E16

188 27 10
                                    

(Bölümde çok az smut yeri var rahatsız olanlar okumasın lütfen)

-Hyunjinin ağzından-

~3 hafta sonrası..~

"Hyunjin ben bunu yine yapamıyorum!"

Jeonginin yüzüne bakıp gülümsedim ve yanına gidip bilgisayarda yapmaya çalıştığı bilgi oyununa bir el attım.Yardımım bittikten sonra jeongine döndüm.

"Hallettim sevgilim,ama bence bu üç saatin sonunda artık bilgisayarın başından kalksan olurmu?"

Jeongin komadan çıkalı tam tamına üç hafta olmuştu..Üç hafta..21 gün..505 saat..30.240 dakika.. 1.814.400 saniye..
En azından artık daha iyiydi ve enerjikti..

Kollarının altından tutup onu sandalyeden kaldırıp koltuğa doğru sürükledim ve koltuğa oturduk.
Birkaç tane film izlediğimizde başını kucağıma koydu ve izlemeye devam etti..
Saçını okşayıp bende izlemeye devam ettim..

Bilmiyorum..Onu artık rahatça öpebiliyordum ve bundan ikimizde rahatsız olmuyorduk..Yavaş yavaş onla birlikte oluyordum..

Filmi izleyip bitirdiğimizde jeongin başını kucağımdan çekip esnedi

"Aaahh..Güzel filmdi değilmi?"

"Ben filmi izlemedimki-"

"Nasıl?-"

"Seni izledim.."

Bunu söylememle tatlı yüzü kızarmıştı..Tanrım gerçekten çok tatlıydı..
Elimi onun yanağına koyup ovuşturdum ve gülümsedim.Oda bana bakıp gülümsemişti...

Sanırım tekrar yapacağım..

Yanağından elimi kaydırıp saçının arkasına koydum ve ikimizin yüzünü birbirine yakınlaştırıp dudaklarımızı buluşturdum..

Öpüşüyorduk..
Ve bu bir dakikadan fazla sürüyordu..
Bir dakikadan fazla zamandır birbirimizin dudaklarıyla buluşmuştu..

Belinden tutup onu kendime çektim ve nefeslerimizi birbirimize vererek buna devam ediyorduk..
Onun vücudu benim vücuduma değdiğinde tırstığını hissetmiştim.
Nefes nefese kalmıştık ve en sonunda dudaklarımız birbirinden ayrılmıştı.
Kucağımda duruyordu ve sıcak nefesini boynumda hissediyordum..

Boynuna mınık bır öpücük kondurdum..Daha fazlasını asla yapamayız..Yapsak bile,şimdi olmaz..daha fazla asla ileri gidemeyiz..

Ona sarıldığımda jeonginde bana sarılmıştı ardından onun üstüne çıkıp sarılarak uyumaya devam ettik.

Sabah uyandığımızda ise jeongin çoktan uyanıp duş almış.Kahvaltıyı bile hazırlamıştı
Başımı kaldırıp mutfakta duran jeongine baktım

"Günaydın minik tilkim"

Bana bakım gülümsedi

"Günaydın sevgilim,hadi elini yüzünü yıka yemeğe gel.."

Uykulu bir şekilde ayağa kalkıp lavaboda elimi yüzümü yıkayıp kendıme geldim ve mutfağa geldiğimde jeonginin yanağından öpüp yemek yemeğe başladık..

Yemeği bitirdikten sonra biraz yürüyüşe çıktık,elini sıkıca tutuyordum.
Ölsemde bırakmam..

••••••
315
@leiwq__

(Bugün tam böyle biraz bölüm yazayim havasindaydim cumartesi,pazar günleri tüm ficlere yeni bölüm atmaya başlayacağım bugün kısa yazdığım için özür dilerim..Sizi seviyorum💕)

unforgettable black blood/Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin