"O çocukmu..Boşver gitsin."
Omuz silktim
"Zaten sinirimi bozmuştu.."
Chan ile birlikte markette bişeyler yemiştik.Sonrasında chan evine gitti,bende eve gittim ve derin derin düşünmeye başladım..O çocuk..Kimdi acaba..?Neden saçımı boyamama bu kadar kızıyordu ki.?
Keşke yüzüne odaklansaymışım..
Koltukta otururken birden etrafa baktım..Bu eve bir düzen getirsem iyi olur..Şu kitapları çöpe atmakla başlayalım..
2 saat boyunca evi düzenleyebildiğim kadar düzenlemiştim.Arada garipsediğim şeyleri kenara atmıştım,Anı albümleri,kapalı fakat çalışan bir telefon..Günlük..?
Koltuğa oturdum ve ilk başta albümü açtım.İlk sayfada ben ve..Yanımda bir çocuk vardı,saçı biraz uzundu,birbirimize bakıp fotoğrafımız çekilmişti..Arkasındada not yazıyordu
"Fotoğrafı çeken chana çok teşekkür ederim..Bu güzel manzarayı çektiği için.."Anlamadan albümdeki fotoğraflara bakmaya devam ettim ve hepsindede o tanımadığım çocuk vardı..Neden ona böyle bakıyordum fotoğraflarda?Neden aşk ile birlikte bakıyorum..?
Hepsini tek tek kontrol ettim.Belki ismi yazıyordur diye..Albümün sonunda bir not vardı;
"Bunu..Hyunjine bir gün aşkımı itiraf etmeden önce yazıyorum,belki ilerde okuyabilirim..Selam gelecekteki ben!Nasılsın?!Hyunjine aşkını itiraf ettinmi?Oda senden hoşlanıyor mu?Motorunu yeniledinmi peki?Jisung minhoya onu sevdiğini söyledimi?Okul nasıl peki?Felixin yardımları ile belki bitirmişsindir..Felix ile konuşuyor musun?Arkadaşlarımdan herhangi birine bir şey oldumu?Umarım olmamıştır..Hyunjin bana hep saçımı boyamam için kızıyordu.Saçın hep siyah değilmi?Boyamadın dimi?hyunjinin beğendiği siyah saçlarını boyama sakın.Eğer bunu saçın boyalı bir şekilde okuyorsan git ve saçını hemen siyaha boya!"
Hyunjin?Jisung?Minho?Felix?
Bunlar da kim?
En çok ismi yazan olan hyunjin kim peki?Telefonumu aldım ve chana yazmaya başladım
Jeongin:Chan.Hyunjin,jisung,minho ve felix kim?
Neden sordun?Bir sorunmu oldu?:Chan
Jeongin:Sadece merak ettim.İki yıl önce yazdığım bir notu okudumda
Sadece eskiden kalan arkadaşların.İstersen,yarın onlarla buluşabilirsin.Fakat hyunjin en sona bırak:Chan
Jeongin:Tamam o zaman.Öğlen olurmu?
Olur tabii.:Chan
Telefonu kapattım ve telefonu elime alıp açtım.Ekranında ben vardım.Sanırım eski telefonum..İlk başta galerime girdim.Yine,yine ve yine o çocuk..Hyunjin..
En sonunda mesajlaşmalara girdim.
Ordada sabitlenen mesajlarda hyunjin vardı..Mesajların hepsine baktım,çocukla çok samimi konuşuyordum..Numarasını aldım ve kendi telefonumdan numarayı yazıp aramaya başladım..
Aranıyor..
Aranıyor..
00:01,43
"Alo?Kimsiniz..?"
Aşırı heyecanlanmıştım..Telefonu heyecandan yere düşürdüm ve hızlıca alıp kulağıma götürdüm..
Telefonumu bozdum acaba!
Nefes nefese konuşmaya başladım"Alo!Alo sesim geliyor mu?!"
Ses gelmedi
"Kahretsin!Kahretsin telefonumu bozdum?!"
"Sesim geliyor mu?!"
"S¡ktir!S¡ktir!Telefonu bozdum sanırım!"Birden bir ses duydum
"Jeongin..?"
"Evet benim!Sesim geliyor mu?!"
"Jeongin..Bu sen misin?"
"Tanrım sesin kesiliyor!"Telefon birdenbire kapandı.Siktir!Telefonu bozdum!
Birkaç dakikaya kadar telefonum açılmıştı..O çocuk..3 kere aramış..Şarjım azdı ve gidip şarja koydum.Ardından günlüğü açıp okumaya başladım.."Buu..hayallerimin günlüğü olabilir.UMARIM HEPSI OLUR TANRIM!oh..Herneyse şimdi liste!
1-Lütfen hyunjinde bana aşık olsun
2-Motorumu yenilemek istiyorum!
3-Hyunjin ile aynı eve çıkalım lütfen!
4-Jisung minhosuna kavuşsun
5-Chanın her gün olan işleri yavaş yavaş bitsin de eskisi gibi bisiklet sürmeye çıkalım
6-Arkadaşlarımın hepsinin yaşamasını istiyorum!
7-Annem ve babam hyunjin hakkında kötü düşünmeyi bıraksın!
8-Hyunjin tarafından reddedilmek için elimden geleni yapmam lazım!
9-Hyunjin motor sürerken arkasına binmek istiyorum('∀`=)
10-Hyunjin benden nefret etmesin lütfen!"Diğer sayfayı çevirdim
"Bugün hyunjin kavga etti.Bir çocuktan dayak yiyordum!Ah şu zorbalar!
Hyunjin olmasa ne yapacağım!?""BUGÜN HYUNJİN MOTOR SURERKEN ARKASINA BİNDİM!BELİNİ SIKICA TUTTUM FAKAT MOTORDAN DÜŞTÜK!BİR ŞEY OLMADI!"
"Bugün zorbalar gene benimle uğraştı.Hyunjin bugün okula gelmemişti,canım yanıyor."
"Hyunjin 3 gündür hasta olduğu için okula gelmiyor.Umarım iyileşirsin sevdiğim güzel adam hyunjin'im (╹◡╹)♡
Hyunjin yokken deong seo her bulduğu zaman kenara sıkıştırıyor.Chanın yanında duruyorum,ama yinede korkuyorum.""Hyunjin bugün okula bir kız ile geldi.Hyunjinin kolunu tutuyordu kız,hyunjin benim yanıma gelicekken kız çekiştirip duruyor.
Kıza yanlışlıkla çekme takmış olabilirim..
Deong seonun çetesine para vermediğim için dövüldüm.Canım çok yanıyor..""Hyunjinin kuzeniymiş.Özür diledi,AFFETTİM TABİKİ!
Okul çıkışında zorbalar gene uğraştı.Hyunjine çaktırmadım fakat kolum çok acıyor..""Hyunjin bugün okul koridoruna çıkmamamı söyledi ama ben çıktım ( ✌︎'ω')✌︎
Bacağımı zorbalardan kaçarken burktum..""Kaza yaptım bir aydır hyunjin bana bebek gibi bakıyor╰(*'︶'*)╯"
"Hyunjin bu akşam bir yere çağırdı.Çok sevdiği ve sessiz bir yermiş!Umarım beni sevdiğini söyler!Bende onu seviyorum!Umarım hiç ayrılmayız hyunjin'im!Şimdi gitmem gerekiyor!Yarın ne olduysa yazacağım!!"
Sonraki gün yazılmamış..Her gün zorbalık..Her gün hyunjine aşık olduğumu söylemişim..telefonumu alıp o hyunjin isimli cocuğu aradım..Heyecanlıydım..
Acaba oda beni sevmiş midir?
•••••••••••••
700 kelime\(^ω^)/
ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ•̫͡•ʕ•̫͡•ʔ•̫͡•ʔ
@leiwq__ ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unforgettable black blood/Hyunin
ActionHyunjin etrafa karşı çok sinirli ve agresifti fakat jeongine karşı asla öyle olmamıştı.Sadece jeongin "saçlarımı boyasam iyi olur" dediğinde ona kızıyordu.Çünkü onun siyah saçlarını seviyordu,gün geçtikçe hyunjin jeonginden hoşlandığını düşünüyordu...