonra kendimi kötü hissettim. Sanki Tom'la ilgili bir sorun vardı. Çok umursamadım ama bu his yavaş yavaş içimi yiyordu. En son dayanamadım ve Tom'u aradım. Uzun uzun çaldı.
Telefonunu açmadı.
——
My Living Nightmare okumaya basladim. Surekli tt'da karsima cikiyordu. Iste etkisinden falan cikamamis insanlar. Aranizda okuyan var miiiiii?????????
💋💋

Pale Moonlight -Tom KaulitzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin