E17

201 30 14
                                    

-Jeonginin ağzından-

Salonda uyuya kalmış hyunjini uyandırdım.
Vücudu ağrıyabilirdi yatağa gitmesi iyi olurdu.

"Hyunjiin-Kalk yatağına yat bir yerlerin ağrıyacak!"

Hyunjin söylenerek ayağa kalktı,ona yardım ederek odaya götürdüm ve yatağına bıraktım.Kendini direk uykuya vermişti ve bende o sırada salona gidip telefonuma bakıyordum
Birdenbire kapı çaldı,Kim olduğunu bilmiyordum.Chan mı gelmişti?Bir siparişimiz falan mı vardı?

Ayağa kalktım,kapıyı araladığımda birdenbire kapıya tekme atıldı ve kapı açıldı.
Yere düşmüştüm,üç tane adam vardı ve biri bana silah doğrultuyordu.

Korkudan ne yapacağımı bilmiyordum,derin nefes alıp veriyordum.Silahı doğrultan adam yanıma geldi ve saçımı tutup sessizce konuştu

"Mr.Hwang Hyunjin'in tüm işlerinin önüne geçen piç kurusu sensin değil mi?"

Bir şey diyemeden öylece kaldım

"Sesini çıkarma yoksa işimden olabilecek bir şekilde seni öldürürüm.Yada diri diri gömerim."

Saçımdan tutup ayağa kaldırdı ve evden saçımı çekiştirerek beni çıkarttı,arabaya bindirdi ve birdenbire koklattıkları koku ile bayılmıştım.

Gözlerimi açtığımda büyük bir salondaydım.Her yerim ağrıyordu ve burnum kanıyordu,ve her yerim bir iple sarılmıştı.

Karşımda bir koltuk vardı ve o koltuğun üstünde yaşlı bir adam oturuyordu

"Oğlumun sevgilisi sen misin?Yada her ne pislikse işte."

Bir şey diyecek halim bile yoktu,adam ayağa kalktı ve karnıma sert bir tekmeyle vurmaya başladı

"Oğlumun tüm işleri senin yüzünden mahvoluyor!"

"Senin gibi sıradan bir çocuğa neden aşık olur ki?!"

"Aptal!Benim oğlum tam bir aptal!Kendini savunmayı bilmeyen bir çocukla birlikle!"

Bu sözler vurduğu tekmeden daha çok canımı yakıyordu..

Vurmayı bıraktı,ve saçımdan tuttu

"Oğluma ondan hoşlanmadığını ve nefret ettiğini söyleyeceksin.Tamamen onun hayatından silineceksin tamam mı seni güçsüz piç kurusu!"

Her ne olursa olsun.Hyunjine aşığım ve onu asla ve asla bırakmayacaktım.
Başımı iki yana doğru salladım

"Oğlunuza aşık olduğum için özür mü dilemeliyim?Hayır!Asla hyunjinin hayatından silinmeyeceğim!"

Bunu söylediğimde sinirlendi ve saçımdan tutarken yüzüme yumruk atmaya başladı.
Canım acısada bir şey olmayacak.
Hyunjini bırakmayacağım.

Birden bire büyük salonun büyük kapıları açıldı.Gözlerimi artık kapatmıştım,kapı açıldığında o yaşlı moruk vurmayı kesmişti.

"Baba?"

Hyunjin..?
Buraya doğru koştuğunu hissettim.

"BABA BUNU JEONGİNE SEN Mİ YAPTIN?"

Yanımıza koştuğu gibi babası ayağa kalktı ve koltuğa oturdu.Hyunjin ise yere çömelmiş elini başımın antına koymuştu.
Babası denen adam ise konuşmaya başladı.

"Sana uygun olmayan bir çocuğa aşık olamazsın.İşlerine ayak bağı oluyor,dört aydır hiçbir işi yapmıyorsun!"

Hyunjin birdenbire bağırdı.Sesi titriyordu

"YAPMAYACAĞIM!BUNDAN SONRA ÖLSEMDE O İŞLERİN HİÇBİRİNİ YAPMAYACAĞIM!LANET OLSUN!SİZDEN..SİZDEN NEFRET EDİYORUM!"

Bir yandan o ipleri açıyordu,açtıktan sonra beni kucağına alacakken gene o adam konuştı

"Kendini korumayı bilmeyen aptal bir piç kurusuna aşık olmuşsun.Yazıklar olsun hwang hyunjin,seni burada en başarılı kişi zannediyordum."

Hyunjin kucağına aldığında babasına son kez döndü

"Bende sana baba dediğime yazıklar olsun diyorum.Meğersem sadece işini düşünen yaşlı adamın tekiymişsin."

Büyük evden çıktığımızda arabadaki arka koltuklara beni yatırdı.Gözlerimi sadece aralayabiliyordum,en sonunda kendimi bir sedyede Bularak uyandım.Yanımda ise elimi tutarken uyuya kalan hyunjin vardı

Onun saçını okşadım ve kendi kendime gülümsedim.
Gözlerini araladığında göz göze geldik,elimi okşadı

"Bugün olan her şey için gerçekten özür dilerim sevgilim..Babamın dediği tüm cümleleri unut,ben seni ve kendimi riske atmamak için elimden geleni yapıyorum..
Her zaman başıma en kötüsü geliyor,senin canın yanıyor..
Özür dilerim sevgilim..Canını yaktığım için gerçekten özür dilerim..Canının yanmasını gerçekten daha fazla istemiyorum.."
•••••
516
@leiwq__

unforgettable black blood/Hyunin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin