-Hyunjinin Ağzından-
Sahili kirletmiş izmaritlere bakarak yürüyordum.
Ne kadar rahatsız edici..
Denizde bile izmaritler var.
Ne kadar kirli..
Ne kadar korkunç..Jeonginin şuan gördüğü rüyalar umarım sakindir..
Yoğun bakımdan çıktıktan üç gün boyunca uyuttular ve ardından komaya girdiğini söylediler..Bunu onlara yapan pislik herifleri bulmuştum.Sadece karşıma çıkmalarını bekliyeceğim..
Sahilde izmaritlere bakarak yürürken denize doğru baktım..Sessiz ve sakin,yavaş yavaş sahilden çıkmaya koyuldum.Telefonum çalmaya başladığında belki jeonginin doktorudur diyip baktığımda arayan mr.Hea-pae'ydi,telefonu açıp kulağıma götürdüm
"Hey hyunjin!Bugünün stresi için görev istermisin?!"
"Boş yapnayı kes,konum söyle."
"***** Sokağı!Bu çocuklar hepimizin yerini ve hakkımızdaki her şeyi biliyor.Ortadan sil onları!"
Yüzüne telefonu kapatıp hızlıca o sokağa doğru yürüdüm.Bana yakındı çünkü,sokağa girdiğimde bir grup sersesi oturmuş sigara ve içki içiyordu.Elimi cebime koyup yavaş yavaş oraya doğru yürümeye başladım.
Bir tanesinin yüzü tanıdık geliyordu.
Biraz düşündüm..
Ve aklıma jeongini döven çocuklardan birini olduğu bu çocuktu..
Onu geberteceğim.Hızlı adımlarla serserilerin arasından geçip çocuğun yakasını tuttum ve duvara yaslayım yüzüne acımadan yumruk atmaya başladım.
"GEBER!GEBER PİSLİK HERİF!"
Yere doğru sertçe itip aynı şekile yumruk atmaya devam ettim.
Ardı ardına yumruk.
Onu gerçekten geberteceğim.Hala bilinci açıktı.Kalabalık bir şey bile demeden dağılmıştı,belimdeki silahı alıp çocuğun yanağına doğru tuttum
"Bunu neden yaptın?!NEDEN JEONGİNİME ZARAR VERDİN?!"
Bir şey demeden gözleri titreyerek bakıyordu
Acımadım ve birdenbire alnına doğrultup sokağı intecek bir silah sesi çıkardım.
Olay yerinden uzaklaştım ve eve gidip üstümü değiştirdim.Ardından hastaneye gidip sabaha kadar jeonginin odasında ve onun başında bekledim.Minik tilkim..
Tatlı tilkim..
Merak etme hepsine senin cezanı vereceğim..
Pisman edeceğim hepsini..
Ama tutamadım sözünü özür dilerim..
Benim yüzümden bu haldesin..
Gerçekten özür dilerim sevgilim..•••••
266(aşırı uykum var)
@leiwq__
♡
(Bugün bölüm gerçekten çok kısa oldu bunun için özür dilerim ama tatildeyim ve hiç zamanım yok..)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
unforgettable black blood/Hyunin
AksiHyunjin etrafa karşı çok sinirli ve agresifti fakat jeongine karşı asla öyle olmamıştı.Sadece jeongin "saçlarımı boyasam iyi olur" dediğinde ona kızıyordu.Çünkü onun siyah saçlarını seviyordu,gün geçtikçe hyunjin jeonginden hoşlandığını düşünüyordu...