E11

260 31 11
                                    

-Hyunjinin ağzından-

Bir gün boyunca jeonginin başında bekledim.
Ona bir şey olmaması için elimden gelen her şeyi ama her şeyi yapıyorum..

Son olarak onun kursundan çıkmasını bekliyordum.

Kurstan çıktı.
Fakat..
Fakat..?
Her yeri kanlar içindeydi ve ağlıyordu..?

Koşarak geldi ve sarıldığında aklımdaki milyar tane soru vardı.
Kim yaptı sana bunu jeonginim?!

Sarılırken yanaklarından tutup yüzüne baktığımda hemen aklımdaki soruları sordum.

"KİM YAPTI SANA BUNU?NASIL YAPARLAR HANGİ HAKLA!KİM YAPTI JEONGİN HEMEN SÖYLE!HEPSİNİ GEBERTECEĞİM LÜTFEN SÖYLE BANA!KİM YAPTI BUNU SANA?!"

Arkadan bir ses duydum.

"Ben yaptım.Nasıl olmuş?Ayar verdim."

Jeonginin arkasında duran orosbu çocuğu deong seoyu gördüm.
Seni geberteceğim.
Seni bu yaptığına pişman edeceğim.

"Seni..seni.."

Sinirden konuşamıyordum bile.

"Seni..Geberteceğim."

Jeonginin kolunu tutup arabaya bindik ve jeongin kemerini taktıktan sonra arabayı hızlıca jeonginin evine sürdüm.

Evine girdikten sonra ona pansuman yaptım.

"Onu tanımadığımı ve hatırlamadığımı söyledim..Birdenbire vurmaya başlayınca,bir şey yapamadım..Özür dilerim.."

"Senin suçun değil tatlı tilkim..Senin suçun değil.."

Elimi onun yanağına götürüp yanağını okşadım
Sonra ise jeongine baktım

"Jeongin.Benim şuanlık gitmem gerek..Hmm..İki saate hemen geleceğim!O zamana kadar uyu."

Gülümseyip onayladığında ise evden çıktım.Chanı aradım

"Chan.Bana hemen deong seo isimli orosbunun olduğu konumu söyle."

"Neden?Ne oldu?"

"Bu sefer.Jeongine eski anılarını yaşatmayacağım.ASLA VE ASLA!"

"Anlaşıldı,atıyorum bekle."

Telefonu kapattıktan beş dakika sonra o pisliğin konumunu gönderdi.
Hızlı bir şekilde onun olduğu yere geldim.Spor salonundan çıkmış duvara yaslanmış duruyordu pislik.

Arabadan indiğim gibi hemen yanına gidip acımadan yumruklamaya başladım.Ardı ardına,ardı ardına acımadan.Asla durmayacağım.

Chan,bana yardım ettiğin için teşekkür ederim.

Chana olduğumuz konumu attım ve

"Ne yapacağını iyi biliyorsun"

Dediğimde onunda deong seoyu kolayca öldürebileceğini biliyordum.

Ben hapse girmezdim.Bunu chan ile birkaç defa denemiştik.Ve babamın adamlarından biri bu suçları üstelendi.

Deong seoyu yumruk manyağı yapmıştım.Durduğumda zaten bayılmıştı.Arabaya binip camı açtım,elimdeki silaha ona doğrultum iki üç kere sıktım.

Geber pislik.
Anılarınla birlikte geber.
En degerlime bunları yaparak en büyük hatayı yaptın.

Arabayı sürüp jeonginin evine geldim.Anahtar ile birlikte kapıyı açtığımda jeongin salonda uyuya kalmıştı..

Çok tatlıydı..Gerçekten onu seviyorum..

Üzerimi değiştirip uyuyan jeonginin yanına geldim.Kendi kendime o uyurken konuşmaya başladım,onu ne kadar sevdiğimi ve önemsediğimi konuşuyordum..

Ve anlatırken uyuyakalmıştım.Çok derin bir uykuda değildim,jeonginin kalktığını duydum..Muhtemelen bana bakıyordu..Konuşmaya başladı

"Biliyor musun veya farkettinmi bilmem,Eski anılarımızı hatırlıyorum artık..Eskisi gibi sana olan sevgim yavaş yavaş geri geliyor..Ama sadece mutlu olduğum anılarım aklımda..Yani senle birlikte olduğum zamanlar..Hepsi ne kadar güzel ve özel,çok iyi kalpli bir insansın ve çok önemsiyorsun..Bilmiyorum,yanlış olduğunu düşündüğün zaman çok üzülmüşüm.Kaza yapmışım ve hafızamı kaybetmişim..Senin gibi birini unutmuşum..Saçımı tutup çektiğinde gerçekten tanımadığım biri bana bunu yaptığı için kızgındım.Kaba ve sert biri olduğunu düşündüm,ama o kadar iyi kalpli birisin ki..Sana nasıl teşekkür edeceğimi bile bilmiyorum.Sana seni sevdiğimi söylemek isterdim ama..Ama bu sefer gene aynısı olur diye korkudan ne yapacağımı bilmiyorum.Umarım şuan rahat rahat uyuyorsundur..Yoksa utançtan ölebilirim.."

Konuşmasını bitirdi..
Bana yaklaştığını hissettim.
Yanağıma bir öpücük kondurdu..
Yanağıma bir büyü yapmış gibi..
Tekrar ve tekrar..
Aşık oluyorum..

"Teşekkür ederim..Herşey için,seni sanırım gerçekten çok sevmeye başladım.."

Benden uzaklaştı ve oda yanıma yattı.Sonrasında,uyuya kalmıştım..

Jeongin..Jeongin..Belki o gün sana onları söylemeseydim kaza yapmazdin..
Özür dilerim jeonginim..
Ama unutma.Bir daha asla cehennemi yaşatmayacağım sana..
Seni seviyorum jeonginim..Minik tilkim..Seni seviyorum..

•••••••••
535
@leiwq__

unforgettable black blood/Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin